Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin, siirrytäänpäs eteenpäin tällä saralla. Turhaan mennään nyt henkilökohtaisuuksiin. Joidenkin mielestä jopa perseeseen paneminen on homon merkki vaikka perse olisi naisen. Minusta tuo taas on piilohomouden merkki jos noin ajattelee.

Nyt siis aiheesta hiljaa, ja kuka jatkaa niin se on TÄYSPÄINEN HOMO!

Piste.

Homoilusta puheenollen, toi Aso (toisinpäin Osa) alkaa nostaa profiiliaan ainakin meikäläisen silmissä. Kaverillahan on huumoria pelissä, olkoonkin että lienee tahatonta sellaista. Mutta toivottavasti pääsee paratiisiin ja saa juopotella ja mellastaa mielinmäärin. Toivon myös, että Esa A pääsisi talon kingiksi - siinä jätkässä on ainesta!

Slummiin joutaisivat tietysti Ragnar, Kätlin ja Sampo. Dana sen sijaan saisi olla paratiisissa ja kyykyttää Kätliniä mitä irstaimmilla tavoilla.

No huomenna selvinnee.

Mun mielestä Dana on hotein tuolla talossa, vaikka ei sekään ole hot, mutta paras noista. Jelena on ruma/läski. Minnalla on ihan hvä kroppa, mut naama ei miellytä. Kätlin on kaunis, mut liian pienet tissit/muodoton. Tuija on liian laiha ja sen kähisevä ääni häiritsee. Lotan naamasta en pidä.
Eli lyhyesti kukaan ei miellytä tuolla:D

Mä panisin helposti Danaa ja Minnaa, Kätliniä vaan jos ois tarpeeks kännissä ja miehistä ehkä Samia ja Esa J:tä. En mä muihin tikullakaan koskis, jos oon rehellinen,

Jos nyt rehellisiksi aletaan, niin Minnaa ja Kätliniä tuuppaisin, Danaakin mahdollisesti, mutta Tuijaa ja Jelenaa en edes epätoivoissani enkä umpihumalassa. Samoin jäisi rauhaan tuo mummo ja luonnollisesti kaikki miehet, minä kun en ole muodikkaasti bi.

Itse pumppaisin tietysti Kätliniä ja Danaa, mieluiten yhtäaikaa, mutta muut jättäisin rauhaan. Ja ennenkaikkea Tuijan kohdalla joutuisin lainaamaan Ason "Älä unta nää"-kommenttia. Kamala akka kaikkiaan. Ja ilmeisesti epävakaa muutenkin.

Sillä ei oo edelleenkään mitään väliä onko bi vai mikälie, jos panettaa niin eikö muka pysty vetään miestä ilman et ei olis hetero? Ja kaikki naisetkaan ei kelpaa? Siis helvetti kaikkia pannaan jos on mahollisuus eikä valkata, ronkelit runkkaa saatana :curs: Ite oon kerran tehny sen virheen etten pannu ja toisten en tee!

Mä taas oon kuullu et mitä enempi panee nii sitä siistimpi tyyppi on, vaikka oma käsi onki ainoo minkä avulla tulee helposti ja tuntuu hyvältä nii mä protestipanen silti ihan ketä vaan.

Mä taas panisin Lottaa, Tuijaa ja Kätliniä. Danan kanssa ei varmaa ottais etee, se on kauhea, ja Jelena on vastenmielinen kanssa.

Lotta niistä ainoa ihana on, Tuija kehuu olevasa tiukka, Kätlin on kyllä toisaalta tosi upea, just sellanen pantava, mutta Lotta on ainoa jota panisin useamman kerran kuin yhden.

Yrjo%20Vaivila_01.JPG

en ymmärrä mitä passikuvasi tähän liittyy?
;D ;D

btw en oo taas vähään aikaan hajoillu näin pahasti pakkista lukiessani ku neutraali vs homot jutust :D
mutta luulis et se kynnys tuupata mulkku perseeseen on pienempi jos sen on jo kerran tehny mut en silti tiiä onko homo jos on kokeillu........ paha.:D

(avautukaa asiasta ihan rohkeasti)

Suositut

Back
Ylös Bottom