Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä katson nyt kyl koostetta mut silti... Vitsi toi Kätlin ja Dana on ihania kun ne pelaa tota peliä... LOL :lol2:

Mä pelaan varmaan aika samanlailla. Pelkään, alkaa hikoilee, kädet tärisee, kauhee paniikki. Sit jos on joku ajamispeli ni ottaa mahasta ja tulee huono olo jos on kauheesti mäkiä, niitä en voi pelata siksi ollenkaan :D Jännissä peleissä sitten sitä vaan kirkuu ja hädissään sepostaa jtn. Ihan huippua :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä katson nyt kyl koostetta mut silti... Vitsi toi Kätlin ja Dana on ihania kun ne pelaa tota peliä... LOL :lol2:

Mä pelaan varmaan aika samanlailla. Pelkään, alkaa hikoilee, kädet tärisee, kauhee paniikki. Sit jos on joku ajamispeli ni ottaa mahasta ja tulee huono olo jos on kauheesti mäkiä, niitä en voi pelata siksi ollenkaan :D Jännissä peleissä sitten sitä vaan kirkuu ja hädissään sepostaa jtn. Ihan huippua :D

Naiset ja videopelit... :rolleyes:

No ei, oli kyllä munkin mielestä söpö parivaljakko kun näytettiin niitten eläytymistä ja ilmeitä. :D

Olis mun puolesta se Cathy voinu tulla eikä mikää ransu

hyvin sopii tämän vuoden homo/bi teemaan, transuhan talosta vielä puuttuukin, jos ei oteta huomioon Samin alteria "ramia"

Kätlin on kyllä kusessa ulkomailla.
Ei olis uskonu, että Esa J:kin on noin läppä jätkä. Vai, että Finlandia. Ei talossa ollessaan ainakaan ollut missään kireässä kunnossa, tosin täytyykö noissa läppäkisoissa ollakkaan.

Kätlin on kyllä kusessa ulkomailla.
Ei olis uskonu, että Esa J:kin on noin läppä jätkä. Vai, että Finlandia. Ei talossa ollessaan ainakaan ollut missään kireässä kunnossa, tosin täytyykö noissa läppäkisoissa ollakkaan.

Esa J on ollut salilla nyt ahkeraan, ilmeisesti about joka päivä (tai mistä tiedän vaikka oiskin kirjaimellisesti joka päivä treenaamassa). Kai se meinaa kovaan kondikseen ehtiä ;) Hoikka poika.

Nimeämispisteet: Iida 7, Antti 8, Stephanie 5 ja Toni 3 pistettä niin nämä neljä äänestyksessä, ja vain 1 häädetään, wtf :eek:

Paljonkohan tänä vuonna meinataan jättää porukkaa aivan finaalipäivään asti?

Nimeämispisteet: Iida 7, Antti 8, Stephanie 5 ja Toni 3 pistettä niin nämä neljä äänestyksessä, ja vain 1 häädetään, wtf :eek:

Nuohan ovat kaikki "uusia" asukkaita, vaikka Tonikin on ollut jo yli kuukauden talossa. Odotappas vaan kun tulee sellainen äänestys, missä on yksikin "vanha", eli alkuperäinen asukas, niin johan aletaan potkia porukkaa pois. Jotenkin tuntuu siltä, että tuotannon kautta halutaan alkuperäiset pois.

Turhaa näemmä on kehittää naisten kanssa mitään järkevää jutun aihetta, sen kun vetää pään täyteen ja sopertaa rakkausshittiä. :rolleyes:

Turhaa näemmä on kehittää naisten kanssa mitään järkevää jutun aihetta, sen kun vetää pään täyteen ja sopertaa rakkausshittiä. :rolleyes:

Katoin ihan samaa äsken :D Sami sönkkää ja on aivan jumissa ja näytti siltä että tosta ei todellakaan tule vittuakaan, niin eikö ne ole vähän ajan päästä Sarannan ( :kuola: )kanssa sängyssä. Ja mitään järkevää se ei saanu sanottua :D

Joo en tajua miksi naisilla tulee aina kauhea "kilpailu" kun ne saa vähän alkomahoolia.

Vau tuo Kätlinin vaihto! Mahtava juttu jos tuo on vaan totta? En ole lukenut niin tarkkaan tätä ketjua. Mutta vau!

Se lähtee joka puhuu parhaiten englantia, todennäköisesti Dana kun Yhdysvalloissa asunut. Nyt saadaan sitten katsoa kun filippiiniläinen on kaiken keskipisteenä pari viikkoa, tyylin Munya.

pakko muuten vastata, että pyöriköhän sulla (ja muilla jotka danaa ajatteli) niin ihan kaikki rattaat täysillä. Oishan se nyt aika hauska kun vaihtoon lähtee suomalainen tyttö ja sitten filippiinitelkkariin pärähtää paikallisen näköinen tytöntyllerö joka ei eroa filippiineistä mitenkään :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom