Big brother 2012

+ pullea...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiintoinen äänestys tulossa. Nyt punnitaan Katarinan suosio. Vaikka Johanna onkin suosikki numero yksi, niin täytyy myöntää, että vähän toivon Johannan tippuvan. Voisi sitten lopettaa tämänkin kuran katsomisen. Katarina on muutenkin yksi tämän kauden parhaista asukkaista. Niin olemattomalla tekemisellä on saanut aikaan todella paljon keskustelua. Eihän nuo muut asukkaat välillä muusta puhukaan kun Katarinasta, ainakin koosteiden perusteella. Sama homma näillä keskustelupalstoilla, taitaa olla eniten keskustelua herättänyt hahmo tällä kaudella.

^^ Ei saatana, jätkän leveilyt nussijanurastaan aiheuttivat niin pahaa myötähäpeää, että peitin kädellä äijän kasvot näkökentässäni :D ja helvetti, kehtasi mennä pyytämään "katso & tumputa" -lupaa...

Mutta juma, nyt on kyllä ylivoimaisesti mielenkiintoisin häätöäänestys. Ja vaikka mukana olisi ollut Teija, niin olisi silti mielenkiintoisin. En halua Katarinan enkä Johannan tippuvan, mutta kuitenkin mielummin Katarina lähteköön - uskon, että Johanna aiheuttaa mielenkiintoisemmat konfliktit. Se muija ei ole yhtä tyhmä kuin miltä vaikuttaa.

^ Joo samaa mieltä. Katarina kuitenkin vähän repäisi ja aiheutti säpinää ekan kerran kunnolla. Voi olla, että se kerää plussaa sen takia vielä normaaliaki enemmän.

Koitin tossa äsken hakea haratasta muististani jotain kauden parhaita läppiä.. mutta ton "mä voin oikeesti vetää tumppuun" aiheuttama totaallinen repeäminen oli kyl vertaansa vailla.

Tää Joni jää BB historiaan, muttei minään mister kolmesatasena vaan "mä voin vetää tumppuun" miehenä.

Nyt kyllä tapahtuu suunnaton vääryys jos Johanna tippuu ja Katarina jää...

Sanoppa muuta. Tänä vuonna olen katsonut vain muutaman jakson, mutta siitä huolimatta Johanna on mun mielestä paras asukas. Mikäli Katariina ei nyt tipu, niin hän menee top5 asti.

Voin jo kuvitella miten tuo äänestys menee tänään. Alussa on luonnollisesti vain 0,0x % eroa ja tilanne vaihtuu muutaman minuutin välein. :jahas: Laittaisivat edes Y-akselin ja äänimäärän siihen ruutuun. Pelkät värilliset palkit on ihan :kakka: .

Se oli bb-historian rumin hetki kun jonna i nuoli sitä uutta jätkää ja se vähän koitti kädellä tissiä.

Ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, mutta jos itse olet koskaan juonut alkoholia enemmän kuin sen muutaman oluen verran tai nähnyt kun joku muu on ollut turpa tuhannen täynnä, niin aivan yhtä "rumaa" se on ollut. Kukaan ihminen ei ole juopuneena tai päihtyneenä mitenkään päin katsottuna kaunis.

En ole oikein osannut vielä päättää, kumpi on kyseenalaisempaa toimintaa - se, että nuo ihmiset tuolla BB-talossa juovat, ilkeilevät ja rellestävät kameroiden kuvatessa, vai tämä ilmiö, kun katsojat arvostelevat niitä kilvan kun voisi vaihtoehtoisesti olla peiliinkatsomisen paikka. Toistaiseksi olen sitä mieltä, että katsojat ovat ihan samalla viivalla noiden talon asukkien kanssa, se vaan on helppo ottaa kohteeksi joku sellainen, joka on 24/7 kameran linssin edessä. Samanlaista paskaa olisi mitä todennäköisimmin itse kunkin käytös jossain satunnaisessa tilanteessa, jos itse olisi talossa mukana. Sivusta on helppo huudella ja netissä vielä helpompi.

Ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, mutta jos itse olet koskaan juonut alkoholia enemmän kuin sen muutaman oluen verran tai nähnyt kun joku muu on ollut turpa tuhannen täynnä, niin aivan yhtä "rumaa" se on ollut. Kukaan ihminen ei ole juopuneena tai päihtyneenä mitenkään päin katsottuna kaunis.

En ole oikein osannut vielä päättää, kumpi on kyseenalaisempaa toimintaa - se, että nuo ihmiset tuolla BB-talossa juovat, ilkeilevät ja rellestävät kameroiden kuvatessa, vai tämä ilmiö, kun katsojat arvostelevat niitä kilvan kun voisi vaihtoehtoisesti olla peiliinkatsomisen paikka. Toistaiseksi olen sitä mieltä, että katsojat ovat ihan samalla viivalla noiden talon asukkien kanssa, se vaan on helppo ottaa kohteeksi joku sellainen, joka on 24/7 kameran linssin edessä. Samanlaista paskaa olisi mitä todennäköisimmin itse kunkin käytös jossain satunnaisessa tilanteessa, jos itse olisi talossa mukana. Sivusta on helppo huudella ja netissä vielä helpompi.

Jotenkin koen, että siinä on iso ero sekoileeko kameroiden edessä vai ei? BB:hän on kisa jossa halutaan, että SINUSTA puhutaan ja äänestetään. Tuntuu vaan, että suurimmalla osalla kisaan menijöistä ei ole hajuakaan mihin ovat ryhtymässä. Kyseenalaisinta on tuotannon tominta. Tarjoavatko edes junalippua kotiin?

En puhunut kenenkään ulkonäöstä mitään, vaan sanoin sen tilanteen olleen mielestäni bb-historian rumin hetki.

No mielestäni nämä kaksi asiaa eivät ole oikein verrattavissa keskenään. BB-taloon menosta päätetään itse - silloin hyväksyt sen, että kaikki mitä teet, näkyy muulle maailmalle, eli tiedostat että olet vastuussa omista tekemisistäsi. Silloin sinun täytyy olla kykeneväinen hyväksymään se tosiasia, että muut ihmiset arvostelevat tekemisiäsi. Jos yksi ihminen - tässä tapauksessa talollinen ihmisiä - nostetaan jalustalle, niin tietysti se herättää arvostelua ja keskustelua. Minä kyllä arvostelen talossa olevien tekemisiä, mutta en ole missään vaiheessa väittänyt olevani itse täällä ulkomaailmassa parempi. Mutta toisaalta, minulle ei tulisikaan mieleeni lähteä hakemaan julkisuutta ja mennä sekoilemaan tuonne satojen tuhansien ihmisten silmien alle. Joten tuosta peiliinkatsomisesta, olenko minä jotenkin paha ihminen, kun arvostelen aikuista ihmistä joka menee vapaaehtoisesti nolaamaan itsensä koko Suomen edessä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom