Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Melkosen kärsivät ilmeet oli slummin asukkailla, etenkin Lotalla meinas itku tulla.

Kyllä mä luulen, että Aso tippuu.. Harmi, sillä olisin halunnut sen jatkavan. Tuija, Minna, Esa J paljon laimeempia persoonia

Terttu sais tippua. Tai toisaalta..

..jos se jäis niin varmaan aika monta kilahtas siihen ja..

..(Eve voi jatkaa tätä logiikkaa!)

Ei missään nimessä Asoa ulos. Kyllähän sälli jakaa mielipiteet, mutta ei todellakaan ärsytä samalla tavalla kun Terttu. Esa A puolestaan sais voittaa koko paskan :D

siltä tulis varmaan ihan hyvää läppää jos sais puettua paremmin sanoiksi mielessä pyörivät jutut.
hahah, nythän just sen läpät puree ku on vähän hoono soomi :D

ja IMO kyl tota tyhmän roolia pystyy pikkasen vetää. Esim, Anniina viime kaudella vaikutti vähän siltä ja nyt toi Lotta vie potenssiin kymmenen. On muuten normisti ja sit joissakin yleistieto/pkhuone jutuis vetäsee hetkeks roolin päälle ku tietää et sil ainaki pääsee päälähetykseen. Koska esim, se Sari pari kautta sitten oli ainakin aito blondi ja ehk nää on tajunnu et sil saa vallotettua joittenkin sydämiä. Voihan olla et asia ei näin ookkaan mut kuitenkin....

btw täs Sarin laulunäyte tuli vaa mielee ;D http://www.youtube.com/watch?v=oKgENl-iYwQ

Hahaha :D "Mun pylly on muutenkin ihan rikki!" On vissiin Ninolla hitsannu kiinni jo aikaa sitten ja nyt näki karhean paperi ja ulkohuusin ;D

Onko Jelena joskus urheillut?

Dana on huomattavasti nätimpi, kun tuo tuulenpesä on ponnarilla. Kauniit kasvot.

EsaJ:n nimeämiset poikkesivat huomattavasti muista.

Hyvät nuo Samin perustelut EsaA:n nimeämiselle :D .... perusmuron toimintaahan tuollainen on eikä, sitä pidä ottaa itteensä.

EsaA tullaan näkemään häätöäänestyksessä ainakin seuraavat 2-3 kertaa kunnes tippuu.

Siis ihan loistavaa hajoomista Ninolta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom