Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä tuo Tuija niin ärsyttävä ole, pisti kampoihin Tertulle ainoana päin naamaa, kun muut tyytyvät kommentoimaan häntä selän takana. Lotta saisi taaseen lähteä heti seuraavaksi, aivan sietämätön tyyppi. Voitossa kiinni on nyt vahvasti Sami, Esa A ja Kätlin joka on aika symppis (hyvännäköisyyttä en laske voittokertoimeen). Nino on myös päiväkirjahuoneessa hyvä.

Lotta tosiaan seuraavaksi pois.

Onko Indica käynyt täällä?

Toi Kätlinin ruokapuheenvuoro oli jotenkin tosi söpön kuulonen, eestiartikulointia tyyppiesimerkkinä. "Ennen kun mä menin kaupassa pullien ohi niin katoin vaan et 'Aha, pulla', mut nyt mä oon, et 'Pulla!'" :D

Toi Kätlinin ruokapuheenvuoro oli jotenkin tosi söpön kuulonen, eestiartikulointia tyyppiesimerkkinä. "Ennen kun mä menin kaupassa pullien ohi niin katoin vaan et 'Aha, pulla', mut nyt mä oon, et 'Pulla!'" :D
Sai itellekki hymyn pinnalle :) Ja aina muutenkin kun Kätlin vetää jonkun puheen nii se on niin tomerana ja tuo aksentti korostuu aika paljon silloin.

Sai itellekki hymyn pinnalle :) Ja aina muutenkin kun Kätlin vetää jonkun puheen nii se on niin tomerana ja tuo aksentti korostuu aika paljon silloin.
Hehe. Pakko myöntää että täälläkin pieni osa sydämestä suli tuon päiväkirjasession aikana.

mua ärsyttää tuija paljo enemmän ku lotta. se vielä puhuu silleen leukojaan lonksutellen että vitutuskäyrä nousee ja pahasti.

mua ärsyttää tuija paljo enemmän ku lotta. se vielä puhuu silleen leukojaan lonksutellen että vitutuskäyrä nousee ja pahasti.
Sais oikeesti lähtee. Alkaa heti vitutaa ku se alkaa selittää mistä vaan ja yleensä selittää jostain ihan vitun turhasta asiasta

No eipä tuo Tuija niin ärsyttävä ole, pisti kampoihin Tertulle ainoana päin naamaa, kun muut tyytyvät kommentoimaan häntä selän takana. Lotta saisi taaseen lähteä heti seuraavaksi, aivan sietämätön tyyppi. Voitossa kiinni on nyt vahvasti Sami, Esa A ja Kätlin joka on aika symppis (hyvännäköisyyttä en laske voittokertoimeen). Nino on myös päiväkirjahuoneessa hyvä.

Lotta tosiaan seuraavaksi pois.

Onko Indica käynyt täällä?

Miksei Esa J? :(

En tiedä mitä haet, mutta Indica on käynyt ja tykkää Lotasta. :D

Miksei Esa J? :(

En tiedä mitä haet, mutta Indica on käynyt ja tykkää Lotasta. :D

Ei ole näkynyt Esa Jtä, tai on näkynyt mutta ei ole mitään itsestään näyttänyt. Minnan kanssa puuhasteli toki mutta täällä kuultujen sisäpiiritietojen mukaan ei ole yllätys.

Indicaa kyselin kun ajattelin että onko Jelena jo kiikarissa.. Lotta on kyllä samalla linjalla kuin Maria silloin joskus.

Erittäin hieno mies, ja sen oloinen että piirakka mielessä varmasti taloon lähteny.

eihän siinä nyt niin pitkään mennyt :) Toiveissa on että Esa laittais vielä kätliniä, tai jos taloon tulis jtn uusia naisia. Menee hyvä mies piloille jos jää nyhväämään ton Minnankanssa ja leikkimään jotain kotia.

F-secure tulee voittamaan tän kisan. On niin laaja aivokapasiteetti että pystyy tod näköisesti jotenki kiertämään häädönkin, on ovelampi kuin itse isoveli.

Itellä taas just ärsyttää tuommone "muka niin sulonen". Ei viehätä piirteenä naisessa laisinkaan. Mietinki jo, että miksköhän toi kätlin ei oikein nappaa, mut se johtuki tuosta. Ei kyllä muutenkaan vaikuta kovin kiinnostavalta persoonalta.

Nino Lotalle: "Mä en tarvi sulta enää yhtään röökiä, tunge ne perseesees saatana!"

:rock:

Oli pienoista eroa Minnan ja Esa J.:n selostuksissa yhteisestä sviittiyöstä. Minna sitten päätti kertoa hyvin yksityiskohtaisesti kun Esa tyytyi kommentoimaan tyyliin "kivaa oli". Jotenkin tuntuu, että tossa on mennyt perinteiset mies-nais-roolit väärinpäin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom