Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eiks tälläset joukkoäänestykset oo laittomia, siis tällästen järjestäminen, mietin vaan et tästä saattaa tulla sanktiota pakkotoistolle, kumminki moden pystyyn pistämä?
eiks tälläset joukkoäänestykset oo laittomia, siis tällästen järjestäminen, mietin vaan et tästä saattaa tulla sanktiota pakkotoistolle, kumminki moden pystyyn pistämä?
Näitähän on netti pullollaan. Jopa BB:n omalla foorumilla..eiks tälläset joukkoäänestykset oo laittomia, siis tällästen järjestäminen, mietin vaan et tästä saattaa tulla sanktiota pakkotoistolle, kumminki moden pystyyn pistämä?
Kannattaisi. Vaikka tätä foorumia seuraan enemmän, on pakko myöntää että Murot kyllä masinoi 100 kertaa paremmin kuin pakkis.Kannattaisiko yhdistää voimat Murojen kanssa?
Siis missähän valtiossa sä oikein elät? Kyllä Suomen lain mukaan on ihan sallittua keskustella netissä. Myöskään lakeja ei Suomessa säädä televisioyhtiö, vaan ihan eduskunta, ja mä luulen että ne ei BB:n takia kuitenkaan ole ryhtyneet sananvapautta kovin runsaasti rajoittamaan.eiks tälläset joukkoäänestykset oo laittomia, siis tällästen järjestäminen, mietin vaan et tästä saattaa tulla sanktiota pakkotoistolle, kumminki moden pystyyn pistämä?
ei jeesus, lue ajatuksen kanssa mitä kirjotin, sit ehkä ymmärrät et tässä menee pelkän keskustelun rajat ohi, mutta jos tällä tavalla on jo aikasemminki tehty ni eipä toi tuotanto välitä. Vois tehä ihan testinä et joka viikko kattois jonkun nimen jota kaikki äänestäis, tosin ite en oo niin tyhmä et lähtisin äänestämään tai äänestämään omasta suosikista poikkeavaa vaihtoehtoa.Siis missähän valtiossa sä oikein elät? Kyllä Suomen lain mukaan on ihan sallittua keskustella netissä. Myöskään lakeja ei Suomessa säädä televisioyhtiö, vaan ihan eduskunta, ja mä luulen että ne ei BB:n takia kuitenkaan ole ryhtyneet sananvapautta kovin runsaasti rajoittamaan.
Ade ulos, juuri edellä olevin perustein, eli koska sitä ei äänestykseen vähään aikaan muuten saada.
No väännetään sitten rautalangasta kerran et ymmärrä.No en mä nyt vieläkään ymmärrä, että miten tää vois olla laitonta. Siis mitä lakia tässä nyt rikotaan? Joutuuko Mike nyt linnaan, vai joudunko mä, kun äänestin tässä ketjussa?
Joo joku mode vois poistella mun viestit tästä ketjusta jos mun pitää jokaiselle rautalangasta vääntää ja kerran tää on loppujen lopuks ihan okja tehty aikasemminkin. Annoin yllä esimerkin toisesta tv ohjelmassa missä ohjelman tuotanto toimi joukkoäänestystä vastaan. Jos se ei kelpaa esimerkiksi ni en tiedä mikä kelpaa. Mut en tän jälkeen enää tähän vastaile koska olen oman kantani parhaan mukaan antanu ja koittanu selittää.Pitää. Jos viitsisit etsiä Suomen laista sen pykälän, joka kieltää tällaisen toiminnan, niin ymmärtäisin.