Big brother 2012

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän tylsää tämä uusien miesten saapuminen. Niiden olisi pitänyt olla säväyttävämpiä tyyppejä, että olisi jotain kiinnostavaa. Mielummin vaikka niin, että nämä uudet olisi olleet alusta saakka ja sitten Jouko olisi laitettu taloon vasta nyt. Sitten naiset olisivat ihastuneet Joukoon ja olisi tullut draamaa.

Johanna ja Katarina on tosi nättejä ilman meikkiä, meikin kanssa Johanna melkein tunnistamaton. Ehkä mä en ymmärrä sitä tyyliä. Teakin on nätti ilman meikkiä, enkä tajua senkään meikkaustyyliä

gangurogirl.jpg

Oonko mä oikeasti näin saatanan vanha :(

Katariinalla kyllä järkyttävät meikit, ei ilmeisesti osaa levittää poskipunaa, kun näyttää lähinnä pandakarhulta ja siltä kuin puuteri
olisi rajattu maalarinteipillä...Katsokaa vaikka viimesin häätöäänestys.

En kyllä ymmärrä mitä porukka näkee tossa Johannassa. Pikku-tytön runko johon on liitetty tekotissit ja olematon perse. Naamakin näyttää vanhalta, kun se vetää sotamaalaukset päälle.

Ensin ihmettelet ja heti perään kerrot miksi pitää ihmetellä.

E: kopsasin liian tarkasti, fiksattu

Vittu tuo "boozt.com(?), MUOTIA NETISSÄ" on ärsyttävä. Miten sen voi jotenkin noin vittumaisesti artikuloida.

Kyllähän tota petteriä panisi.

Jarno vaikuttaa kyllä todelliselta juntilta. Ei minkäänlaista järkevää ulosantia.

Joni ja Petteri vaikuttavat ihan rennoilta, joilta voi hyvää juttua tullakin. Tosin kumpikaan ei vaikuta erityisen tyylitajuiselta, joten ei ihme, ettei Kataa tai Johannaa kiinnosta.

Vituttaa raskaasti nää sunnuntai äänestykset... Joka helvetin välissä näytetään tilannetta ja kas kummaa... se kuka kullakin hetkellä on punaisella niin onkin seuraavassa vaihdossa taas johdossa... Ja sitten lopuksi ihan kuka sattuu niin lähtee pihalle.. Lähtijä vaihtuu sunnuntaina lähetyksen aikana niin moneen kertaan että luulisi 99% kaikista äänistä annettavan just sillo suoranlähetyksen aikana. Kyllähän näin voi ollakin mutta olisi joskus ihan valaisevaa nähdä kuinka monta yksittäistä ääntä oikeasti annetaan.. Aika kuusetuksellehan toi systeemi kuitenkin valitetavasti vaikuttaa.. Eiköhän ääni palvelimen "isäntä" = ohjelman "isäntä", pysty lisäämään kenen tahansa äänisaaliiseen just sen verran kun katsoo tarpeelliseksi..

Jotain latino BB:tä katselin vuosi sitten muutaman jakson. Pirun hyvää viihdettä kun Suomeen vertaa.

Neideistä kaikki kauniita, ruminkin Johannaa ja Leinaa nätimpi. Joku umpihomo kaveri, joku agressiivinen homofoobikko.
Joku linnakundi, yksi bodari, yksi personaltrainer, muutama mielenvikainen heppu...

Homo ja homofoobikko riehuivat keskenään, personaltrainerin mielestä bodari oli juntti ja bodari yritti hyökätä kimppuun, mielenvikaiset saivat keskenään riitoja ja kun mitään ei tapahtunut, niin eukot olivat suihkussa tai muutenvaan alasti.
Oli viihdearvo lievästi korkeampi, Suomessa vaan ei osata...

Minä olen kyllä myös todella pettynyt tämän vuoden asukkaisiin. Etenkin noihin miehiin. Ei oikeastaan yhtään kiinnostavaa persoonaa. Ehkä Suomessa tuonne vaan ei hae sellaisia tyyppejä niin kuin jossain muualla. Ehkä tuolla ohjelmalla on vähän negatiivinen leima täällä niin ei ihmisiä kiinnosta.

Menetin (taas) kaiken kunnioituksen sinua kohtaan.

Hö. No on se paremman näkönen kuin Jouko. En mä ton Petterin juttuja ole kuunnellut, mutta jos se on ihan ääliö, niin voihan sen suun teipata aktin ajaksi.

E. Se on noi ruskeet silmät ja toi murre!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom