Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.iltalehti.fi/nettitv/?32444776

Siinäpä paluu nuoruuden lähteelle, toimittaja on kieltämättä erikoinen..mutta kyllä Miksun jutuista on läppä kaukana, pelimies mikä pelimies.

Jotkut eivät vain tollasta läppää sitten ymmärrä. Ihan selkeetä huumoria nuo kuitit siitä ettei voittanut. Vaikka varmasti voittoa toivoi ja tappio harmitti. Muutenkin vaikutat kaikinpuolin vähälahjaiselta yksilöltä joka arvostaa yksinkertaisia asioita kuten aitoa pimpin ja tissien esittelyä. Ei siinä, hyvät sulle :D

Nämä on jotain femakkojen huuteluita taas nämä, että Janica oli aito ja muut ei. Vittu sen tissitkään ei olleet aidot.

Ei se epäaitouden merkki ollutkaan, ymmärrän hyvin että ei heti halua vastata kun on kaverit vieressä, Mikaelista vaan näki niin selkeästi roolin loppumisen kaikesta miehen käytöksestä sen jälkeen kun Janica oli kruunattu voittajaksi. Samapa tuo, tuskin tuo BB nyt elämää suurempi asia on (NO ONHAN SE!), Janica voitti.. Sebastianin olisin itse äänestänyt voittoon, mutta toiseksi veikkasin Janicaa, ja nyt kakkonen olikin ykkönen.
No joo siinä olet ihan oikeassa, mutta mä edelleen väitän, että ei tuola talossa pysty noin pitkää aikaa vetämään roolia. Tosin sä olet vähän niskan päällä, koska itse en katsonut 24/7, joten en välttämättä sitten tiedä. Mikael oli aluksi ehdoton suosikki, mutta Annikan kanssa säädön aloitettua hän vaipui pimentoon, jolloin Sebastian olikin koko kauden ykkönen. Janica oli tääläkin kakkosvaihtoehto. Molemmat olivat täysin aitoja mun mielestä ja mikael mukaan lukien tai oikeastaan kaikki tosta finaaliporukasta paitsi Ben! En nyt ole muiden haastatteluita katsonut, mutta Mikael nosti pisteitä mun silmissä, koska sanoi ihan suoraan, että nyt vituttaa ja kokemus oli täysin turha, koska ei voittanut. Se on mun mielestä niin aito mielipide kun vaan voi olla, koska sillä hetkellä varmasti jokainen oli sitä mieltä, paitsi ehkä Suvi, joka oli niin positiivinen henkilö mielipiteidensä perusteella..

Oikea kuitenkin voitti! Aito ihminen ja rahat menevät varmasti tarpeeseen.

Väittelyn voisi jättää sikseen ja voisi aloitta pohdinnan, että kuinka paljon Janica sai Sebastianin kannattajia itselleen? Voittiko Sebastianin ansiosta, koska itse olen taas sitä mieltä tässä asiassa..

No joo siinä olet ihan oikeassa, mutta mä edelleen väitän, että ei tuola talossa pysty noin pitkää aikaa vetämään roolia. Tosin sä olet vähän niskan päällä, koska itse en katsonut 24/7, joten en välttämättä sitten tiedä. Mikael oli aluksi ehdoton suosikki, mutta Annikan kanssa säädön aloitettua hän vaipui pimentoon, jolloin Sebastian olikin koko kauden ykkönen. Janica oli tääläkin kakkosvaihtoehto. Molemmat olivat täysin aitoja mun mielestä ja mikael mukaan lukien tai oikeastaan kaikki tosta finaaliporukasta paitsi Ben! En nyt ole muiden haastatteluita katsonut, mutta Mikael nosti pisteitä mun silmissä, koska sanoi ihan suoraan, että nyt vituttaa ja kokemus oli täysin turha, koska ei voittanut. Se on mun mielestä niin aito mielipide kun vaan voi olla, koska sillä hetkellä varmasti jokainen oli sitä mieltä, paitsi ehkä Suvi, joka oli niin positiivinen henkilö mielipiteidensä perusteella..

Oikea kuitenkin voitti! Aito ihminen ja rahat menevät varmasti tarpeeseen.

Väittelyn voisi jättää sikseen ja voisi aloitta pohdinnan, että kuinka paljon Janica sai Sebastianin kannattajia itselleen? Voittiko Sebastianin ansiosta, koska itse olen taas sitä mieltä tässä asiassa..

Totta..turha tästä on fighttia aikaseks kasata, omaan korvaan vaan särähti nuo strippari ja silakanhaju kommentit. Hyvä että voittaja oli sellainen jolla lapsia, saa ainakin lapsille hyvän joulun voittorahoilla!

Luulen, että tällä oli ainakin jonkin verran vaikutusta.

Mutta epäaidoin oli kyllä tuotanto, kauheeta mediapeliä ja toisista näytettiin sellasia hellanlestas highlightteja että ei mitään rajaa, ja toisista just ne pahimmat ja varmasti inhotusta ja vihaa herättävät klipit! Sekin, että näytetään äänestystuloksia vähän väliä ja ennen äänestyksen loppumista johtaa väistämättä siihen että porukka äänestää niitä jotka ovat punaisilla palkeilla.. mietin että saavatkohan juontajatkin jotain provisiota noista äänestyseuroista :)

Enkä mä nyt tiedä onko siinä mitään epäaitoa, että ei viitsi kaikkia negatiivisia juttuja sanoa päin naamaa vaan päästelee niitä höyryjä muualla. Niinhän ihmiset tekevät oikeassakin elämässä. Varmasti jokainen hermostuu ihan parhaisiin ystäviinsäkin joskus, eikä aina ole pakko sanoa että lopeta se vinkuminen. Mun mielestä kuuluu ihan normaaliin käytökseen, että on suunnilleen ystävällinen niillekin ihmisille, joista ei yli kaiken pidä.

Tämä nyt on ihan omanlaista vääntöä näinkin typerän aiheen ympärillä kuin Big Brother, mutta osaatte te ihmiset olla retkellä. Hirveän paljon tuota Janican voiton oikeellisuutta eri paikoissa perustellaan sillä, että se on äiti ja aito ihminen. Ensinnäkään en nyt ole täysin sisäistänyt mitä aito tässä yhteydessä tarkoittaa? On oma itsensä? Tekee mitä lystää muista välittämättä? Sen verran kuitenkin ymmärrän, että täysin vääristyneen minäkuvan omaava Ben oli kyllä ihan täysin oma teeskentelevä pyrkyri.

Janican hehkuttaminen ei voi millään muotoa perustua tuohon äitiyteen. Käsi ylös ne joilla on lapsia ja jotka pitävät fiksuna, hyväksyttävänä ja hyvänä esimerkkinä Janican (+muiden mammojen) BB esiintymistä. En pidä itse itseäni minään marttyyrivanhempana, mutta joku roti sentään. Ei nyt pienen lapsen vanhemman kuulu lähteä johonkin realityohjelmaan jossa aktiviteetit pyörivät seksin ja alkoholin ympärillä. Lisäksi vielä se, että tämä suuri voittaja käyttäytyi kännissä lapsellisesti, kateellisena pukkasi muiden parien väliin hämmentämään jnejne.

Tämä on kenties tylsä mielipide, mutta minun mielestäni pienten lapsien vanhempien ei lähtökohtaisesti pitäisi mennä tällaiseen ohjelmaan. Toinen juttu on sitten se, että kannattaako mennä ollenkaan. Toki lapsettomana menisin, jos kokisin omat voittomahdollisuuteni realistisina. 50k motivoi jonku verran, mutta mikään muu ei ja luultavasti ei tuo raha riittäisi tuommoseen hömppään lähtemään. Parhaiten sopii 18-22 v Onnela sukupolvelle osaanotto.

Enkä mä nyt tiedä onko siinä mitään epäaitoa, että ei viitsi kaikkia negatiivisia juttuja sanoa päin naamaa vaan päästelee niitä höyryjä muualla. Niinhän ihmiset tekevät oikeassakin elämässä. Varmasti jokainen hermostuu ihan parhaisiin ystäviinsäkin joskus, eikä aina ole pakko sanoa että lopeta se vinkuminen. Mun mielestä kuuluu ihan normaaliin käytökseen, että on suunnilleen ystävällinen niillekin ihmisille, joista ei yli kaiken pidä.
Tuotannon touhu oli kyllä tosiaan aivan järkyttävää, kun oikein rupeaa miettimään..

Nojoo Ulti olet aivan oikeassa, mutta ottaen huomioon, että pelissä oli 50 000 rahaa niin asia voi olla ihan ymmärretty..

Tuotannon touhu oli kyllä tosiaan aivan järkyttävää, kun oikein rupeaa miettimään..

Nojoo Ulti olet aivan oikeassa, mutta ottaen huomioon, että pelissä oli 50 000 rahaa niin asia voi olla ihan ymmärretty..

Itse kun en rahoja noihin äänestyksiin laita niin en tiedä ihmisten motiiveja, mutta netin perusteella tuntuisi, että puolet haluaisi voittajaksi sellaisen, joka on mahdollisimman kiva muille ja "ansaitsee" hyvänä ihmisenä rahat; puolet taas haluaa taloon mahdollisimman näkyviä ja ns. järkyttäviä asioita tekeviä kilpailijoita ja ajattelee, että voiton ansaitsee sellainen, joka on laittanut eniten likoon talossa, oli se sitten hyvää tai huonoa. Ja sitten vielä eri ihmisten mielestä eri asiat ovat ärsyttäviä.

En tajua, miksi kukaan tuonne haluaa mennä, oli lapsia tai ei, tai että miten kukaan kehtaa tehdä puoliakaan tuosta telkkarissa, mutta olen kyylä ja minua kiinnostaa kaikki ihmisten tekemä.

Eikö tuo lävistystyttö ollut se joka kiukutteli kanssa aikas paljon?
Muistaakseni piti taloa hereillä, että saisi jotain paavopesusieni palloja ja musiikkia kuulla yöllä.
Eli itsekäs paska sanoisin minä;)
Joo sehän se oli:D Aivan hirveä tyyppi.
Mutta tänä vuonna voitti itsekeskeinen, kaksinaamainen ja katkera ihminen:( Itsellään oli ainakin 24/7 koko kauden ja tullut aika tiivisti seurattua(kauheata voiko tälläisiä asioita tunnustaa täällä;))

Sebu oli kauden alussa minun suosikki mutta jossain vaiheessa alkoi ottamaan päähän sen ylimielisyys.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/201112120134315_bb.shtml

Ei vittuu nyt ne foliohatut päähän! Tajunnan räjäyttävää uutisointia, taattua IL laatua. Kaikki mitä lehdessä julkaistaan on totta, onhan se tässäkin ketjussa jo todistettu.

animaatiovaakaSL1212_bb.jpg

:wtf:

Eikö oikeasti ole olemassa mitään muuta syytä kritisoida jotain kuin kateus? Pah.

WORD.

No,kommenntti "kalapilluinen strippari" kertoo minusta jo aika paljon ihmisen motivaatiosta kommentoida toista ihmistä tätä kuitenkaan tuntematta laisinkaan.

Sanoin "kalapilluinen strippari" kahdesta syystä: Oli strippari, enkä arvosta liiemmin stripparin ammattia (ylläri varmaan ettei ole ihmisillä ihan ensimmäisenä ihanneammateissa?). Toiseksi... Työnsi ne helmet sisälleen, ja siitä nousi aikamoinen juttu kun ilmeisesti oli tavara vähän pesemätön ja kauhistelivat sitä kalamaista hajua (ja tulehdustakin jo epäiltiin). Ei mielestäni mitenkään ihailtavia/mairittelevia piirteitä. Janica edustaa mulle aika pitkälle sellaista ihmistyyppiä jota en hirveästi ihannoi, tietynlaisen käytöksen, ammatinvalintojen ym takia. Kateuteen ei tosiaan liity mitenkään kun se mitä hän on, on oikeastaan kaikkea muuta kuin mitä itse haluaisin olla.

Noin yleisesti mitään pahaa sanottavaa mulla ei Janicasta ole, ihan ansaittu oli finaalipaikka ja hänessä oli paljon myös positiivisia puolia :) En vain olisi halunnut hänenlaisensa ihmisen BB:tä voittavan, mutta kuten monissa paikoissa on todettu: Enää ei riitä rintojen näyttäminen, nykyään täytyy paljastaa pillu, uittaa helmiä siellä, stripata ja nussia livenä telkassa jotta saat katsojien suosion.

Sebastianille olisin voinut voiton myöskin suoda, ennemmin diggasin sen tyylistä :)

Ja, me kaikki kai kommentoidaan kilpailijoita niin hyvään kuin huonoonkin suuntaan sen kummemmin heitä tuntematta, eikös? Pelkän BB:n perusteella jokainen mielipiteensä on muodostanut.

Ei se silti ole kateutta, vaikka jostakin jutusta tai ihmisestä kuinka ei pitäisi. Tämä siis yleisesti, en tiedä MEE:n motiiveista mitään mutta sen mitä palstan kautta tiedän niin tuskin on kateudesta kyse. Ei toki kuulu mulle mitenkään.

Olet jälleen kerran harvinaisen oikeassa :)

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/201112120134315_bb.shtml

Ei vittuu nyt ne foliohatut päähän! Tajunnan räjäyttävää uutisointia, taattua IL laatua. Kaikki mitä lehdessä julkaistaan on totta, onhan se tässäkin ketjussa jo todistettu.

animaatiovaakaSL1212_bb.jpg

:wtf:

Eikö porukka jo vittu ala tajuamaan että kansan äänillä ei ole vittuakaan merkitystä kuka putoaa ja voittaa bb:n? Ensinnäkin, finaalissa olis aika varmasti ollut, sebastian, salar, mikael, ben ja rami. Tuotanto saa muuttaa äänestystuloksia, mediaseksikkäin ihminen laitetaan voittajaksi että saadaan lööppeihin vähän stripparista juttua. Sama oli silloin kun vastassa oli se blondi bimbo ja bb kaki. Ja tuo animaatio ei yllättänyt, itseasiassa juttua on että tuo strippari horo palkattiin tonne strippaamaan yms, että voittaa koko paskan. Ihme kun toi janica oli just se joka laitettiin norjaan? Sattumaako? Enpä usko. Tuotanto myös tänä vuonna oli sen verran viisas, että antoi "kansan äänestää ketkä on häätö äänestyksessä" todellisuudessa tuotanto sai laittaa kenet halusi, koska säännöt sanoo niin.

Ei muuta, sinänsä hauska tvformaatti mutta vituttaa kun porukka ei tajua miten homma tuolla kulkee.

Joo ja mää veikkaan, että Janicalle oli etukäteen sanottu tai hypnotisoitu unissaan tai jotakin, että hänen täytyy värjätä hiukset punaiseksi että täsmää alkutunnariin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom