Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Subilta tulee joka maanantai leffa mikä siirtää jaksoa myöhäisempään ja ilmeisesti myös lyhentää sitä. Jälkimmäistä en tiennyt. Aiempina vuosinahan MTV3 näytti nuo maanantai-illan leffat.

on melko vammasta hommaa pitää jostain maanantai illan leffasta kiinni ku koko perkelen kanava profiloituu tähän bb jutskaan..

ilta pilalla :D

Käy kyllä Sampoa sääliks :) niin kuvottavaa katsella tota Ninon kähmimistä :D ehkä jonain päivänä Sampo sammuu ja Nino katsoo tilaisuutensa tulleen :pano:

Vittu jos mä oisin siellä nii panisin Ninoa niin ettei se oo koskaan kokenu vastaavaa!

Edit. oliko se se "tosimies" ?
ei aso oli "TOSIMIES", voihan silti nyppii kulmakarvat kerran päiväs:david:

eDit. Mitenköhän nino aikoo mennä takas töihi, kerjänny persettä kielipitkällä ja sit muka takas lastenhoitajaks..

Nino on just hyvä ku sil ei oo mitään häpyä nois sen jutuis:D

Sama. Huvittavaa katseltavaa, kun mies pähkäilee viinan pöhöttämänä ja rajattomalla itseluottamuksella ketä oikein panis. Vaikuttaa muutenkin hauskalta tyypiltä. Voi olla, että Sampo tulee heterona talosta ulos:D

Sama. Huvittavaa katseltavaa, kun mies pähkäilee viinan pöhöttämänä ja rajattomalla itseluottamuksella ketä oikein panis. Vaikuttaa muutenkin hauskalta tyypiltä. Voi olla, että Sampo tulee heterona talosta ulos:D
Ninon ja Sampon keskustelut ovat olleet tähän mennessä kauden parasta antia..:D

N: "Vittu jos joku muu pyyttää lupaa tulla sun viereen nukkumaan, ni se käy, mut jos mä pyyän, ni sieltä tulee saman tien et "vitut tuu, saatanan homo!""
S: "Nii ku jätkä pyytää tyyliin, "saanko tulla sun viereen nukkumaan, PS. nussia sua perseeseen?""
:lol2:

Noi heittää muutenkin toisilleen ihan älytöntä homoläppää, mutta koosteisiin niitä ei oo otettu..:(

E. Loppukevennykseksi Kätliniä.
784072.jpg

IMO Esa J, Sami, Aso, Minna, Kätlin ja Dana paratiisiin ja loput pellet slummiin homehtumaan. :rock:

Okei, tää ei ollu loppuun asti mietitty. Kätlin ja Dana slummiin ja Esa A ja Terttu tilalle paratiisiin.

Sami, Minna ja Esa J täytyy silti ehdottomasti nähdä paratiisissa ryyppäämässä.

Oho. Kätlin todellakin on lähes rinnaton :wtf: Perhana kun akat huijaa noilla geelitäytteillä ja muilla topatuilla rintsikoilla. Mä kyllä tiesin että se on pienirintainen mutta en tajunnut että noin paljon rintsikoilla huijataan...

Ninon ja Sampon keskustelut ovat olleet tähän mennessä kauden parasta antia..:D

N: "Vittu jos joku muu pyyttää lupaa tulla sun viereen nukkumaan, ni se käy, mut jos mä pyyän, ni sieltä tulee saman tien et "vitut tuu, saatanan homo!""
S: "Nii ku jätkä pyytää tyyliin, "saanko tulla sun viereen nukkumaan, PS. nussia sua perseeseen?""
:lol2:

Noi heittää muutenkin toisilleen ihan älytöntä homoläppää, mutta koosteisiin niitä ei oo otettu..:(

Noilta irtoo kyllä helvetin hyvää läppää :lol2:

Lotta on Ihana !! <3

Se pizzasta vinkuminen herätti kyllä mussa sellasen suojelevan olon. Jotenki mä lämpenen tollasille tytöille.

Mummo ei taida käydä sitte taas iha täysillä-.

e: no olkaa sitten eri mieltä lotasta. Munmielestä se on suloisin, nimenomaan suloinen. Ihkua tytöllä tuollainen käytös mun mielestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom