Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako joku muroa seuraava sanoa, mikä siellä on tilanne? Onko siellä alettu masinoimaan jomman kumman (Ade tai Miia) poistamista? Voisinhan mä itekin ton tarkistaa, mutkun oon niin perkeleen laiska :D.
No sittenhän meidänkin kannattaa ehdottomasti äänestää Adea pois. Kun se kerran muutenkin jo johtaa täälläkin tota tilastoa, ja yhdistämällä voimat muiden kanssa saadaan varmemmin homma toimimaan.
Jos lähtis kaksi, niin se olisi suorastaan optimaalinen tilanne. Mä lupaan kusta tuopillisen hunajaa, jos Ade ja Mia lähtee sunnuntaina ulos. :D
Jos lähtis kaksi, niin se olisi suorastaan optimaalinen tilanne. Mä lupaan kusta tuopillisen hunajaa, jos Ade ja Mia lähtee sunnuntaina ulos. :D
Jos näin pääsee käymään, niin vaadinJos sä lupaat kusta tuopillisen hunajaa siinä tapauksessa että sekä Ade ja Mia lähtee sunnuntaina, niin mä lupaan juoda sen tuopin.
:whip:
Äänestin angstista kirkujaa eli Miaa. Sillä ei ole MITÄÄN annettavaa talossa. Ade olis ollut toinen vaihtoehto mutta se osaa olla myös viihdyttävä, ei uhmaa ja ole agressiivinen.