Big brother 2012

Minä olen kyllä myös todella pettynyt tämän vuoden asukkaisiin. Etenkin noihin miehiin. Ei oikeastaan yhtään kiinnostavaa persoonaa. Ehkä Suomessa tuonne vaan ei hae sellaisia tyyppejä niin kuin jossain muualla. Ehkä tuolla ohjelmalla on vähän negatiivinen leima täällä niin ei ihmisiä kiinnosta.

Mä olen vähän erimieltä. Mun mielestä jos puhutaan miehistä niin sielä on kyllä helvetin omaperäiset ja hyvät valinnat tehty. Yksi, joka tykkää, että sitä napsutellaan kiveksille ja näköjään tykkää hillua muutenkin paljon alasti. Toinen, joka on peitetty kokonaan tatuoinneilla. Kolmas, mallipoika, joka ylpeilee sillä, kuinka joka kerta baarissa naiset pörräävät ympärillä. Neljäntenä, muttei vähäisimpänä mies, joka on kuin ekaluokkalainen poika..

Mun mielestä sieltä puuttuu vain tälläinen homomies niin miesvalinnat ovat olleet ihan täydelliset.. Noi uudet ny vaikuttaa aika turhilta, paitsi tämä vaalee kaveri. Se voisi hyvin sopia viidenneksi tohon vanhaan porukkaan.. Mutta sitä homoa huudetaan..

Enivei.. Markus on selvästi voittajasuosikki näistä miehistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se lapin äijä heitti kyllä muutamia niin vitun huonoja one linereita, etten ihmettely yhtään jos sitä on aiemmin käsketty olemaan hiljaa. Hajoilin taas Tean itkupotkuraivareille nin että tuli lusikallinen pöksyyn :D Hermot on kun hamsterilla tai sit ei oo koskaan tarvinnu tehdä itse yhtään mitään.

En olisi uskonut, mutta tuli viime yön bileissä repeiltyä moneen kertaan Jarnon huumorille :D Myös Jonilta tuli todella hämärää läppää loppuyöstä, molemmista alkaa paljastua ihan huikea potentiaali :D Tosin pelkään, että Joni on selvinpäin täysi tapetti..

Mä olen vähän erimieltä. Mun mielestä jos puhutaan miehistä niin sielä on kyllä helvetin omaperäiset ja hyvät valinnat tehty. Yksi, joka tykkää, että sitä napsutellaan kiveksille ja näköjään tykkää hillua muutenkin paljon alasti. Toinen, joka on peitetty kokonaan tatuoinneilla. Kolmas, mallipoika, joka ylpeilee sillä, kuinka joka kerta baarissa naiset pörräävät ympärillä. Neljäntenä, muttei vähäisimpänä mies, joka on kuin ekaluokkalainen poika..

Mun mielestä sieltä puuttuu vain tälläinen homomies niin miesvalinnat ovat olleet ihan täydelliset.. Noi uudet ny vaikuttaa aika turhilta, paitsi tämä vaalee kaveri. Se voisi hyvin sopia viidenneksi tohon vanhaan porukkaan.. Mutta sitä homoa huudetaan..

Enivei.. Markus on selvästi voittajasuosikki näistä miehistä!

Markus ja Tomi on sellaisia tyyppejä, että ne on varmaan ihan mukavia ja niiden seurassa saattaisi itsekin olla mukava olla. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että niitä on aika tylsä katsella Big Brother-tyyppisessä ohjelmassa. Haluaisin nähdä jotain räiskyvämpää. Esim. viime vuonna Salar oli tosi hyvä asukasvalinta. Se oli voimakas persoona ja lisäksi se oli hyvä viihdyttämään. Tämän vuoden bb-talossa kaikki miehet ovat samantyyppisiä ja tykkäävät kaikki toisistaan eikä mitään kiinnostavaa tapahdu.

Hö. No on se paremman näkönen kuin Jouko. En mä ton Petterin juttuja ole kuunnellut, mutta jos se on ihan ääliö, niin voihan sen suun teipata aktin ajaksi.

E. Se on noi ruskeet silmät ja toi murre!

Tässä Grandielle vähän silmänruokaa.
petteriei1010HL_bb.jpg

Ton jannun hiukset on samanlaiset kuin parit roinakuurit läpi käynneillä ruukaa olla.. eli keskelle otsaa jää normi rajaan mut ohimoilta pakenee.
JOS se on joskus ollut roinapeikko kunnossa niin aika pahasti on päässyt menemään penkkiurheilun puolelle.

Ton jannun hiukset on samanlaiset kuin parit roinakuurit läpi käynneillä ruukaa olla.. eli keskelle otsaa jää normi rajaan mut ohimoilta pakenee.
JOS se on joskus ollut roinapeikko kunnossa niin aika pahasti on päässyt menemään penkkiurheilun puolelle.

Ei vittu, nyt vast tajusin et mähä taidanki tuntea hiton monta ex-roinaajaa!! Entisiä siksi koska nekin taitaa olla vähä penkkiurheilun puolella nykyään ku ei oo ees isoja.. ei kyl koskaa ollukkaa.. iha sama!

Se lapin äijä heitti kyllä muutamia niin vitun huonoja one linereita, etten ihmettely yhtään jos sitä on aiemmin käsketty olemaan hiljaa. Hajoilin taas Tean itkupotkuraivareille nin että tuli lusikallinen pöksyyn :D Hermot on kun hamsterilla tai sit ei oo koskaan tarvinnu tehdä itse yhtään mitään.

Herää kysymys, onko Tea koskaan tehnyt mitään muuta kun meikannut ja herännyt valmiiseen pöytään syömään? Ihme narisia, sais lähteä seuraavaks. Lapimiehellä on hyvät läpät, varmasti aiheuttaa tunteiden kuohuntaa pitkällä tähtäimellä.

Johannalle lisäpisteet vielä. Vaikka ei kiinnittäisi ulkonäköön kiinnittäisi mitään huomiota, voisi moni akka ottaa käyttäymisestä mallia. Ei narise turhista, tekee työtä käskettyä, positiivinen asenne kaikkeen ja ei ole naama norsunvitulla koskaan. Lisänä vielä osaa pitää puolensa, ettei hypitä silmille.

Kattelin vähän tota keitottelua. Jumalauta Petteri on ärsyttävä, veri oikein vittu kiehui kun kuuntelin sen mukahauskaa känniläppää tossa.
Ne muut jätkät joutui tosiaan siinä parin tunnin tissuttelun jälkeen eka kerran sanomaan, et "Hei arvaa mitä, toi ei oo enää hyvä läppä"

Leukaparrasta kiinni ja boomerangina vittuun tuolta kämpästä!

Vittu, itsekkin olen näköjään tietämättäni roinannu ihan vitusti...

no hitto... meidän suvun miehet sinne roinaa jo pikkupojasta lähtien ku ohimoilta puuttuu tota tukkaa....

Kattelin vähän tota keitottelua. Jumalauta Petteri on ärsyttävä, veri oikein vittu kiehui kun kuuntelin sen mukahauskaa känniläppää tossa.
Ne muut jätkät joutui tosiaan siinä parin tunnin tissuttelun jälkeen eka kerran sanomaan, et "Hei arvaa mitä, toi ei oo enää hyvä läppä"

Anna muutama esimerkki noista huonoista jutuistaan?

Katteltiin tänään vaimon kanssa extraa ja totesin, että on tänä vuonna on jätetty kiintiöhomo pois bb:stä, johon vaimo totes että eihän ole siinä se juontaa extraa:D

Nyt on tullut jätettyä jo parit päälähetykset väliin. En uskonut, että vois iskeä kyllästyminen bb:hen, kun kova fani olen mutta näin kävi. Ei vaan noi asukkaat oikein kolahda. Mutta katsellaan mitä tapahtuu. Ei silti kokonaan voi seuraamista lopettaa.

Ite jaksan aina pari -kolme viikkoa kattoa, sitte taas lopusta vähän aikaa. Välissä vaan sunnuntain lähetykset. Monesti oon aatellu että nyt on nii jännää väkee että jaksaa kattoa mutta ei.. sama vuodesta toiseen.

Kuten täälläkin joskus on jo todettu, nuo Tean meikit ovat hiukan jännittävät. Noin ruskettuneelle iholle ei sovi jotenkin tuollainen vaalea silmä-ja huulimeikki. Todella kaunis tyttö silti, mutta jotenkin näyttää mielestäni söpömmältä ilman meikkiä :)

9c507a5e43d8adcf

1476779-max565x318.jpg

Meikitön kuva ei kyllä ole kaikkein edustavin otos Teasta, mutta kyllä hän hurmaava silti on :rolleyes:

Kieltämättä toi suullinen ulosanti ei ole mitään kovin tasokasta. Pitää katella mutella tästälähin.

En kans jaksa kuunnella. Siviilissä en jaksais katella hetkeekään. En myöskään sitä pipopäätä. Suhteellisen synkän olonen jantteri.

Ei Tea kaunis ole. Omaan mieleen ihan siedettävän näköinen, jos rajoittaa meikkausta.
Pottunokka, mitäänsanomattomat kasvot, oudot kulmat, tylsät silmät, aika ruma suu, eipä se nyt niin kaunis ole...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom