Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Tai sitte teillä molemmilla on vaan yhtä vääristyny kuva tästä asiasta.. Sä löysit soulmaten joka on sun kanssa samanlainen maku, Indica ettii vielä(ja pitkään ettiikin). Tai jos haluat ni laita galluppi pystyyn et moniko tota vartaloa pitää naisellisena.

Meah tietysti kinaan, koska Eve ei pysty ottamaan sanojaan sen verta takaisin, että pystyisi myöntämään 9-vuotiaan vartalo-kommenttinsa olleen täysin älytön ja provosoiva.

edit. Meahin vartaloa en ole nähny. Kuvia jossain muualla ku vippien nähtävinä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no näistä voi olla montaa mieltä, ainoa fakta on edelleenkin: Ihmisillä voi olla erilaiset kauneusihanteet, ja toisen roska on toisen aarre jne. Makuasioista on hieman vaikea kiistellä (ja mielestäni se on todella turhaa, siksi en näitä kateuskortteja ym juttuja ole ikinä ymmärtänyt).
Tietysti voidaan olla monta mieltä. Yleinen kauneusihanne voidaan kuitenkin määritellä sen mukaan miten valtaosa ajattelee. Fakta nyt kuitenkin on, että 90%:n mielestä kätlin on todella hyvän näköinen ja suurimman osan mielestä myös bb-talon parhaimman näköinen nainen.

Outoa tässä on ainoastaan miksi jaksat tuollaisella tarmolla puolustella omia näkemyksiäsi asiasta. Ainoa selitys mikä tulee mieleen on, että sinua jostain syystä vituttaa se, että valtaosa ajattelee näin. Ja jos et itse ole kätlinin näköinen voidaan helposti ajatella tämän johtuvan kateudesta, katkeruudesta yms..

Laittakaa mulle linkki naisellisesta vartalosta ni tiedän sitte jatkossa.

Eve alotti ite sen vänkäämisen, jos se ei olis kommentoinu siihen provoon mitä Roux-en-y:n kirjoitti ni tää keskustelu olis tyssänny alkuunsa. Kateellisuuskorttia en oo tuonu keskuteluun.

Tekis mieli kommentoida tohon Meahin postiin sama mitä Tiki sanoo Teemulle tiki-talk videossa youtubessa..

edit. laitoitkin jo linkkiä, saisko vielä toisen takaapäin kuvattuna. Teidän mielestä siis esim. Jessica Alban kroppa ei ole naisellinen?
Naisilla on eri mallisia vartaloita. http://www.tkukoulu.fi/~ytkmipo/index.html

X-mallia eli Tiimalasia pidetään naisellisena. Ohessa olevassa kuvassa Jessica Alban vartalo ei mielestäni osu ihan tuohon X-malliin. Sehän ei toki tarkoita että jos on erimallinen kroppa kuin X, niin on huononmallinen vartalo ei tosiaan. Mutta silloin se tarkoittaa ettei ole se yleisen käsityksen mukainen naisellinen vartalo. Jos ymmärtänet mitä hain takaa ja niin MissEvilEvekin. :)

Asia loppuun käsitelty ja Täähän olikin aihe Bb-stä. Vartalomalleista vois joku perustaa oman tredin sitten. :)

http://www.coutureinthecity.com/wp-...a-we-love-you-in-a-bikini-page-view-img-1.jpg

Meah löytyy ihan irc-galleriastakin [sori Meah... :D]
En löydy. Hähää.

Asiasta kuudenteen, minähän vain seuraan tätä BB:tä netin kautta ja uutisotsikoista, en siis tv:stä, hehe! Tosin 1- vai 2 jaksoa alussa katoin!

Mutta Nino oli mun lemppari, harmi ku se lähti. :D Mielenkiintoinen persoona, sai hymyilemään kyllä aina jutuillaan.

Meah tietysti kinaan, koska Eve ei pysty ottamaan sanojaan sen verta takaisin, että pystyisi myöntämään 9-vuotiaan vartalo-kommenttinsa olleen täysin älytön ja provosoiva.

Mutta kun se ei ollut älytön eikä provosoiva [ensimmäinen käsite suhteellinen, toinen ei ainakaan sitä tahallaan]. Ihme vääntöä :D

Jonkun ihanne on Kätlin, jonkun vaikka J.Lo... So what? Makuja on monia. Toisten mielestä joku hoikka on jo aivan anorektinen ja jonkun mielestä joku pyöreä on hirveä "läzki". Kauneus on katsojan silmässä ja kauheus katsojan pupillissa.

Mun mielestä Kätlinin vartalo on tyttömäinen, ei naisellinen. Ja piste. Ja se EI ole huono asia vaan makujen mukaan mennään tässäkin. Lapsenomaisuus tulee siksi itselläni mieleen että mun naiseksi kehittyminen oli samaa luokkaa lapsena/nuorena, ja sekin on fakta omalta osaltani, ei mikään "mielipide".

Fakta nyt kuitenkin on, että 90%:n mielestä kätlin on todella hyvän näköinen ja suurimman osan mielestä myös bb-talon parhaimman näköinen nainen.

Outoa tässä on ainoastaan miksi jaksat tuollaisella tarmolla puolustella omia näkemyksiäsi asiasta. Ainoa selitys mikä tulee mieleen on, että sinua jostain syystä vituttaa se, että valtaosa ajattelee näin. Ja jos et itse ole kätlinin näköinen voidaan helposti ajatella tämän johtuvan kateudesta, katkeruudesta yms..

Kätliniä harvempi varmaan voi rumaksi väittää. Se onko hän "todella hyvännäköinen" vaiko vain "nätti/sievä", tai joidenkin mielestä "tavallinen/normaali" voidaan olla montaa mieltä. Tässäkin ketjussa on nyt nähty jokaista näitä kolmea näkökantaa [ja itseasiassa pari kertaa on taidettu sanoa suoraan rumaksikin]... Eikö tämä jo kerro jotain?

Outoa on se miksi JOUDUN jankuttamaan asiasta. Yhden kerran olisi pitänyt riittää. Keskustelen aika intohimoisesti aiheista jotka minua kiinnostavat [koskee useita eri keskustelunaiheita Pakkiksella] ja sama koskee tätäkin. Minua ei vituta että Kätlinistä pidetään koska minä tykkään hänestä itsekin :) Sen sijaan minua vituttaa se että väitetään minun ajattelevan jotain mitä en ajattele, ja yhtäkkiä mun naisihanne 15 vuoden ajalta mitätöidään ja aletaan inttämään että en enää ihailekaan vartalomallia ja ulkonäköä X [X=naisellinen ja huomattavan muodokas], vaan oikeasti makuni onkin Y [Y= tässä tapauksessa Kätlin] ja siksi koska en ole itse Y olen kateellinen.

Hoho, miten onnistuitki ettii just ton kuvan. Taisit tahallaan laittaa kuvan missä Alban body on mahdollisimman muodoton, taitaa varpistaa just tai jotain. http://www.fanstarbaseball.com/baseball/grandslamfan/images/sexy-jessica-alba.jpg http://www.entertainmentjournal.info/wp-content/uploads/2009/02/jessica-alba-wallpaper09.jpg Jälkimmäiseen kuvaan ku vertaa tota Kelly Brookia ni Alba näyttää lähes yhtä muodokkaalta mut pienemmillä rasvoilla.

Voihan nää tietysti irrottaa tästä aiheesta ja tehdä sen naisvartalogallupin.

edit. voi nyt jumalauta, tää vänkääminen olis edelleenki loppunu ekaan viestiin jos suostuisit myöntämään. Pitääkö tänne alkaa linkittää kuvia 9-18 vuotiaista tytöistä ni päästään vertailemaan Kätliniin. Tai jos vaikka mennään joku päivä ala-asteelle vertailemaan. Lukiosta/amiksesta alkaaki jo löytyä, ei ennen sitä. Poikkeustapaukset ehkä 8-9 luokalla näyttää kropaltaan tolta.

Hoho, miten onnistuitki ettii just ton kuvan. Taisit tahallaan laittaa kuvan missä Alban body on mahdollisimman muodoton, taitaa varpistaa just tai jotain. http://www.fanstarbaseball.com/baseball/grandslamfan/images/sexy-jessica-alba.jpg http://www.entertainmentjournal.info/wp-content/uploads/2009/02/jessica-alba-wallpaper09.jpg Jälkimmäiseen kuvaan ku vertaa tota Kelly Brookia ni Alba näyttää lähes yhtä muodokkaalta mut pienemmillä rasvoilla.

Voihan nää tietysti irrottaa tästä aiheesta ja tehdä sen naisvartalogallupin.
Oletko koskaan kuullut kuvanmuokkausohjelmista? ;)

e: niin voiskin. :)

No onhan Alba nyt selvästi Kätliniä "naisellisempi". Noissa kuvissa näyttää hirmu hoikalta, mutta olen kuvia kyllä nähnyt mistä näkee tuota latinopersettä paremmin. ;)

Onko tuo ns. vanhan ajan käsite naisellisuus nykyään seksikästä...se on jokaisen oma asia.

Kätlin on pieni ja näyttää teinitytöltä kroppansa ja naamansakin johdosta. Ja sitähän hän myös onkin iältään. En häntä naisellisen kauniiksi kutsuisi, mutta toisaalta itseäni miellyttää enemmän teinityttölook kuin esimerkiksi noita-Minna.

Ja nyt loppui asian jauhanta.

Tietysti voidaan olla monta mieltä. Yleinen kauneusihanne voidaan kuitenkin määritellä sen mukaan miten valtaosa ajattelee. Fakta nyt kuitenkin on, että 90%:n mielestä kätlin on todella hyvän näköinen ja suurimman osan mielestä myös bb-talon parhaimman näköinen nainen.

toi oli fakta ennen kätlinin rasvapöhönaamaa. Ja jos joku sanoo, että kaikkihan siellä pöhöttyy, niin eipä dana ole juurikaan talossa ollessaan muuttunut. Taitaa johtua nämä seikat siitä, että kätlin urheili ja söi hyvin ulkomaailmassa, kun taas dana eli mäkkiruualla. Nyt kun kätlin on talossa niin vartalossa ja naamassa on sellaiset pöhöt että muuttuu ihan erilaiseksi nainen.

ja turha munmielestä näytellä kuvia kauden alusta tai ennen kätlinin taloon saapumista kun kätlin nyt on ihan erinäköinen.

Kävi muuten samalla tavalla bb-johanille viime vuonna. Hänhän urheili omien sanojensa mukaan ihan älyttömästi ulkomaailmassa ja oli ihan timmissä kunnossa taloon astuessaan. Sehän lähti sitten sieltä rasvamakkarat mahassaan.

toi oli fakta ennen kätlinin rasvapöhönaamaa. Ja jos joku sanoo, että kaikkihan siellä pöhöttyy, niin eipä dana ole juurikaan talossa ollessaan muuttunut. Taitaa johtua nämä seikat siitä, että kätlin urheili ja söi hyvin ulkomaailmassa, kun taas dana eli mäkkiruualla. Nyt kun kätlin on talossa niin vartalossa ja naamassa on sellaiset pöhöt että muuttuu ihan erilaiseksi nainen.

Dana on valittanut monta kertaa että on lihonut/turvonnut talossa, ja housut tms kiristäneet vyötäröltä ja sanonut että vatsa on selkeesti turvonneempi. Danalla on kuitenkin luonnostaan pyöreät kasvot ja pulleat posket + korkeat poskipäät, joten niin äkkiä ei varmaan näy. Kätlinillä pahin turvotus on kai kasvoissa joten siksi sen huomaa. Ja tietty toisilla kroppa kerää enemmän nestettä tiettyihin paikkoihin kuin toisilla. Yksilöllistä tuokin.

Meitsi on kyllä pedofiili, kun tekee mieli nussia 9-vuotiaiden kroppia. Go Eve go!

Yksi parhaimpia juttuja kyllä on, kun naiset kiistelevät kauneusihanteista ja kuka nainen on hot ja kuka ei.

Meitsi on kyllä pedofiili, kun tekee mieli nussia 9-vuotiaiden kroppia. Go Eve go!

Yksi parhaimpia juttuja kyllä on, kun naiset kiistelevät kauneusihanteista ja kuka nainen on hot ja kuka ei.

Aivan helvetin idiootti ja ala-arvoinen viittaus pedofiliaan sulta, mutta itsepähän sen sanoit. En edes viitsi tuollaisia juttuja kommentoida enää, sen verran överiksi menee :jahas:

Edit: Naiset ei kinastele. Jotkut miehet tosin unohtivat ettei heidän makunsa ole kaikkien maku.

Aikamoista damagea on muutama tyyppi ottanut ton blindfolded-jaliksen aikana. Dana keräili itseään yhdessä vaiheessa, ja Esa A saanut nenilleen. Sami ja Toni alkoivat vähän matkaa jo painiakin, kun Toni fudas Samia (vahingossa) kasseille. Suht koomista katsella, kun Aso (Ronaldo) kikkailee.

Esan asenne on paljon muita korkeampi joka asiassa, nytkin fudiksessa Esa ei ole kertaakaan sanonut, että ''ei tässä ole mitään järkeä'' vaan on painanut koko ajan menemään, vaikka on osumaakin tullut. Eikä ole jäänyt valittelemaan, että voivoi, kun napsahti. Saisi voittaa koko roskan.

Esan asenne on paljon muita korkeampi joka asiassa, nytkin fudiksessa Esa ei ole kertaakaan sanonut, että ''ei tässä ole mitään järkeä'' vaan on painanut koko ajan menemään, vaikka on osumaakin tullut. Eikä ole jäänyt valittelemaan, että voivoi, kun napsahti. Saisi voittaa koko roskan.

Minä myös tykkään Esasta. Mukava, fiksu tyyppi ja ei kitise turhista :).

Mielenkiintosta, miten noi uudet asukkaat (lähinnä työt) kiljuu ja on ihan innoissaan, kun slummi on poistettu, vaikka niistä kukaan ei ole siellä kertaakaan ollut. :)

Kyllä minusta Kätlin on erittäin naisellinen. Vai sekö ihmisestä tekee naisellisen, jos on rintava/reitevä/persevä? Tuskin, eiköhän se ole muusta kiinni. Ja muodokaskin nainen voi olla erittäin epänaisellinen, jos esimerkiksi käytös on ihan jotain muuta kuin naisellista.

Hyvä juttu että Marko tippu.

Kyllä minusta Kätlin on erittäin naisellinen. Vai sekö ihmisestä tekee naisellisen, jos on rintava/reitevä/persevä? Tuskin, eiköhän se ole muusta kiinni. Ja muodokaskin nainen voi olla erittäin epänaisellinen, jos esimerkiksi käytös on ihan jotain muuta kuin naisellista.

Hyvä juttu että Marko tippu.

Naisellinen ja tyttömäinen käytös häneltä kyllä löytyy, mutta vartaloa en sanoisi erityisen naiselliseksi vaan tyttömäiseksi :) Naisellinen kroppa ja käytös ovat kaksi eri asiaa, ei auta kurvit ei jos muuten kulkee kuin rekkajätkä ja kiroilee kuin merimies ;)

Itsekin samaa mieltä että hyvä kun Marko tippui, en oikein ymmärrä miten sille riitti kannattajia. Omasta mielestä siinä puhinassa ja ähkimisessä ym ei ollut kauheasti mitään viihdyttävää, ihmettelen että noinkin kauan pysyi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom