Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Hyvin tuo kertoo suoraan mitä ajattelee röökaamisesta tai alkoholista, sekä muutenkin sekottaa pakkaa talossa. Ulosanti on välillä hieman epäselvää, mutta eipä tuo ainakaan minua häiritse.
Annika kertoi eilen, et sillä on talon isoin perse tyyliin J-Lo :) ja tuota horkan käyttöä siltä on siellä kysynyt jokainen. Mixu taas yrittää päteä kavereiden tuloksilla ja lihaksilla :D

Talossa parastaikaa jauhetaan parast aikaa paskaa sen suoraanpuhumisesta - Se sanoi faijalle, et Turpa kiinni ja Benille myös :hyvä:

Matin rähinäkännejä odotellessa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kenellekään ei varmaan ole jäänyt tuon "bodarin" älykkyysosamäärä tai puhekyky kovin epäselväksi. Erittäin hyvä, että löysivät tuollaisen kansan stereotypian idiootista "horkkaajasta" tuonne.

Olishan se viihdyttävää omalla tavallaan jos vaikka pieksis puolet porukasta, antaa vaan taas huonon kuvan, ja saa tässä sit itekkin helpommin "idioottibodarin" leiman pelkästään kävellessä kadulla.

"Mitä tuot taloon?"
"BB-historian leveimmät hartiat!"

Kertoo aika riittävästi tuosta jannusta. Ei kovin omahyväistä tai paskantärkeää kuvaa anna itsestään jutuillaan.

Innolla odottelen sitä kun alkaa peilissä näkymään laihempi poika ja pää hajoilee kun ei saa BCAA:ta. Mwahaha. Haha. Ha..

Olikohan Matilla vähän esittämistä tuossa "räjähtämisessä". Ryhmä on kuitenkin vielä etsimässä uutta muotoaan ja ehkä hän yritti vahvistaa asemiaan jollain tapaa. Naamalla ainakin näkyi jonkinlainen virne koko ajan ja ainakin joiden juttujen perusteella Matti yrittää taktikoida talossa paljon. Jos ei ollut taktikointia tai muuta vitsin heittoa niin laittaisin tämän sosiaalisen kömpelyyden piikkiin, kaverilla ei tunnu olevan aina tilanne aina hallussa.

Olikohan Matilla vähän esittämistä tuossa "räjähtämisessä". Ryhmä on kuitenkin vielä etsimässä uutta muotoaan ja ehkä hän yritti vahvistaa asemiaan jollain tapaa. Naamalla ainakin näkyi jonkinlainen virne koko ajan ja ainakin joiden juttujen perusteella Matti yrittää taktikoida talossa paljon. Jos ei ollut taktikointia tai muuta vitsin heittoa niin laittaisin tämän sosiaalisen kömpelyyden piikkiin, kaverilla ei tunnu olevan aina tilanne aina hallussa.
Samaa katselin itsekin. Tosin mulla on ihan sama juttu, että virnuilen/hymyilen vaikka asia olisi omasta mielestä vakava. Tiedä sitten mistä johtuu.

Taktikointina toi on tosin aika huono veto, koska 1. asukkaat ääneestää sitä ja 2. katsojat tuttuun tapaan äänestää ulos kaikki jotka riehuu liikaa tai muuten aiheuttaa meteliä. :)

Toi Matti vois vetää kunno "roid raget" tuol ja rupee viskoo jossaki vaihees nälissää sänkyjä ja muit asukkait, niin saatas viihdearvo kymppiin.

Varmaan näillä kahdella hemmolla on paineita saada jotain ohjelmaa aikaiseksi:jahas:
Ehkä onkin tarkoitettu käsikirjoituksessa, että kaverit putoavat seuraavissa äänestyksissä:rolleyes:

Tuon pätkän perusteella kyllä vois sanoa, että tuskin tuo Matti tuossa nyt tosissaan oli. Ihan selvästi muka "räjähti" leikillänsä.

Niin, no siis ihan hyvin voi olla tuotantoyhtiö luvannut vähän ekstraa jos visiitti jää rähinöinnin takia lyhyeksi. Televisiota tämä on, eikä mikään urheilukilpailu :D

Rami todella rennon oloinen jätkä, toivottavasti painaa Janicaa tai Veeraa kohta, niin muut kihisee kiukusta. Ja Mikael saa taas uhkailla saunassa, näytettiinkö sitä muuten noissa päälähetyksissä ollenkaan. Mun mielestä heitti ihan suht. suoran uhkauksen toissapäivänä:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/1412956/mikael-ramille-jos-kosket-veeraan-meilla-flippaa-paassa

Tuon pätkän perusteella kyllä vois sanoa, että tuskin tuo Matti tuossa nyt tosissaan oli. Ihan selvästi muka "räjähti" leikillänsä.
No en mä usko, että se tollasta olisi leikillään suustaan päästäny. Vähän leikillä se sen näytti sanovan, mutta uskon, että tosissaan oli. Olihan sillä ensimmäisenäkin päivänä jotain negatiivista sanottavaa Annikasta, kun hänen piti arvostella asukkaita.. Vittu tollanen urpo tonne taloon laitettu ja taas kerran hyvää mainetta tuo ''puntin kolistelijoille''. Jätkä on näin ensivaikutelman perusteella tyhmä, kun saapas, hirvee lässyttäjä ja vaikuttaa olevan ihan omissa maailmoissa..

''Mä oon nälkänen hei''.. Vielä puuttuu se, että alkaa vetää päivittäisiä poseharjoituksia bb-talossa niin jippiajjee. Ensimmäinen äänestys niin tää kaveri on ulkona :D

No mutta on toi Mikaelinkin prinssiuljas touhu vähän naurettavaa. Talossa on joku, joka uskaltaa suoraan arvostella Annikaa niin heti lentää Mikaelilta jotain takas.. No mutta onhan Annika sen BB-kultsi <3

Kieltämättä toi nämä uudet lisää mielenkiintoa, vaikka ei aivan sitä ollut, mitä itse odotin..

ps. näyttää helvetin hyvältä toi sen treenivideo.. Harmi vain, mutta mun silmään kaveri on kyllä tällähetkellä aivan eri kondiksessa.. Ainoa, mistä tunnistaisi samaksi jannuksi on toi typerän näköinen virne.

Terhi on liian tylsä asukas sinne! Toki siinä oon samaa mieltä että Terhi vois suksia vittuun tuolta koko bb:stä. Stefan Norjaan ehdottomasti!:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom