Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Kyllähän muna sinne kepeemmin menee kun kuiva paperi :D
Onkohan top-vai bottom duuuudd?? Vai jopa versatile ? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, kyllä vahvasti tuntuu että tuo Lotta on opiskellut edellisen kauden voittajaa ja tullut siihen tulokseen että voitto tuli pääasiassa tyhmyydellä -> pyrkii esittämään mahdollisimman tyhmää.

Ei kukaan voi olla niin hukassa että epäilee Australian lippua USA:n lipuksi. Ei, ei ei, ei!

"Mikä on Brasilian pääkaupunki ? Rio de Janeiro !!!"
Kyllä ihmisten pitää olla tyhmiä, tosin onneksi Aso pelasti.
Tuija, Terttu, Lotta ja Nino vituttaa jo hieman. Sami ja Esat on onneks pelastamassa.

Oli kyllä tosiaan vahvalla tasolla toi lippujen tuntemus. Australian lipusta onnistuivat veikkaamaan Brasilian (Nino), USA:n ja Englannin (Lotta) :D

Ei sitä nyt kaikkia maailman lippuja tarvitse tuntea, mutta toi Australian lippu nyt ei varsinaisesti mikään harvinaisuus ole.

Itselle heräs epäilys Lotan tyhmyydestä, tuntuu että ainakin jonkun verran vain esittää. Jos en ihan väärin kuullut siinä lippujutussakin, niin Lotta sanoi tyyliin "eikös toi ole Au... Usa:n lippu..... "

Itselle heräs epäilys Lotan tyhmyydestä, tuntuu että ainakin jonkun verran vain esittää. Jos en ihan väärin kuullut siinä lippujutussakin, niin Lotta sanoi tyyliin "eikös toi ole Au... Usa:n lippu..... "

Mulla sattui olemaan eilinen lähetys boksilla ja tarkistin ton väitteen. Se sanoo itse asiassa "...A...Usa:n lipu..." eli voi olla, että oli sanomassa Ameriikka tai meinas sanoa Usa:n väärinpäin! Kieltämättä oli aika uskomattomia Lotan sessiot siellä pihasavotan päiväkirjahuoneessa. Tyypillä kääntyy silmät ylöspäin hetkeksi, ikäänkuin miettiäkseen hetken mitä tulikaan sanottua edellisessä lauseessa. Tyhmä tai suht etevä näyttelemään. Lisätodisteita odotellessa.

Lotta ei eilisen jakson perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että lyijy on katkennut jo ajat sitten eikä teroittamaan pysty. Ja mitä tulee tuohon mahdolliseen esittämiseen, niin kuka on oikeasti niin urpo, että tekee itsestään tarkoituksella idiootin Tv:ssä?

Lotta ei eilisen jakson perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että lyijy on katkennut jo ajat sitten eikä teroittamaan pysty. Ja mitä tulee tuohon mahdolliseen esittämiseen, niin kuka on oikeasti niin urpo, että tekee itsestään tarkoituksella idiootin Tv:ssä?
Mun puolesta ansaitsee voiton jos muka oikeesti esittää vaan tyhmää, oscarin arvosesti jopa.

Ja mitä tulee tuohon mahdolliseen esittämiseen, niin kuka on oikeasti niin urpo, että tekee itsestään tarkoituksella idiootin Tv:ssä?

Jos se myy, niin mikä jottei. Sellaisen roolin vetäminen 24/7 on kyl niin hankalaa, että ennemmin epäilisin ettei kukaan pysty esittämään tyhmää koko BB-kautta.

Olemalla aito, sanoisin olleen se mikä Anniinassa teki sen. Katsojat pystyi samaistumaan häneen parhaiten. Sellainen keskivertoa paremman näköinen yleistietoa vailla oleva höpsö.

No mun mielestä se taas oli täysin tavis kasvoista, hieman ylimääräistä kaikkialla paitsi rinnoissa ja muutenki vaan todella tyhmä. No tod näk Lotta voittaa tän vuoden jos samanlainen logiikka äänestyksissä jatkuu.

bbanniina.jpg

611728.jpg

article_135_1.jpg

Tuota Lottaa kun seuraa niin välillä tuntuu että se tuijottaa ihan oikeasti tyhjyyteen, näyttää todella siltä että ohjaamossa ei ole ketään. :) Voin ihan kuvitella preeriakoirien ulvonnan ja tuulenpesien äänen sen päänsisällä.

Kohta ei ole suomalaisilla varaa nauraa enää amerikkaisten yleistiedolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom