Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Bodari puhuu mitä ajattelee ja minun mielestä ihan tottakin. Ei noi bb-kumppanit vaan kestä suoraan sanomista kun ovat koko elämänsä tottuneet puhumaan kakkaa selän takana. Annikahan on täysin narsistinen vajakki. Sietääkin saada välillä negatiivista palautetta. Mikael tietty ritarina rinnalla, pelkää muuten jäävän ilman piparia yöllä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, harvassa on nykyään ne ihmiset, jotka osaa ottaa suoraa kritiikkiä vastaan tai kykenee olemaan tollasessa konfliktissa heti flippaamatta tai olematta "omg wtf?".

Ton Matin ilmeen perusteella kyl tulee sellanen olo, et se on miettinyt tarkkaan mitä Annikalle aikoo sanoa (vähän toivossa, että avaa muidenkin silmiä) ja tuossa tuntui vain olevan nyt se sauma aukaista sanainen arkku. Ei ole ehkä spontaanin puhujan vikaa :rolleyes:

Annikalle voisi mun puolesta sanoa rumemminki ja ilman mitään omaa henkilökohtaista syytä (nälkä). Eikä Masa mitään tyhjästä flipannut, koska onhan tuo Annika totaalisen vituttava vajakkilehmä, eikä ole todellakaan mikään kaunis omaan silmään. Joutuu kääntymään muualle kun sen naama näytetään ruudulla.....

Annikan ilme oli kyllä huvittava, näytti siltä ettei kukaan ole ikinä sanonut sille pahasti ennen tätä. Meni aivan lukkoon. Ymmärtäähän sen, ikää kuitenkin vasta 23 mittarissa, jotkut ihmiset vaan elävät hyvin suojattua elämää.

Rami pelaa pelinsä toistaiseksi paljon fiksummin, ja sen onkin helppo näyttää enkeliltä Mattiin verrattuna :D

Aika veemäinen luonne taitaa Matilla olla, eikä se nyt niin vaikuttava oo mitä annettiin ymmärtää, katoin suu auki kun heitti Stefanille sen kommentin kun kaikki olivat pihalla.

Kylmä totuushan on kuitenkin se, että Salar olisi hoidellut jätkän yhdellä kädenpuristuksella.

Mitä se sano Stefanille? Meni ohi tuo. Olis kiva tietää mitä se sille sano, kun sen vaan huomasin Stefanista jossain vaiheessa illan jaksoa, että sitä tais vituttaa Matti.

En ole katsonut tätä paskaa,kuin nyt viime sunnuntaina ja jotain juttuja lukenut sen jälkeen niin selvä hormooni porsashan toi on,ei ihme et oi uskalla ottaa kuppia?
Vittu mikä apina!

Mitä se sano Stefanille? Meni ohi tuo. Olis kiva tietää mitä se sille sano, kun sen vaan huomasin Stefanista jossain vaiheessa illan jaksoa, että sitä tais vituttaa Matti.

Heitti vain täysin läpällä Stefanille "älä huuta", kun Stefan huuteli grilliltä jotain kysymyksiä muille asukkaille. Stefan valehteli myöhemmin saunassa Mikaelille ja Suville, että Matti olis sanonut siinä tilanteessa tylysti tyyliin "Pidä sinä se turpas kiinni siinä", vaikka tosiaan Matti ei heittänyt mitään sellaista. Jostain syystä Stefanilla oli tarve puhua paskaa Matista muille ja se keksi tollasen jutun, ehkä se kokee Matin jonkinlaisena uhkana omalle roolilleen talossa kun taloon asteli toinen iso mies ja toisaalta viime viikon esittelyvideoissa mitä asukkaille näytettiin Matti puheli Stefanista talon säälittävimpänä miehenä viitaten roikkumiseen Amandassa jne.

En ole katsonut tätä paskaa,kuin nyt viime sunnuntaina ja jotain juttuja lukenut sen jälkeen niin selvä hormooni porsashan toi on,ei ihme et oi uskalla ottaa kuppia?
Vittu mikä apina!

Ohhoh!

Vittu mikä apina!

Hyvää huomenta! jatka toki loput huonosta aamusta vaikka mikä nyt vituttaa threadissa...

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/t...b-norjan-asukasvaihdossa-luvassa-villia-menoa

Suomesta lähtee yksi asukas perjantaina Norjaan. Lue mitä kaikkea Norjan BB-talossa on jo nyt tapahtunut.
Tänä vuonna Norjan Big Brother on "ihmiskoe", jossa jokaisella viikolla on oma teemansa. Rankin viikoista on varmasti ollut talon painonnousuviikko, jolloin jokaisen asukkaan täytyi lihoa viisi kiloa.

Aika karua.

Tänä vuonna vois suomessakin olla taas sellanen treeniviikko mitä joskus oli, vaikka just painonpudotukseen tähtäävä. Ois kiva nähdä miten rapakuntoset korsteenit suhtautuu kun joutuu polkemaan vähän crossaria.ym viikon parin verran joka päivä tunnin ajan :D Tekis ihan hyvää suurimmalle osalle tuolla, etenkin "naisille"(Tanja ja Terhi ja vähän leivinuuni-Suvikin) sekä tietty Stefanille. Toi lihotusviikko ois varmaan liian helppo meillä suomessa :D

Mä tulkitsin Matin avautumisen sellaisena että se halusi avata muiden silmiä. Mut mun mielestä sillä ei pitänyt pokka, ihan kuin sitä olisi naurattanut se "huutaminen". Nyt huomasin jotenkin myöskin sen että tuo Annika vaikuttaa oikeesti hieman hitaalta tapaukselta. Siis, tyhmältä. Pönttö kolisee onttouttaan tai jotain.

Nyt huomasin jotenkin myöskin sen että tuo Annika vaikuttaa oikeesti hieman hitaalta tapaukselta. Siis, tyhmältä. Pönttö kolisee onttouttaan tai jotain.
Mun mielestä tuon huomaa joka ikinen kerta kun se osallistuu johonkin keskusteluun. En sitten tiedä onko jokin rooli, että noin helpompi liitää muiden tutkan alapuolella. Tosin tossa Matti vs. Annika tilanteessa vaikutti kyllä siltä että nyt lyö tyhjää ihan for real.

Mun mielestä tuon huomaa joka ikinen kerta kun se osallistuu johonkin keskusteluun. En sitten tiedä onko jokin rooli, että noin helpompi liitää muiden tutkan alapuolella. Tosin tossa Matti vs. Annika tilanteessa vaikutti kyllä siltä että nyt lyö tyhjää ihan for real.

Uskon. Mä vaan en oo hirveesti Big Brotheria seurannut tänä vuonna niin en ole niin tietoinen kaikesta. Aiemminkin on tullut hieman sellaista fiilistä että onko se ihan tollo, mutta nyt se tosiaan vahvistui. Ilmekin oli sellainen että se oli aivan pihalla...

mun mielestä sitä taas nolotti kovasti, meni itteesä, pahotti mielensä, ja pidätteli kovasti itkua. Peitti vaan vitun huonosti noi tunteensa.

mun mielestä sitä taas nolotti kovasti, meni itteesä, pahotti mielensä, ja pidätteli kovasti itkua. Peitti vaan vitun huonosti noi tunteensa.

Varmaan sitäkin vähän. Veti ainakin ihan punaiseksi (josta myös huomaa ettei varmaankaan ole tottunut suoraan palautteeseen ja tekemistensä kritisointiin). Mutta tuon jälkeen oli taas ihan kujalla.

Sehän oli aivan siinä ja siinä etteikö Annika ruvennu parkuun. Alko muka venytteleen peittääkseen surkeaa ilmettä. Jotenki vaan tuntu että Matti ei aivan tosissaan heittäny tuota, vähän naureskellen. Tai siihen tyylin että oli miettinyt sanojaan tarkasti. Silti tylysti teki, minnen tykkää. Tuossa Matissa on jotain outoa, onkohan sille annettu ennakkoon tuo rooli tai tehtävä, tycker jag. Ei tuolla asenteella tule kauan talossa olemaan eli oisko vaan sekottamassa pakkaa. Btw köntti ei oikeen jaksanu kiipeillä, mikäs siinä kuhan on isot lihakset ja liikkuvuus ja hapenottokyky nolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom