Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika hauska etusivu Norjan BB:ssä :hyvä:
Eikö Salarkin ottanut...Niinhän se onkin.
En olisi uskonut kauden alussa, että Sebastianista tulee mun suosikki.
Pandoran lipas ehdottomasti Matille, todennäkösesti ainut joka ottaisi "hyvää itselle-pahaa muille".
joo, mut tarkoitin noista jäljellä olevista.Eikö Salarkin ottanut...
Miks se tukholmassa on??Niinhän se onkin.
Pandoran lipas ehdottomasti Matille, todennäkösesti ainut joka ottaisi "hyvää itselle-pahaa muille".
Samaa mieltä tuosta Sebastianista. Pidin tuossa muutaman viikon taukoa koko ohjelmasta ja nyt tosiaakin Sebastian on noussu sillä aikaa omaksi suosikiksi. On se hullua tämä elämä!Niinhän se onkin.
Miks se tukholmassa on??
Aika veemäinen luonne taitaa Matilla olla, eikä se nyt niin vaikuttava oo mitä annettiin ymmärtää, katoin suu auki kun heitti Stefanille sen kommentin kun kaikki olivat pihalla.
Kylmä totuushan on kuitenkin se, että Salar olisi hoidellut jätkän yhdellä kädenpuristuksella.
Matilla on sana halussa.
Totuushan on kuintekin se, että Matin vittumainen virnistys olisi saanut Salarille paskat housuun. Salar koki itsensä fyysisesti alemmaksi jo Benin ja Mikaelin kanssa. Matti kuitenkin painii täysin eri sarjassa verrattuna Mikaeliin ja Beniin, on poikia ja sitten on miehiä.
Steffanin kaltasen kankeen mätisäkin kaataa vaikka lapsi, jos osaa tippaakaan painia. Speed kills.