Big Brother - häätöäänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

Kenet äänestäisit seuraavassa häätöäänestyksessä talosta pois?

• Andreas

Votes: 0 0,0%
  • Harri

• Mia

• Niko

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt Mialle niitä miinusääniä! Ei tuollaista vinkumista & valittamista kykene kukaan katsomaan. :curs:

adelle. feikkejä ei jaksa katsoa. sitten parin viikon päästä miia ;)

pysytään ruodussa, ade pois. se on feikimpi ku erään blondin louis vuitton.

lopettaisin koko formaatin

no niin. mikä on illan strategia? monelta aletaan äänestämään? vai ootteko jo äänestäneet? pysytäänkö kaikki andyssa vai mitä tapahtuu? miuta jo jänskättää!

Mietin samaa... Mia? Jos Ade tippuu, mene mun ennustus mönkään voittajasta.. :d

no ade on ylivoimasessa johdossa tässä pakkiksen pollissa. mikä on murojen pollin tilanne?

Joo ei tästä nyt ruveta mitään lipsumaan, vaan kaikki äänestää Andreasta. Ite aattelin äänestää vasta lähetyksen aikana.

Tiukka linja pitää ja ade himaan, ei tarvi enää montaa tuntia venata, että töpselinokka lähtee mäkeen

En tiedä muroista, kävin katsomassa heidän forumillaan enkä mitään erillistä pollia löytänyt. Heidän BB-ketjuaan vilkuilin ja näyttäisi Ade olevan inhokki. Joku joka on sekä pakkislainen että murolainen luulisi tietävän jos joku erillinen polli on.

Tämän pollin perusteella äänestän itse Adea.

Äänestä Andreasta:

Lähetä Andreas- tekstiviestillä numeroon 17106 tai soita numeroon 0700-87808.

En tiedä muroista, kävin katsomassa heidän forumillaan enkä mitään erillistä pollia löytänyt. Heidän BB-ketjuaan vilkuilin ja näyttäisi Ade olevan inhokki. Joku joka on sekä pakkislainen että murolainen luulisi tietävän jos joku erillinen polli on.

Tämän pollin perusteella äänestän itse Adea.
Ei oo murossa erikseen pollia, mutta Aden ne päätti jo viikko sitten.

onks siel lähteny jo pakkiksen kone pyörimään? :D
Mä toivon ettei toi tulos oo nyt kaikki mitä pakkiksesta lähtee, aika pieni ero..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom