Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Tämänvuotinen BB on kiistatta paskin ja ärsyttävin:

1) Amanda on umpihuora: pitää muun muassa kirjaa panoistaan, on harrastanut kahden neekerin kanssa seksiä ja ottanut enoltaan suihin. Ei niitä jaksa katsella.

2) Salaria ei saada pois millään. Kyseinen apina uhkailee väkivallalla ja käyttäytyy kuin tunne-elämältään 10-vuotiaan tasolle jäännyt ja kaikista vittumaisinta on se, että naiset antaa pillua hänelle. No, ei uskoisi, että tuollainen apina olisi seksikäs... Olen nähnyt tässä maailmassa riittävästi väkivaltaa, joten en siedä tuollaisia koulukiusaripellejä viikko tolkulla myrkyttämässä ilmapiiriä.

3) BB:n huutoäänestykset on manipuloituja. Iltalehden gallupissa valtaosa halusi Salarin pois, mutta yllätys yllätys kun erot oli vain prosentin luokkaa. On se vaan niin ihanaa manipuloida äänestystuloksia, jolloin äänestäjien äänet menevät kankkulankaivoon.

Edelleen mä sanon sen, mikä on tässä ketjussa tuotu tuhat kertaa esille. Mielestäni ohjelman tarkoitus on herättää erilaisia tunteita katsojassa, jotka yleensä ovat myötähäpeää tai jonkinlaista inhoa jotain asukasta kohtaan. Okei olen samaa mieltä, että Amanda on vähän kyseenalainen nainen, Salar on pää täynnä pissaa, mutta helvetti sellasiahan tuola talossa katsotaan? Mä en vieläkään ymmärrä sitä, että porukka haluaisi sinne järkeviä ihmisiä, jotka eivät aiheuttaisi minkäänlaista meininkiä tuola talossa? Olisiko se sitten viihdettä sun mielestä? Mielestäni Amandan puheet neekerin kanssa panemisesta ja Salarin agressiivinen käytös tuovat juuri taloon sitä, mitä itse sielä haluan kattoo.. Lisää viinaa koneeseen ja Salarille paskaa niskaan niin saadaan viihdettä!

Siitä olen sun kanssa samaa mieltä, että äänestyksiä kopeloidaan jotenkin.. Vaikuttaa siltä, että kaikkia ääniä ei päästetä läpi ja jotkut päästetään sit vasta aivan viimeisellä minuutilla.. En vain tahdo uskoa, etteikö viime äänestyksessä Minna olisi koko ajan ollut viimeisenä. Tietysti tuotanto sekoittaa pakkaa ja välillä ensimmäinen oli viimeisenä ja toisinpäin, koska sehän saa sillä lisää rahaa, kun porukka pelästyy ja alkaa äänestämään.. Ei vain mun aivokapasiteetille mahdu se, että äänestykset olisivat oikeasti noin tasaisia, koska jokaisena viikkona on tippunut juuri se asukas, minkä jokainen BB:tä katsova henkilö osasi etukäteen odottaa tippuvan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan olen tietoinen siitä, että tuottamalla myötähäpeää, inhoa sekä hajoita ja hallitse strategialla saadaan viihdettä aikaiseksi, mutta millä kustannuksella? Jos BB formaatti alkaa olla vanhentunut, niin mitä nyt turhaan pitkittää sitä hulluilla kokeilla ja muilla. Keksitään vaikka twisted brother, jonne kääritään kaupunkien kylähulluimmat tapaukset ja katsotaan sitten. Toiseksi jotkut asiat eivät vain tunnu reilulta ja se saa verenpaineeni nousemaan. Siksi tekeekin mieli avautua välillä... Mutta eipä mulla enempää sanottavaa koko aiheeseen. Parempi vaan lakkaa katsomasta ja toivoa että karma kostaa niille joille pitäis...

Seuraavaan BB taloon vain linnakundeja,uusnatseja,isoja mustia miehiä,pari nössöä homoa...

Kannatetaan! Myös joku homo ruttukorva olisi hyvälisä! Vois vetää sit kiusaajia käkättimeen :D

Seuraavaan BB taloon vain linnakundeja,uusnatseja,isoja mustia miehiä,pari nössöä homoa...
100% varmuudella katsoisin! Isot mustat ex linnakundit raiskaa katseellaan nössöt homot..

Ei mutta asiaan.. Ihan samaa mieltä toisaalta olen aikaisemmasta kommentista.. Jotkut asiat menevät kyllä vähän ylitse, kuten Mikaelin salatehtävä, jonka tarkoitus oli aiheuttaa vain Annikalle pahamieli ja saada se itkemään. Paskin mahdollinen tapa tehdä viihdettä, kun tarkoituksella tehdään toiselle paska fiilis. Ajatus ja lopputulos oli kuitenkin tarkoituksena hyvä, mutta ei ehkä ajateltu aivan loppuun..

Toinen on varastaminen, mitä Salar tekee.. Mielestäni tuotannon pitäisi puuttua siihen. Ihan sama varastaako tupakkaa, rahaa, tavaroita tai mitä tahansa niin väliäkö sillä.. Toisen omaisuuteen kajoaminen on rikos ja huonoa esimerkkiä antaa tuotanto, kun ohjelmassa ei puututa moiseen..

Agressiivisesta käytöksestä en kuitenkaan kyseisen klopin kohdalla puhuisi, koska ollaanhan sitä aikaisemminkin nähty erilaisia yhteenottoja vuosien varrella, mutta ehkä Salar-Sebastian tilanteesta uhkaavan näköisen teki se, että Sebastian juoksi karkuun.. En tahdo kuitenkaan uskoa, että Salar olisi kimppuun käynyt tai millään tavalla koskenut Pastoriin jos hän olisi paikallaan seissut.. Ainoa asia, millä koskemattomuus olisi rikkoutunut olisi ollut se, että Salar olisi huutanut 10cm läheisyydessä niin, että Sebastianilta olisi tukka lähtenyt päästä.. Vähän niinkuin Salar vs Jeppe.. Samallainen uho Salarilla oli päällä, mutta ei koskenut Jeppeen millään tavalla..

Kovis mikä kovis.. Vihasin alusta asti kyseistä kaveria, mutta tällähetkellä toivoisin näkeväni hänet loppuun asti.. Tässä tälläinen mainospuhe hänelle :D

Ihan normeja suomalaisia naisia, esim Minnallakin normiröllömaha, perusmassaa. Pakkisvalot pois päältä taas, timmeja muijia on aika vaikea löytää tänä päivänä, sad but true :( Äijät kunnossa talossa Lesnaria ja Salaria lukuunottamassa, joka sitten ne naiset näköjään saa.

Ei tunnu tyypit tajuavan, että ton bb-talonkin jälkeen on elämää, tai sitten niitä ei vaan kiinnosta. Parin sankarin touhua ku on seurannu, nii ei tuu mulle ainakaa hirveenä yllätyksenä, että tulee saamaan varmaa iha mukavaa kyytiä tuolla yöelämässä kun talosta pois tippuvat.

Ihan normeja suomalaisia naisia, esim Minnallakin normiröllömaha, perusmassaa. Pakkisvalot pois päältä taas, timmeja muijia on aika vaikea löytää tänä päivänä, sad but true :( Äijät kunnossa talossa Lesnaria ja Salaria lukuunottamassa, joka sitten ne naiset näköjään saa.

Toi on surullista, kun miettii "normaaleja" suomalaisia naisia, sillä tuntuu, että moni on jo parikymppisenä kitannut siideriä sen verran, että ylimääräistä löytyy vähän enemmänkin. En tarkoita sitä, että jokaisella pitäisi mitään fitnessmallin kroppaa olla, mutta oikeasti normaalikunnossa oleva naisellinen kroppa on kyllä kaikista kiihottavin ja mukavin näky imo. Jokainen päätelköö ja nähkööt mielessään normaalikroppaisen naisen.. "Normiröllömaha" tai ylilöysä kunto ei kiinnosta ainakaan itteeni.

Lesnar ehkä talon sympaattisin hahmo :) Siis jos nyt puhutaan Stefanista..

Sympaattisin? Henkisesti hajalla oleva peräkammarinpoika, jonka epätoivoinen roikkuminen 20vuotiaassa pikkutytössä on jo pitkään ollut lähinnä säälittävää katseltavaa. Alussa se huvitti läppänä, nyt kun se jatkuu niin ei voi kuin ihmetellä miehen tyhmyyttä. Lisäksi huutaa ja kiroilee ja valittaa talossa todella paljon.

Sympaattisin? Henkisesti hajalla oleva peräkammarinpoika, jonka epätoivoinen roikkuminen 20vuotiaassa pikkutytössä on jo pitkään ollut lähinnä säälittävää katseltavaa. Alussa se huvitti läppänä, nyt kun se jatkuu niin ei voi kuin ihmetellä miehen tyhmyyttä. Lisäksi huutaa ja kiroilee ja valittaa talossa todella paljon.

Ehkä me sit katotaan häntä vaan erilaisten lasien läpi :)

On toi Janica kyllä ihan vitun sadisti. Voisin katkaista sen kädet vitutuksesta, enpä ole vähään aikaan nähnyt ketään raivostuttavampaa ihmistä.
Ois kiva nähdä janica helvetissä, kun muut pääsisivät viikon ajan kyykyttämään sitä oikein urakalla.

On toi Janica kyllä ihan vitun sadisti. Voisin katkaista sen kädet vitutuksesta, enpä ole vähään aikaan nähnyt ketään raivostuttavampaa ihmistä.
Ois kiva nähdä janica helvetissä, kun muut pääsisivät viikon ajan kyykyttämään sitä oikein urakalla.

Janicahan vetää just oikein. Aluksi en pitänyt hänestä yhtään, mutta nyt Janica on varmaan mun suosikki hahmo talossa. Annika+muut poraajat vituttaa sitten oikeen urakalla ja voisin veikata, että Janica kestäisi helvetin ihan hyvin kerran hän ei muutenkaan kauheasti valita mistään.

Janicahan tekee vaan viikkotehtävät oikein, mitä väärää siinä on? Mua vituttaa tällä hetkellä tuo Annika kun sen pitää valehdella ja kokoajan kehittää jotain paskaa Janicasta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom