Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äsken bb ekstrassa sanottii, että norjan bb talo sijaitsee tukholmassa. Meni jo mun peruskoulu mantun yli..

Niinhän se onkin.

En olisi uskonut kauden alussa, että Sebastianista tulee mun suosikki.
Pandoran lipas ehdottomasti Matille, todennäkösesti ainut joka ottaisi "hyvää itselle-pahaa muille".

Niinhän se onkin.

Pandoran lipas ehdottomasti Matille, todennäkösesti ainut joka ottaisi "hyvää itselle-pahaa muille".
Miks se tukholmassa on??

Hahhaa!!!

Kun Eki kömpii lumimiehenä pesään, niin tulee kieltämättä kaverista mieleen Juuso -karhu.

Esimerkki kohdasta 0:42 alkaen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niinhän se onkin.

Samaa mieltä tuosta Sebastianista. Pidin tuossa muutaman viikon taukoa koko ohjelmasta ja nyt tosiaakin Sebastian on noussu sillä aikaa omaksi suosikiksi. On se hullua tämä elämä!

Miks se tukholmassa on??

Norjassa ei varmaan ole omaa BB-taloa, joten kai se on fiksumpi kuvata Tukholmassa kuin rakentaa Norjaan uusi talo. Ja wikipedia tietää kertoa, että kausina 2005 ja 2006 oli BB-skandinavia jossa kilpaili norjalaisia ja ruotsalaisia keskenään.

Aika veemäinen luonne taitaa Matilla olla, eikä se nyt niin vaikuttava oo mitä annettiin ymmärtää, katoin suu auki kun heitti Stefanille sen kommentin kun kaikki olivat pihalla.

Kylmä totuushan on kuitenkin se, että Salar olisi hoidellut jätkän yhdellä kädenpuristuksella.

Matilla on sana halussa. Jonkun pitää sekottaa vähän pakkaa. Ei nyt paras tapa littyä ryhmään, mutta ainakin viihdyttävä jossei muuta. Lisää möykkäämistä tarvitaan, niin alkaa jyvät erottua akanoista.

Totuushan on kuintekin se, että Matin vittumainen virnistys olisi saanut Salarille paskat housuun. Salar koki itsensä fyysisesti alemmaksi jo Benin ja Mikaelin kanssa. Matti kuitenkin painii täysin eri sarjassa verrattuna Mikaeliin ja Beniin, on poikia ja sitten on miehiä.

Mitä Annikaan tulee, niin Matille pisteet siitä ojennuksesta. Toivottavasti kommentit Annikan mogailusta jatkuvat vastaavalla äänenpainolla. Ei tuollaisia kädettömiä lehmiä jaksa katsoa kukaan.

Steffanin kaltasen kankeen mätisäkin kaataa vaikka lapsi, jos osaa tippaakaan painia. Speed kills.

matti on ylimielinen ja leso.. en tykkää :( Ensin en tykännyt Annikasta mutta tuon Matin takia oon alkanut pitämään Anskua ihan ok tyyppinä jopa.

Ite taas alussa jopa vähän pidin annikasta, mutta nyt siitä on tullut täysi idiootti.

Matilla on sana halussa.

Totuushan on kuintekin se, että Matin vittumainen virnistys olisi saanut Salarille paskat housuun. Salar koki itsensä fyysisesti alemmaksi jo Benin ja Mikaelin kanssa. Matti kuitenkin painii täysin eri sarjassa verrattuna Mikaeliin ja Beniin, on poikia ja sitten on miehiä.

Steffanin kaltasen kankeen mätisäkin kaataa vaikka lapsi, jos osaa tippaakaan painia. Speed kills.

Tuskin olisi Salarille saanut paskoja housuihin epäilen vahvasti. Tuossa poika ja mies vertailussa Mattikin menee kyllä heittämällä poikien puolelle, isot lihakset ei mun mielessä ainakaan vielä miestä tee.
Aikamoinen lapsi saa kyllä olla että tuollasen mätisäkin saa kaadettua.

Kyllä Stefanin kaatamiseen tarvii useamman lapsen, on mies kuitenkin 150 kiloa ja entinen jenkkifutiksen pelaaja. Luulis siinä lajissa oppimaan tuuppimaan ja pysymään pystyssä.

Onko tuo Veera ottanut talossa kiloja vai miten se näyttää niin erilaiselta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom