Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas panisin Lottaa, Tuijaa ja Kätliniä. Danan kanssa ei varmaa ottais etee, se on kauhea, ja Jelena on vastenmielinen kanssa.
Lotta niistä ainoa ihana on, Tuija kehuu olevasa tiukka, Kätlin on kyllä toisaalta tosi upea, just sellanen pantava, mutta Lotta on ainoa jota panisin useamman kerran kuin yhden.
Muppetti, meet Indica. :hyvä:Hyi vitja! Lotta ihana?
Mulle tuli ihan sama mieleen.Muppetti, meet Indica. :hyvä:
Näin mäki ymmärsin. Enään ei siis olisi mitään perinteisiä viikkotehtäviä vaan koko kausi leikittäisiin tuota Paratiisi/Slummi peliä ja maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin Slummissa olisi niitä kilpailuja jonka perusteella voi saada nimeämisoikeuden.Ymmärsinkö nyt oikein että tää asukkaiden jako olisi voimassa koko loppukauden?
helposti tota jatkuu ku 3-5 on tippunu ni uusia/uus tulee jne.Näin mäki ymmärsin. Enään ei siis olisi mitään perinteisiä viikkotehtäviä vaan koko kausi leikittäisiin tuota Paratiisi/Slummi peliä ja maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin Slummissa olisi niitä kilpailuja jonka perusteella voi saada nimeämisoikeuden.
Mutta eihän tuota voi kovinkaan pitkään jatkua kun alkaa porukka vähenee. Mutta nyt ainakin siis alkuun, kunnes toisin määrätään.
Ymmärsinkö nyt oikein että tää asukkaiden jako olisi voimassa koko loppukauden?
Aaargh että en kestäis hetkeäkään vittulematta tuolle mummelille.
Ja tuohon Tuijaan (vai mikä se hinkuvaääninen on) menis kans hetkessä hermo!
Normaaleilta vaikuttaa Esa J. ja Sami, niiden kanssa saattas tulla toimeen. Ja naisista Minnan kanssa. Muut on jokainen omalla tavallaan jotenkin vastenmielisiä.
Muistaakseni joskus aikasemminkin lämmintä vettä sai jonkun pari h ihan aamusta muuten kylmällä joutu kaikki peseytyy en iha 100% varma oo.Slummilaisille kylmää vettä pesetymiseen, Voi alkaa porukkaa vituttamaan sielä:lol2:
Ja kertoo samalla et Esa J "ON JUST MUN TYYPPII NIINKU SEN ON PAKKO OLLA HOMO"Ninon tavaralistalla on rektaalivoidetta:thumbs: Ällöttää kun vonkaa tuota Sampoa koko ajan.