Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Sama juttu lähes kaikessa kestävyyttä vaativissa lajeissa niissä kun ei pärjää ilman lajivoimaa, osottaa vaan kuinka ykspuolisia pelkät punttaajat on, mutta senhän kaikki tietää.
Idioottimainen temppu tuo Annikalle mesoaminen oli ja tuli oikeen myötähäpeä että miten joku voi olla noin idiootti. Taitaa hitautta olla kyllä Matillakin päänupissa sillä vaikuttaa
että jo puhuminen on hankalaa välillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä se sano Stefanille? Meni ohi tuo. Olis kiva tietää mitä se sille sano, kun sen vaan huomasin Stefanista jossain vaiheessa illan jaksoa, että sitä tais vituttaa Matti.

Joo jotain siitä huutamisesta. Ja siinä kohtaa kun ne oli ulkona suorittamassa sitä kiipeämistehtävää, johon Stefun ei tarvinnut ottaa osaa koska tämän jalka kipeä, huudahti Matti Stefanille että: "Mitä sää oikein teet täällä?"(=Stefan on turhaan talossa kun ei mihinkään pysty osallistumaan, eli stefan olisi täysin mitätön). Tostahan se Pastorikin puhui siel Päiväkirjahuoneessa että suu auki oli kattonu kyseistä tilannetta. Olis pojat saanu pitää sen "kammarikeskutelun" jo eilen. Sit vähän kans hymyilytti kun matti vertas itseään leijonaan, joka metsästää safarilla blaa blaa blaa. Ei oo vissiin äijä kohdannu viel parempaansa, jos nyt edes tota shoutaan vetää tosissaan?

IMO toi Matti on ihan idiootti, vaikka olikin aivan oikein että vähän ärähti Annikalle on se sen verran ärsyttävä muija, mutta ei toi Stefankaan ole mikää järjenjättiläinen, mitähän sille on tehty kun se on lapsi ollu.

Tota mäkin oon miettinyt, onko se nyt tosissaan vai onko se tosiaankin noin yksinkertainen ja täynnä itseään. Tosin jos toi olis pelkkää showta, niin miten helvetissä se luulee pärjäävänsä muita vastaan häätöäänestyksissä :D Toihan on vielä vittumaisempi kuin Salar, joka juuri äänestettiin pois. Salarilla oli sentään aika hyvät sosiaaliset taidot ja huumorintaju, joita tolta köntiltä ei tähänastisen näkemän perusteella ainakaan liikaa löydy. Tuskinpa toi tuolla kaupaa viipyy

Eihän tuo purkaus hirveen hyvään saumaan tullu. Olis eka yrittäny löytää muutaman kaverin ja sit alkaa paukuttaa, ettei heti joudu eristykseen muista.

Mä tulkitsin Matin avautumisen sellaisena että se halusi avata muiden silmiä. Mut mun mielestä sillä ei pitänyt pokka, ihan kuin sitä olisi naurattanut se "huutaminen". Nyt huomasin jotenkin myöskin sen että tuo Annika vaikuttaa oikeesti hieman hitaalta tapaukselta. Siis, tyhmältä. Pönttö kolisee onttouttaan tai jotain.

Kylläpä sulla kesti kauan huomata asia.:jahas:

Niin, kai se Stefan on sitten jokin suurempikin sonni vai? Jenkkifutiksessa joskus voittanut sm-kultaa, mutta on tainnut ura vähän jo olla pakkasen puolella. Olisi ihan mielenkiintoinen painimatsi Mattia vastaan, jälkimmäinen kuitenkin kaasuttaisi sen minuutin jälkeen. Jotenkin Stefan se vaan vaikuttaa joltain vanhalta kauppiaalta, joka on joskus kolmea laatikkoa kantanut kerralla.

Haluaisin kyllä todella nähdä myös tuollaisen peräkammarikeskustelun. Eli mitä, jos ei Matti/Rami tee niin kuin pojat tykkäävät, tulee turpaan? Just joo, väkivallalla taas uhkaillaan. Sitten jos uhkailtava itse heittäytyy hankalaksi, kaikki on varmaan sen vika sit koska bb.

Olisi ihan mielenkiintoinen painimatsi Mattia vastaan

Nyt päästään legendaariseen kumpi voittais keskusteluun :). Itse laittaisin rahani kyllä Big Daddylle koska uskon että massa on voimaa jne. :D eihän Stefun tarvii kuin kaatua jonkun päälle niin se on siinä!

:david:

Keksin tänään "hauskan" BB-talo&Matti aiheeseen liittyvän vitsin :dance2:

"Miksi Matti meni BB-taloon? Kuuli että siellä on porukat kasvanut"

YARRRRR!

:hyvä:

Nyt päästään legendaariseen kumpi voittais keskusteluun :). Itse laittaisin rahani kyllä Big Daddylle koska uskon että massa on voimaa jne. :D eihän Stefun tarvii kuin kaatua jonkun päälle niin se on siinä!

:david:

Keksin tänään "hauskan" BB-talo&Matti aiheeseen liittyvän vitsin :dance2:

"Miksi Matti meni BB-taloon? Kuuli että siellä on porukat kasvanut"

YARRRRR!

:hyvä:

Koska paino on voimaa ja ylipaino on YLIVOIMAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyt kun kirjoitan tämän niin tiedän että oon paha ihminen. Mä ärsyynnyn todella paljon Annikan äänestä, puhetyylistä, ilmeistä sekä naurusta.

Kyllä. Nyt saa kivittää.

Stefan: "Miten te ootte hereil?" ja ite käy huutamassa kuin mielenköyhä toisten nukkuessa, miten helvetissä ne voi muka olla hereillä!
Laittaisivat ton Terhin vaihtoon, ei kyllä paljoa harmittais jos sitä ei näkis vähään aikaan on nimittäin sen verran vastenmielisen näköinen ihminen että huhhui.

Repesin tolle Lumimies Stefanille. Ei helevetti minkä näköne.:D Ja sit meinasin kuolla nauruun, kun Stefan kävi yöllä karjumassa.:lol2::lol2: Porukkaa kun on aikaisemminkin vituttanut ne kaikki Stefanin AMANDA huudot, niin nyt sitten saavat kuunnella karjumista oikein kunnolla.:D Sais Big Brother antaa Stefanille sellasen tehtävän, että kävis koko yön vaikka 45min välein huutamassa AMANDAAAAA!!!! Vittu porukka sekois.:hyper:

Nyt kun kirjoitan tämän niin tiedän että oon paha ihminen. Mä ärsyynnyn todella paljon Annikan äänestä, puhetyylistä, ilmeistä sekä naurusta.

Kyllä. Nyt saa kivittää.
Et ole ainoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom