Big Brother 2011 - SubTV:n tahtiin

Mä taas luulen ettei ole kovin mielenkiintoinen.
Se on toki hauska nähdä kenet katsojat sinne äänestävät mutta lopullinen häätö tuskin on kovin yllättävä kun on tiedossa ketkä ovat talon asukkaiden mielestä inhokkeja.

Joo, mutta kiva nähdä ketä katsojat äänestävät vähiten kun tuotanto ei ohjaile äänestyskäyttäytymistä näyttämällä tuloksia välillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt vois katsoakin pari jaksoa BB:tä. Toivottavasti se äijä osaa käyttäytyä ja ottaa coolisti, ettei tarvitse katsoa mitään stereotyyppistä mielikuvaa voimailijasta. Salaria sais kyllä tylyttää vähän ;)

Nyt vois katsoakin pari jaksoa BB:tä. Toivottavasti se äijä osaa käyttäytyä ja ottaa coolisti, ettei tarvitse katsoa mitään stereotyyppistä mielikuvaa voimailijasta. Salaria sais kyllä tylyttää vähän ;)
Juu, toivotaan nään. Erittäin mielenkiinnolla kyllä odotan millanen tyyppi sinne marssii.

Voi elämä tota Salarin, "mä tiputan sen" -kommentia. :lol2:

tietääkö kukaan turkulainen, että onko tämä salar kovakin katujen kuningas, kun laukoo näitä "tiputan sen" ja "vittu mulle ei kukaan ulkomaailmassa tuu näyttää sentteriä" kommentteja

Kumpa noi nyt olis semmosia mörköjä että pistäis porukan ojennukseen, eikä mitään Hunkseja.

Mikael, Salar ja Ben sopivat, että kun nämä uudet tulee, niin vievät ne johonkin huoneeseen ja pitää puhuttelun..:rolleyes:

Nuossu jätkillä kyllä nyt itellä kusi päähän :D

Hyvä kun tulokkaat tietävät pääsevänsä taloon sunnuntaina ja voivat katsoa aiheuttamiaan reaktioita ennen menoa. Mietin, ovatkohan he tienneet että klipit näytetään myös talon asukkaille? En olisi itse puhunut esim. Salarista siihen sävyyn, saati Veeran kaatamisesta..

Mä tosiaan toivon, että kaverit ovat todella isoja ja voimakkaan näköisiä ja asenteeltaan todella auktoriteettejä.. Muuten heitä kohtaan tulee todellinen myötähäpeä.

Suuret on odotukset tosiaan joo. Jos sitä kattois ekaa kertaa tänä kaudella jakson sunnuntaina ku kerranki sonneja talossa :) Toivotaan että on esim.neutris tai joku vastaava.

tietääkö kukaan turkulainen, että onko tämä salar kovakin katujen kuningas, kun laukoo näitä "tiputan sen" ja "vittu mulle ei kukaan ulkomaailmassa tuu näyttää sentteriä" kommentteja
Luotettavasta lähteestä olen kuullut että salar olisi bb:n jälkeen menossa töihin portsariksi saloon johonkin paikalliseen tanssibaariin.

Luotettavasta lähteestä olen kuullut että salar olisi bb:n jälkeen menossa töihin portsariksi saloon johonkin paikalliseen tanssibaariin.
:hyper:

Need I say more.

Ei helvetti!, sain juuri tämän luettuani flashbackin muutaman kuukauden takaa, käytyäni Salossa, Rikala nimisessä baarissa, missä muistelin narikassa olleen juuri Salamin näköinen jätkä!
Tämä siis tuli niin hyvin mieleen siitä, kun vielä kavereitten kanssa naureskeltiin "pokea" joka oli meitä kaikkia päätä lyhyempiä, aivan lesbon näköinen ja muutenkin, sanotaan nyt, ei niin salillakäyneen-näköinen kaveri. 100% varma en ole, mutta olettaisin BB-Salarin olevan kyseinen ukko.

Ei helvetti!, sain juuri tämän luettuani flashbackin muutaman kuukauden takaa, käytyäni Salossa, Rikala nimisessä baarissa, missä muistelin narikassa olleen juuri Salamin näköinen jätkä!
Tämä siis tuli niin hyvin mieleen siitä, kun vielä kavereitten kanssa naureskeltiin "pokea" joka oli meitä kaikkia päätä lyhyempiä, aivan lesbon näköinen ja muutenkin, sanotaan nyt, ei niin salillakäyneen-näköinen kaveri. 100% varma en ole, mutta olettaisin BB-Salarin olevan kyseinen ukko.

Ja on muuten tosiaan ihan lesbon näköinen :D

Ainakin baari on oikea :D

Toivottavasti se uus korsto tulee ja panee Veeraa perseeseen.

Pojat on ollu ihan itku kurkussa koko viikon, vitun luuserit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom