Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Janicassa on se ärsyttävä piirre, että se on kun tapettia kaikki ne ajat, kun se ei saa viinaa. Sillon, kun se saa vähänkään viinaa niin se muuttuu ihan täysin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BB:stä on kehkeytymässä aivan loistava. Helvetti-tehtävä on aivan parhautta päiväkirjahuoneen isoveljeä myöten sekä Benin väpättävä alahuuli sai aikaan kyllä kunnon naurukohtauksen. Voi reppanaa :D

Sitä mä vaan mietin, että mitä helvettiä ne naiset näkee Salarissa.. Kaveri on kuin pullataikina kaksi vuotiaan kasvoilla.

Kyllä mä silti haluaisin nähdä kun Janica ja Suvi olis viikon tuolla helvetissä, nehän vittu itki ja hajoili siellä karavaanireissulakin.

MTV3.fi sanoi:
BB-talossa nimettynä ovat yhteensä viisi asukasta. Nämä asukkaat ovat: Stefan, Tanja, Terhi, Janica ja Annika.

Janica on oikeutetusti ja pelin hengessä nauttinut eduistaan Taivaassa, mutta käytös ei ole ollut fiksuinta nimeämisiä ajatellen. Nyt Janica on nimettynä ja luultavasti varsin monen katsojan epäsuosiossa. Fanejakin kyllä varmasti on, enkä itse edes usko hänen tippuvan tällä viikolla, tuohan hän draamaa ainakin taloon. Oljenkorsikisakin on vielä tulossa.

Kuulinko viime sunnuntaina ihan väärin, vai onko viikkotehtävä kaksiosainen? Elikkä taivaan ja helvetin asukkaat vaihtaisivat paikkoja?

Onkos tuo Ellu ottanut vähän kiloja lisää, vai vääristääkö tuo vaate noita käsivarsia?

1228933-max468x468.jpg

Voi vittu tota eilistä äänestystä taas.. Ensin Annika johtaa, viimeinen mainoskatko niin se on lähtemässä, 3 minuutin päästä se taas johtaa.. hohhoijjaa

Mitä kuulinko oikein, että taloon saapuu ensi viikolla kaksi uutta asukasta? Tämän viikkoinen häätöäänestys menee erittäin mielenkiintoiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom