Meah tietysti kinaan, koska Eve ei pysty ottamaan sanojaan sen verta takaisin, että pystyisi myöntämään 9-vuotiaan vartalo-kommenttinsa olleen täysin älytön ja provosoiva.
Mutta kun se ei ollut älytön eikä provosoiva [ensimmäinen käsite suhteellinen, toinen ei ainakaan sitä tahallaan]. Ihme vääntöä :D
Jonkun ihanne on Kätlin, jonkun vaikka J.Lo... So what? Makuja on monia. Toisten mielestä joku hoikka on jo aivan anorektinen ja jonkun mielestä joku pyöreä on hirveä "läzki". Kauneus on katsojan silmässä ja kauheus katsojan pupillissa.
Mun mielestä Kätlinin vartalo on tyttömäinen, ei naisellinen. Ja piste. Ja se EI ole huono asia vaan makujen mukaan mennään tässäkin. Lapsenomaisuus tulee siksi itselläni mieleen että mun naiseksi kehittyminen oli samaa luokkaa lapsena/nuorena, ja sekin on fakta omalta osaltani, ei mikään "mielipide".
Fakta nyt kuitenkin on, että 90%:n mielestä kätlin on todella hyvän näköinen ja suurimman osan mielestä myös bb-talon parhaimman näköinen nainen.
Outoa tässä on ainoastaan miksi jaksat tuollaisella tarmolla puolustella omia näkemyksiäsi asiasta. Ainoa selitys mikä tulee mieleen on, että sinua jostain syystä vituttaa se, että valtaosa ajattelee näin. Ja jos et itse ole kätlinin näköinen voidaan helposti ajatella tämän johtuvan kateudesta, katkeruudesta yms..
Kätliniä harvempi varmaan voi rumaksi väittää. Se onko hän "todella hyvännäköinen" vaiko vain "nätti/sievä", tai joidenkin mielestä "tavallinen/normaali" voidaan olla montaa mieltä. Tässäkin ketjussa on nyt nähty jokaista näitä kolmea näkökantaa [ja itseasiassa pari kertaa on taidettu sanoa suoraan rumaksikin]... Eikö tämä jo kerro jotain?
Outoa on se miksi JOUDUN jankuttamaan asiasta. Yhden kerran olisi pitänyt riittää. Keskustelen aika intohimoisesti aiheista jotka minua kiinnostavat [koskee useita eri keskustelunaiheita Pakkiksella] ja sama koskee tätäkin. Minua ei vituta että Kätlinistä pidetään koska minä tykkään hänestä itsekin
Sen sijaan minua vituttaa se että väitetään minun ajattelevan jotain mitä en ajattele, ja yhtäkkiä mun naisihanne 15 vuoden ajalta mitätöidään ja aletaan inttämään että en enää ihailekaan vartalomallia ja ulkonäköä X [X=naisellinen ja huomattavan muodokas], vaan oikeasti makuni onkin Y [Y= tässä tapauksessa Kätlin] ja siksi koska en ole itse Y olen kateellinen.