Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkääkö MissEvilEve kenestäkään noista?
Mun mielestä, jostain luin että Jouko oli hakenut about 4 kertaa taloon, nyt vasta pääsi. Tänä vuonna ainakin Leina oli kutsuttu tuotannon puolesta taloon. Tämä tarkoittaa sitä, että Leina ei siis käynyt "pyrkimässä" haastattelussa taloon, vaan tuotanto otti yhteyttä häneen ja pyysi taloon, toisin kuin muut.
Minua vituttaa jo valmiiksi, että joku noista amiksista kaataa Johannan sänkyyn.
Yleisiesti vituttaa vaan tuo naisten meikkaus sunnuntaiäänestykseen, ja muutenkin. Mitä vittua? Kaikki ohjelmaa seuraavat ovat ne jo nähneet sielä ilman meikkiä kuitenkin. Lisäksi nuo nuoremmat ihmiset ovat mielestäni kauniimpia ilman sitä sotamaalausta. Jonkun Annen nyt oli ehkä aiheellista vähän peitellä silmäpussejaan.
1. Onko Johannaa pantu talossa kertaakaan?
2. Onko taloon tullut kuinka monta uutta asukasta?
3. Millaisia ne luvatut uudistukset ovat olleet?
4. Onko historian paskin kausi?
5. Onko siellä Johannan lisäksi seksikkäitä eukkoja?
6. Saako tatskaheppu edelleen pimperoa?
En ole katsonut kuin kolme jaksoa pari viikkoa sitten.
En kyllä ymmärrä mitä porukka näkee tossa Johannassa. Pikku-tytön runko johon on liitetty hyvät tissit ja perse.
Oonko mä oikeasti näin saatanan vanha :(
En kyllä ymmärrä mitä porukka näkee tossa Johannassa. Pikku-tytön runko johon on liitetty hyvät tissit ja perse. Naamakin näyttää vanhalta, kun se vetää sotamaalaukset päälle.