Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lolollooo.... Lotta työvarustus päällä :D :hyvä:

Ja Ason tosimiäs tanssi äänestysohjeissa :dance2:

edit: Ne numerot liittyy johonkin kilpailuun. Meni vähän ohi.

Mitä noi numerot tuolla ruudussa poukkoo????
Ne on jotain vihjeitä johonkin sohvaperuna-kilpailuun. Siitä oli joku mainos tossa ennen ohjelman alkua, mutta meni multa vähän ohi kun ei oikein kiinnosta.

Mitä ihmettä kouluissa nykypäivinä opetetaan kun noin pihalla jengi on? Nino nyt on about samanikäinen kun mä, mutta se on selkeesti blondi. :rolleyes:

Just tollasia Lottia näkee torilla sidukka kädessä perjantaina kiljumassa, kun mutsi soittaa syömään ja Janna on haukkunut lutkaksi. Onko se oikeasti noin blondi/bimbo/pissis?

Mitä ihmettä kouluissa nykypäivinä opetetaan kun noin pihalla jengi on? Nino nyt on about samanikäinen kun mä, mutta se on selkeesti blondi. :rolleyes:

No tommosia idioottejahan tonne just halutaan! Luuletko, että ketään kiinostais katella jotain normaaleja tyyppejä.

Musta vähän tuntuu että porukka tuolla esittää tyhmempää kun mitä ne oikeesti on. Kyllä mä ainakin olin huomaavani että myös esim. viime vuoden BB-voittaja Anniina harrasti tota. Mä en oikeesti jaksa uskoa että Lotta oikeesti luuli päiväkirjahuoneen seinällä ollutta lippua (eikös se ollut Australian lippu?) jenkkien lipuksi.

Vois tapahtuu jotain jo siel talossa, kiinnosti kuunnella jumala saarnaa tai tuijan alapään hieromis ongelmista.

Mieti mikä range noissa aiheissa....! :hyvä: Mensa-Esa on kyl niin loisto!
Tuijalla on iha varmana jotain traumoja omasta seksuaalisuudestaan..erikoinen (ällöttävä) tapa kerätä huomiota..

Porukka puki niitä työvehkeitä päälle...
Jelena: Ei mulle mahu ämmät (M-koon housut)!!!!!
Lotta: Jellu oikeesti, ei enempää ruokaa!!
Jelena: Joo, mä en syö enää...! :lol2: :hyvä:
(ja nappi just ja just kiinni)

Hyvä kun Nino hajoilee tolleen.

Hah!

Tuossa taustalla pyöri BB niin korviin oikein särähti Ninon itkut.

"mä en oo tottunu että mua komennellaan ja joudun pakosti tekee, eikä saa nukuttua tarpeeks"
"ei mun pylly kestä tollasta paperia(mitä lie ollutkaan)"

Nyt ei voi kukaan väittää etteikö armeija miehistäisi jos tuokin kaveri sen joskus olisi käynyt!:hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom