Big brother 2012

katarinan ja jossun eiliset äänestysprosentit oli yhteensä jotain 95%.. miten on mahollista.. en oikein ymmärrä näitä matikka juttuja. ??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
perille menneet äänet 95,xx%.
Katariina varmaan saanut myös noita ääniä + sitten haista paska äänet jollekin Teijalle tai Tea ihan vaan protestina kun ei ollut äänestyksessä tms..
niin ja nää Katarina+ ja Johanna+ äänet menee kans vissiin hukkaan.. eli jengi ei osaa lukee ohjeita, ni näin käy.

Tea kyllä pilaa aika tehokkaasti omat voittomahdollisuutensa, kun kietoutuu tuohon läyhäämisjengiin. Johanna taitaa olla vahvoilla.

ei visva en vieläkää tajua miks tolla jarnolla on toi vitun uniklubi pipo päässä kokoajan. Muutenki vituttaa ihmiset jotka pitää sitä pipoa joka vitun paikassa ja aina, ja sit vielä tollasta helvetin itkurokkaripipon ja vihervasurikannattajan pajautuspipon yhdistelmää. Ottaakohan toi tota ees yöks pois?

ei visva en vieläkää tajua miks tolla jarnolla on toi vitun uniklubi pipo päässä kokoajan. Muutenki vituttaa ihmiset jotka pitää sitä pipoa joka vitun paikassa ja aina, ja sit vielä tollasta helvetin itkurokkaripipon ja vihervasurikannattajan pajautuspipon yhdistelmää. Ottaakohan toi tota ees yöks pois?

Parempi pipo päässä 24/7, kuin joku helvetin väsynyt hinttihyppyri mikä tolla lapinmiehelläkin on.

Noi Jonin "300" ja tumputusjutut aiheutti sinänsä vain myötähäpeää, mutta loksahti kyllä leuka auki kun se heitti ton episodin lopussa jotain että "no emmä ois halunnukkaan, liian rumis muija" ja käveli pois :hyper:
Aika karu heitto, mutta täysin oikein Jonna I:lle :thumbs:

Noi Jonin "300" ja tumputusjutut aiheutti sinänsä vain myötähäpeää, mutta loksahti kyllä leuka auki kun se heitti ton episodin lopussa jotain että "no emmä ois halunnukkaan, liian rumis muija" ja käveli pois :hyper:
Aika karu heitto, mutta täysin oikein Jonna I:lle :thumbs:

Joni on ihan vitun härski äijä:D Enkä yhtään epäile, ettei sen jutut pitäis päällisin puolin paikkaansa ja ettei se olis ulkomaailmassa ihan samanlainen. Todella kusipäinen ja sovinistinen suhde naisiin, mutta parasta miehessä on, ettei sitä kiinnosta vittuakaan mitä muut siitä ajattelee :D

Oli mielenkiintoista seurata pe-illan bileiden loppuvaiheessa Jonia. Kaveri nukkui alkuillan jälkeen aamuyöhön asti ja nousi "pilkun aikaan" vain kattomaan itselleen jotain naista. Kiersi kaikkien naisten luona vuorollaan ihan naurettavan hyvällä itsevarmuudella ja sitä ei kiinnostanu yhtään, että se sai pakit kaikilta vaan päinvastoin se tajus tosi nopeasti pienistä vihjeistä jokaisen naisen kohdalla, että tältä ei irtoo ja lähtikin aina heti jatkaa matkaa. Sitä saalistusta seuratessa näki, että naistenkaatamista on tullut ihan oikeasti harrastettua paljon ja varmaan ihan sairaalloiseksi pakkomielteeksikin asti. Vaikuttaa tähänasti nähdyn perusteella ihan kunnolla seksiriippuvaiselta, mutta myös mm.varsin älykkäältä ja tarkkasilmäiseltä lukemaan ihmisiä.

Voisivat laittaa koko porukan koolle sohvalle ja pistää pyörimään televisiosta hieman pätkää missä Jonna I & co jauhaa suu vaahdossa selän takana. Menis niiltäkin kerran pää kiinni. Vituttaa yli kaiken tollaset selän takana pahaa toisista puhuvat.

Tämä threadi on kyllä parasta huvia :)

Itekkin oon kattonu 2-3 jaksoa viikossa + sunnuntailähetyksen. On myönnettävä, että talossa on todella ärsyttävän oloisia ihmisiä joiden kanssa itse ei ikimaailmassa tulisi hyvin toimeen. Mutta sitä en ymmärrä miten joku vain tv:stä katsomalla voi VITTUUNTUA SUUNNATTOMASTI tai VIHATA jotain henkilöä. Haha.

Ymmärrän minä, että joku on tyhmä, idiootti, ruma, läski tai jotain muuta. Mutta VIHATA? Vihaat jotain joka puhuu toisesta seläntakana pahaa paikassa x, ja ite oot kotisohvalla. Vihaatko minuakin? Puhuin nimittäin juuri toissapäivänä seläntakana pahaa. Faktaa, mutta pahaa.

e: lähinnä jos talossa olevat selän takana paskanjauhajat noin vituttaa, että siitä pitää netissä avautua, niin etkö koe itse olevasi aika samalla tasolla? Puhut jostain paskaa netissä.. cool

e2: ja itse kyllä jauhan ihmisistä tarvittaessa paskaa, tosin en juurikaan netissä

Kyllähän se asia tietty on just noin niinku sanoit. Toi vihaaminen todella ampui kommenttina vähän yli, katson iteki 2-3 jaksoa viikossa enkä sen perusteella voi vihata ketään. Typerää minulta. Mutta vastenmielisiä he kuitenkin ovat. Ja kyllä se minua vituttaa. Vituttaa ihan vaikka vaan ton Johannan puolesta. Jos sinä näet asian kevyemmin, etkä koe samoin, niin ok. Tässä maailmassa on paljon asioita, mihin joku henkilö reagoi voimakkaammin kun toinen. Perhana, olis pitänyt jättää toi aiempi postaus kirjoittamatta, sillä se selvästikin on jollain tasolla häirinnyt sinun sielunelämääsi.

Kyllähän se asia tietty on just noin niinku sanoit. Toi vihaaminen todella ampui kommenttina vähän yli, katson iteki 2-3 jaksoa viikossa enkä sen perusteella voi vihata ketään. Typerää minulta. Mutta vastenmielisiä he kuitenkin ovat. Ja kyllä se minua vituttaa. Vituttaa ihan vaikka vaan ton Johannan puolesta. Jos sinä näet asian kevyemmin, etkä koe samoin, niin ok. Tässä maailmassa on paljon asioita, mihin joku henkilö reagoi voimakkaammin kun toinen. Perhana, olis pitänyt jättää toi aiempi postaus kirjoittamatta, sillä se selvästikin on jollain tasolla häirinnyt sinun sielunelämääsi.

Lainaus edellisestä postista "Tämä threadi on kyllä parasta huvia :) "

Minä en häiriinny tai vittuunnu tuntemattomien nimimerkkien postauksista, ainoastaan ilmaisin ihmetykseni asian suhteen.

Toi julkihomo BB -extrassa on ärsyttävin tässä konseptissa. Mikä idea siinäkin on, että se laittaa jalkaansa joka lähetykseen noi lenkkarit, jotka on kuin suoraan jatkoa intin smurffipuvulle.

EDIT: Tulee tosta kaverista mieleen joku sketsihahmo, joka parodioi homomiestä, mutta kai se on aito kuitenkin.

Toi julkihomo BB -extrassa on ärsyttävin tässä konseptissa.

Toi julkihomous välittyy kyllä hyvin meille katsojille :rolleyes: Korvani syttyivät tuleen silloin kerran, kun Cristal heitti mitä härskeimmän läpän, joka meni muistaakseni jotenkuten näin;

Elina: Olisi jännittävä päästä näkemään talon miesten pään sisään
Cristal: Tai housujen sisään

...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom