Te ootte niiin sekasin. Voisko joku kertoa mikä se megapaljastus oli mitä juontaja hehkutti lähetyksen alussa?
Suuri paljastus oli että BB jatkuu vielä vuonna 2012, don´t hold your breath
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Te ootte niiin sekasin. Voisko joku kertoa mikä se megapaljastus oli mitä juontaja hehkutti lähetyksen alussa?
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32444776
Siinäpä paluu nuoruuden lähteelle, toimittaja on kieltämättä erikoinen..mutta kyllä Miksun jutuista on läppä kaukana, pelimies mikä pelimies.
Thanks, onneks en kattonu sen takia koko lähetystäSuuri paljastus oli että BB jatkuu vielä vuonna 2012, don´t hold your breath
No joo siinä olet ihan oikeassa, mutta mä edelleen väitän, että ei tuola talossa pysty noin pitkää aikaa vetämään roolia. Tosin sä olet vähän niskan päällä, koska itse en katsonut 24/7, joten en välttämättä sitten tiedä. Mikael oli aluksi ehdoton suosikki, mutta Annikan kanssa säädön aloitettua hän vaipui pimentoon, jolloin Sebastian olikin koko kauden ykkönen. Janica oli tääläkin kakkosvaihtoehto. Molemmat olivat täysin aitoja mun mielestä ja mikael mukaan lukien tai oikeastaan kaikki tosta finaaliporukasta paitsi Ben! En nyt ole muiden haastatteluita katsonut, mutta Mikael nosti pisteitä mun silmissä, koska sanoi ihan suoraan, että nyt vituttaa ja kokemus oli täysin turha, koska ei voittanut. Se on mun mielestä niin aito mielipide kun vaan voi olla, koska sillä hetkellä varmasti jokainen oli sitä mieltä, paitsi ehkä Suvi, joka oli niin positiivinen henkilö mielipiteidensä perusteella..Ei se epäaitouden merkki ollutkaan, ymmärrän hyvin että ei heti halua vastata kun on kaverit vieressä, Mikaelista vaan näki niin selkeästi roolin loppumisen kaikesta miehen käytöksestä sen jälkeen kun Janica oli kruunattu voittajaksi. Samapa tuo, tuskin tuo BB nyt elämää suurempi asia on (NO ONHAN SE!), Janica voitti.. Sebastianin olisin itse äänestänyt voittoon, mutta toiseksi veikkasin Janicaa, ja nyt kakkonen olikin ykkönen.
No joo siinä olet ihan oikeassa, mutta mä edelleen väitän, että ei tuola talossa pysty noin pitkää aikaa vetämään roolia. Tosin sä olet vähän niskan päällä, koska itse en katsonut 24/7, joten en välttämättä sitten tiedä. Mikael oli aluksi ehdoton suosikki, mutta Annikan kanssa säädön aloitettua hän vaipui pimentoon, jolloin Sebastian olikin koko kauden ykkönen. Janica oli tääläkin kakkosvaihtoehto. Molemmat olivat täysin aitoja mun mielestä ja mikael mukaan lukien tai oikeastaan kaikki tosta finaaliporukasta paitsi Ben! En nyt ole muiden haastatteluita katsonut, mutta Mikael nosti pisteitä mun silmissä, koska sanoi ihan suoraan, että nyt vituttaa ja kokemus oli täysin turha, koska ei voittanut. Se on mun mielestä niin aito mielipide kun vaan voi olla, koska sillä hetkellä varmasti jokainen oli sitä mieltä, paitsi ehkä Suvi, joka oli niin positiivinen henkilö mielipiteidensä perusteella..
Oikea kuitenkin voitti! Aito ihminen ja rahat menevät varmasti tarpeeseen.
Väittelyn voisi jättää sikseen ja voisi aloitta pohdinnan, että kuinka paljon Janica sai Sebastianin kannattajia itselleen? Voittiko Sebastianin ansiosta, koska itse olen taas sitä mieltä tässä asiassa..
Väittelyn voisi jättää sikseen ja voisi aloitta pohdinnan, että kuinka paljon Janica sai Sebastianin kannattajia itselleen? Voittiko Sebastianin ansiosta, koska itse olen taas sitä mieltä tässä asiassa..
Tuotannon touhu oli kyllä tosiaan aivan järkyttävää, kun oikein rupeaa miettimään..Enkä mä nyt tiedä onko siinä mitään epäaitoa, että ei viitsi kaikkia negatiivisia juttuja sanoa päin naamaa vaan päästelee niitä höyryjä muualla. Niinhän ihmiset tekevät oikeassakin elämässä. Varmasti jokainen hermostuu ihan parhaisiin ystäviinsäkin joskus, eikä aina ole pakko sanoa että lopeta se vinkuminen. Mun mielestä kuuluu ihan normaaliin käytökseen, että on suunnilleen ystävällinen niillekin ihmisille, joista ei yli kaiken pidä.
Tuotannon touhu oli kyllä tosiaan aivan järkyttävää, kun oikein rupeaa miettimään..
Nojoo Ulti olet aivan oikeassa, mutta ottaen huomioon, että pelissä oli 50 000 rahaa niin asia voi olla ihan ymmärretty..
Ihan selvästi Mikael halusi mennä jutteleen kavereilleen, ennemmin kuin jollekin toimittaja-akalle. Hoiti homman hyvin ja kysyi lopussa voiko jo mennä. Oli tunteet vähän valloillaan..
Joo sehän se oli:D Aivan hirveä tyyppi.Eikö tuo lävistystyttö ollut se joka kiukutteli kanssa aikas paljon?
Muistaakseni piti taloa hereillä, että saisi jotain paavopesusieni palloja ja musiikkia kuulla yöllä.
Eli itsekäs paska sanoisin minä;)
Eikö oikeasti ole olemassa mitään muuta syytä kritisoida jotain kuin kateus? Pah.
No,kommenntti "kalapilluinen strippari" kertoo minusta jo aika paljon ihmisen motivaatiosta kommentoida toista ihmistä tätä kuitenkaan tuntematta laisinkaan.
Ei se silti ole kateutta, vaikka jostakin jutusta tai ihmisestä kuinka ei pitäisi. Tämä siis yleisesti, en tiedä MEE:n motiiveista mitään mutta sen mitä palstan kautta tiedän niin tuskin on kateudesta kyse. Ei toki kuulu mulle mitenkään.
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/201112120134315_bb.shtml
Ei vittuu nyt ne foliohatut päähän! Tajunnan räjäyttävää uutisointia, taattua IL laatua. Kaikki mitä lehdessä julkaistaan on totta, onhan se tässäkin ketjussa jo todistettu.
:wtf: