Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
yhtä bii ku ninokiSiis häh? Mistä lähtien Kätlin on lesbo, eikö sekin ole vain bi-seksuaali?
:lol2:kuten sanoin ei välimuotoja. bi on homo ja sillä selvä. homot kaveraa naisten kans ja kätlin kun on vielä lesbo nii sehän on varma valinta ettei toinen ainakaan liikoja yrittele.
ninoki on varmaan "bi" ku se on menettänyt neitsyytensä naiselle.
yhtä bii ku ninoki
Mäki oon sit kai lesbo :( Vai oonko oikeesti hetero joka on vaan pakotettu olemaan naistenkin kanssa? Hyviä nää johtopäätökset sulla Neutris :D
Nino on rehti homo, myöntää olevansa homo vaikka onkin harrastanut seksiä viimeksi naisen kanssa.yhtä bii ku ninoki
OT Käyppä Kai Greene- topicissa niin saat Greenen Underground Armyn niskaasi...siis en naisista tiedä mutta mitään bi miestä ei oo olemassakaan. jos on kerran mulkulla ukon persettä nuohonnu niin se on lopun ikää hintti ja sillä selvä. tuota bi sanaa vaan käytetään ku ei uskalleta tulla kaapista ulos tai se kuulostaa ehkä jotenkin hienommalta tjtn.....
Häh? Siis meinaatko sä, että sellaisia miehiä ei ole olemassa, jotka tykkää panna sekä miestä että naista? Vai meinaatko vaan, että nekin on silti likaisia hinttejä, vaikka panevatkin välillä myös naisia? Vai mitä ihmettä? :lol2:siis en naisista tiedä mutta mitään bi miestä ei oo olemassakaan. jos on kerran mulkulla ukon persettä nuohonnu niin se on lopun ikää hintti ja sillä selvä. tuota bi sanaa vaan käytetään ku ei uskalleta tulla kaapista ulos tai se kuulostaa ehkä jotenkin hienommalta tjtn.....
Sillanrakentaja-Munanimijä teoria toimii tässäkin. Hintti mikä hintti!Häh? Siis meinaatko sä, että sellaisia miehiä ei ole olemassa, jotka tykkää panna sekä miestä että naista? Vai meinaatko vaan, että nekin on silti likaisia hinttejä, vaikka panevatkin välillä myös naisia? Vai mitä ihmettä? :lol2:
siis meinaan että munan työntäminen miehen perseeseen on jo niin homoa että oot lopun ikää homo jos sen teet. vaikka et tekis sen ku kerran elämäsä ja ihan vaan huumorilla. mulla ei riittäs huumori moiseen. eli jos joku mies sanoo mulle että oon bi, niin mulle se on homo, aina.Häh? Siis meinaatko sä, että sellaisia miehiä ei ole olemassa, jotka tykkää panna sekä miestä että naista? Vai meinaatko vaan, että nekin on silti likaisia hinttejä, vaikka panevatkin välillä myös naisia? Vai mitä ihmettä? :lol2:
no ottaako homolla nuin koville?? älä ota henkilökohtaisesti...Mitäpä jos ottasit Neutraali välillä vaikka ne lääkkeet...
no ottaako homolla nuin koville?? älä ota henkilökohtaisesti...