Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon on rahaa kiinni tertun voitossa? :D
Itselle heräs epäilys Lotan tyhmyydestä, tuntuu että ainakin jonkun verran vain esittää. Jos en ihan väärin kuullut siinä lippujutussakin, niin Lotta sanoi tyyliin "eikös toi ole Au... Usa:n lippu..... "
Siis joutuuks ne ite tekemään ekaks sen slummialueen ja sitten ne (osa) joutuuki asumaan siellä jonkun toisen viikkotehtävän ajan?
Mun puolesta ansaitsee voiton jos muka oikeesti esittää vaan tyhmää, oscarin arvosesti jopa.Lotta ei eilisen jakson perusteella vaikuta penaalin terävimmältä kynältä. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että lyijy on katkennut jo ajat sitten eikä teroittamaan pysty. Ja mitä tulee tuohon mahdolliseen esittämiseen, niin kuka on oikeasti niin urpo, että tekee itsestään tarkoituksella idiootin Tv:ssä?
Ja mitä tulee tuohon mahdolliseen esittämiseen, niin kuka on oikeasti niin urpo, että tekee itsestään tarkoituksella idiootin Tv:ssä?
Aso EI SAA tipahtaa! Mä näen siinä potentiaalia ja viihdearvo on korkea.
eikö anniina viimeksi voittanu olemalla vaan helvetin typerä. Ei tehnyt mitään muuta.
siltä tulis varmaan ihan hyvää läppää jos sais puettua paremmin sanoiksi mielessä pyörivät jutut.