Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei missään nimessä. Sillä on niin hyvät kertoimet veikkauksessa, että parempi voittaa. :D
Ne on jotain vihjeitä johonkin sohvaperuna-kilpailuun. Siitä oli joku mainos tossa ennen ohjelman alkua, mutta meni multa vähän ohi kun ei oikein kiinnosta.Mitä noi numerot tuolla ruudussa poukkoo????
Mitä ihmettä kouluissa nykypäivinä opetetaan kun noin pihalla jengi on? Nino nyt on about samanikäinen kun mä, mutta se on selkeesti blondi.
Musta vähän tuntuu että porukka tuolla esittää tyhmempää kun mitä ne oikeesti on. Kyllä mä ainakin olin huomaavani että myös esim. viime vuoden BB-voittaja Anniina harrasti tota. Mä en oikeesti jaksa uskoa että Lotta oikeesti luuli päiväkirjahuoneen seinällä ollutta lippua (eikös se ollut Australian lippu?) jenkkien lipuksi.Mitä ihmettä kouluissa nykypäivinä opetetaan kun noin pihalla jengi on? Nino nyt on about samanikäinen kun mä, mutta se on selkeesti blondi.
Vois tapahtuu jotain jo siel talossa, kiinnosti kuunnella jumala saarnaa tai tuijan alapään hieromis ongelmista.
Hah!
Tuossa taustalla pyöri BB niin korviin oikein särähti Ninon itkut.
"ei mun pylly kestä tollasta paperia(mitä lie ollutkaan)"