Big Brother - häätöäänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

Kenet äänestäisit seuraavassa häätöäänestyksessä talosta pois?

• Andreas

Votes: 0 0,0%
  • Harri

• Mia

• Niko

• Total voters
    0
  • Poll closed .
Status
Viestiketju on suljettu.
No niin - huutoäänestys on käynnissä. Ade johtaa meitin äänestyksessä, kuka puhaltaa pelin poikki? Vai odotatteko sunnuntaille?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no niin sen toisenkin palstan tyypit vois tulla meidän puolelle. eiköhän äänestetä tuo ade nyt pois tuolta ja sillä selvä ;). miia on varmasti tulevissa häädöissä asukkaiden toimesta joten siitä nyt ihan varmasti päästään myöhemminkin eroon... käännetään tää kelkka nyt yhteen suuntaan niin ei tuu mitään katastrofeja ;)

Osaako joku muroa seuraava sanoa, mikä siellä on tilanne? Onko siellä alettu masinoimaan jomman kumman (Ade tai Miia) poistamista? Voisinhan mä itekin ton tarkistaa, mutkun oon niin perkeleen laiska :D.

Osaako joku muroa seuraava sanoa, mikä siellä on tilanne? Onko siellä alettu masinoimaan jomman kumman (Ade tai Miia) poistamista? Voisinhan mä itekin ton tarkistaa, mutkun oon niin perkeleen laiska :D.

Käsitin että Ade on murojen inhokki.

Muualtakin kun katselee niin Aden tilanne pahin, Mia seuraavana.

No sittenhän meidänkin kannattaa ehdottomasti äänestää Adea pois. Kun se kerran muutenkin jo johtaa täälläkin tota tilastoa, ja yhdistämällä voimat muiden kanssa saadaan varmemmin homma toimimaan.

No sittenhän meidänkin kannattaa ehdottomasti äänestää Adea pois. Kun se kerran muutenkin jo johtaa täälläkin tota tilastoa, ja yhdistämällä voimat muiden kanssa saadaan varmemmin homma toimimaan.

Joo tältä se vaikuttaa. Täytyy vielä venailla loppuviikkoon että pysyykö tilanne samana. Jostain kuulin huhuja että BB Extrassa olisi sanottu sunnuntaina lähtevän kaksi, kukaan sitä ei ole varmistanut. Jos näin kuitenkin on niin sitä parempi, lähtee kaksi kusiasta samasta pesästä.

Kyllä näin, kyllä näin...Ade ja Miia hiuksista vittuun tuolta. Nyt näyttää hyvältä!

Jos lähtis kaksi, niin se olisi suorastaan optimaalinen tilanne. Mä lupaan kusta tuopillisen hunajaa, jos Ade ja Mia lähtee sunnuntaina ulos. :D

Jos lähtis kaksi, niin se olisi suorastaan optimaalinen tilanne. Mä lupaan kusta tuopillisen hunajaa, jos Ade ja Mia lähtee sunnuntaina ulos. :D

Jos sä lupaat kusta tuopillisen hunajaa siinä tapauksessa että sekä Ade ja Mia lähtee sunnuntaina, niin mä lupaan juoda sen tuopin.

:whip:

tuo olisi loistavaa jos 2lähtis keralla. silloiin tuota voi jo sanoa tiukasi rangaistukseksi :thumbs:

Jos sä lupaat kusta tuopillisen hunajaa siinä tapauksessa että sekä Ade ja Mia lähtee sunnuntaina, niin mä lupaan juoda sen tuopin.

:whip:
Jos näin pääsee käymään, niin vaadin :kuvia:

On kyllä tosi hyvä jos lähtee kaks, koska tossa äänestyksessä olevassa porukassa ei ole ketään, jonka tarttis jäädä taloon.

Niko. Sitä jaksaa kuunnella noin 3 sekuntia, sitten tekee jo mieli heittää telkkari ikkunasta. Eilisillan perusteella hyvänä kakkosena tulee Mia. Muija meni täysin tolaltaan, kun se juoppolehmä lähti.

Äänestin angstista kirkujaa eli Miaa. Sillä ei ole MITÄÄN annettavaa talossa. Ade olis ollut toinen vaihtoehto mutta se osaa olla myös viihdyttävä, ei uhmaa ja ole agressiivinen.

Täysin 120 %:sti samaa mieltä, en es oo kattellu hetkeen BB:tä kovin tarkasti, koska meni hermot tohon Miiaan.

Kattokaa nyt sitä ihan tosissaan: eihän koko tyypissä oo mitään hyvää. Haluan ihan tosissani jotain perustelua sille, miksi koko tyyppi on talossa, ellei syy ole ihmisten v*tuttaminen. Pelkästään sen katse on niin arvosteleva, et jos se kattois mua ni ajattelisin heti et "onko mussa jotain vikaa?" :curs:

:offtopic: Muut tyypit onkin sitten ihan ihmisen mittapuilla normaaleja, joten varmaan Miian jälkeen Niko vois lähtee angstaamasta.

Andreas on niin munaton ja kaksinaamainen homo, että siitä pitää päästä eroon!

Niko aika neiti

Jos noista kolmesta lähtis 2 ni vois melkein sanoa että kyllä talo hiljenis, 2 kuukautta saatais kuunnella cheryllin juttuja ilman et kukaan osais antaa hyvää argumenttia sitä vastaan.
Et jos olettais että jaksais katella tätä BB:tä aivan loppuun asti ni sanoisin et niko ulos koska se aiheuttaa ihan turhaa draamaa tällä hetkellä. Tosin ade ja mia on vielä viihdyttäviä omalla tasollaan. Tosin Ade vois lopettaa laulamisen...

Andreas pois. Mia sekoaa siitä niin että luovuttaa omia aikojaan. Ja sitten vielä hetki niin eiköhän nikokin luovuta.

Andreas ei kumminkaan joudu ainakaan hetkeen uudestaan äänestykseen niin nyt olisi hyvä hetki hankkiutua siitä eroon. Mia ja Niko tulee jatkossakin olemaan äänestyksissä jos eivät nyt tipu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom