Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo. Olen kurahousu. Nyt menen viiltelemään ranteitani koska olen paha ja julma ihminen (plus kateellinen). On varmaan kaikilla tullut enempi tai vähempi pöhöä. On ne siitä nyt ja ennenkin valittaneet että vaatteet alkaneet kiristää vyötäröltä ym mutta ei perkele... Yritän nyt muotoilla tämän mahdollisimman vähän vittumaisesti:

Pahoittelen sitä kuinka julkeninkaan sanoa mtn pahaa suloisesta, herttaisesta, ystävällisestä ja sievästä Kätlinistä (ks. neiti on kaikkea tuota mielestäni eli nuo kehut eivät ole vittuilua). Vittuilua sen sijaan on se että on se nyt perkele kun enää ei saa todeta että BB:n elintavat pistää pöhön päälle ja todeta faktat. So what? Kyllä se siitä menee ohi, yllätti vaan kun tuollaisen muutoksen pääsi todistamaan.

Mitään tälläistä lässytystä ja mussutusta ei ole tullut kenellekään niistä ketkä ovat haukkuneet joitain muita BB-kilpailijoita, vaikkapa Minnaa ranskalaisen äijänkäppänän ja shemalen näköiseksi, aiemman kauden toista Minnaa jokinorsuksi ym ym. Onko tämä nyt joku sellainen juttu että kun henkilöt X ja Y päättää että kauneusihanne = Kätlin, niin jos joku on eriävää mieltä on kateellinen tai homo. Ja kritisoida saa vain muutoin rumia/ilkeitä ihmisiä, kenestäkään "kauniista/komeasta" tai hyvästä tyypistä ei saa todeta mtn muuta kuin hyvää, olivat ne seikat kuinka totta tahansa?

Mutta joo, hyvä jos myrkkymara edes tajuat tuon kauneusihanteiden eroavuuden. Ihmisillä vaan on erilaiset maut ja se pitäisi jo aikuisena tajuta ettei kaikki tytöt tykkää Teemu Selänteestä eikä kaikkien poikien unelma ole Prinsessa Madeleine.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pientä marttyyriviitan sovittamista ilmoilla...

Kätlin on mielestäni niin söpö, aito, herttainen, suloinen, nätti ja kiltti tyttö. Toivon, että Kätlin voittaa koko roskan. Onhan hän vähän pyöristynyt, mutta so. Ihana tyttö!

:thumbs: Silloin kun BB:tä erehtyy katsomaan niin Kätlin on kyllä ainut joka ei mun hermoja raasta. Voittajasuosikki.

Elcaco sanoi:
Kätlin on ruma ja nykään lihava, joten lopettakaa jo sen hehkuttaminen. Ja tää on totuus.

Totuus on että sun näkösellä kaverilla ei oo mitään mahkuja Kätlinin tasoisiin naisiin.:dance2:

:piis: ;)

Ehkä mä olen ollut vähän turhan armoton Kätliniä kohtaan. Ihmettelen vaan samaa kuin MissEvilEve, että miksei Kätlinistä voi sanoa pahaa sanaa saamatta paskaa niskaan, mutta muista voi? Ja siis kun on kyse kuitenkin Big Brotherista, joka on just about se ohjelma, jonka katsojien "kuuluu" arvostella kaikin tavoin kilpailijoita, jotka vapaaehtoisesti itsensä arvostelun alle asettavat. Kätlin on ihan söpö (turvonneena näyttää naamasta silti vähän merviltä), ja urheilullisen näköinen, mutta ei mun mielestä kaiken sen hehkutuksen tasolla. Pidän sen luonteesta kylläkin, vaikka en nyt suoranaisesti jäisi sitä ikävöimään, jos pois joutuisi.
Sami on hauskin ja sanavalmis kaveri, toivottavasti ei tipu talosta. Harmi, että Nino tippui. Nino oli viihdettä. Muuten noi on musta aika tylsiä tyyppejä kaikki.

Pientä marttyyriviitan sovittamista ilmoilla...

Nääh... Mun ystävällisyys ja yhteistyökykyisyys alkaa vaan karisemaan siinä vaiheessa kun jatkuvasti saan kuunnella mussutusta vaikka olen vain 1/100:sta, en mä alistu siihen että saan kauheat jäkätykset niskaani jos totean jotain mitä muutkin, ja toiset pääsee kuin koirat veräjästä... No way :D Vaadin tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta tässä asiassa :) Enkä mitenkään tosissani marttyyri ollut, lähinnä vituttaa kun pitää vääntää näinkin turhasta asiasta.

Ihmettelen vaan samaa kuin MissEvilEve, että miksei Kätlinistä voi sanoa pahaa sanaa saamatta paskaa niskaan, mutta muista voi? Ja siis kun on kyse kuitenkin Big Brotherista, joka on just about se ohjelma, jonka katsojien "kuuluu" arvostella kaikin tavoin kilpailijoita, jotka vapaaehtoisesti itsensä arvostelun alle asettavat.

Sami on hauskin ja sanavalmis kaveri, toivottavasti ei tipu talosta. Harmi, että Nino tippui. Nino oli viihdettä. Muuten noi on musta aika tylsiä tyyppejä kaikki.

Jees. Samaa ihmettelin itsekin mutta taitaa olla suht turhaa, siihen ei mtn pätevää selitystä ole tulossa.

Nino oli niiiiiiiin ykkönen. Karsi mun katselua 90% kun tippui. Harmi sinänsä :( Sami onneksi on mestoilla, se on hyvä tyyppi :thumbs:

Mitään tälläistä lässytystä ja mussutusta ei ole tullut kenellekään niistä ketkä ovat haukkuneet joitain muita BB-kilpailijoita, vaikkapa Minnaa ranskalaisen äijänkäppänän ja shemalen näköiseksi, aiemman kauden toista Minnaa jokinorsuksi ym ym.

Mutta kun tämän vuoden Minna ON ranskalaisen äijänkäppänän ja shemalen näköinen samoin kuin viime kaudella säkkejään esitellyt Mintsu taas melkotavalla edellä luonnehditun vesinisäkkään kaltainen. Eli tämä pitää paikkansa.

MissEvilEve;2625630 [B sanoi:
Kätlin:[/B]
9-vuotiaan tytön tasolla oleva kroppa
- - -
Oikeasti Kätlin ei ole erikoinen, vaan aika tusinakasvoinen perustyttö, sellainen keitä on 13 tusinassa yläasteiden edessä. Mä koen näkeväni samanlaisia "varpusia" joka viikko

Minna, Jos kulkisi huorahtavimmissa vaatteissa ja kiltti Pikku-Kätlin olisi poissa talosta, olisi hän varmaan miesten suurimpia suosikkeja Jelenan lisäksi (taitaa Minna kyllä ollakin ulkoisesti monen makuun).

Tämä taas ei.

En kyllä todellakaan allekirjoita tuota, että 13 tusinassa. Pukeutumisen suhteen taitaa aika moni baareissa tai kadulla liikkuva abaut saman ikäryhmän nainen olla, mutta ei ole todellakaan tuolla kropalla ja kasvoilla varustettuja. Tämä siis Kätlinin aiempaan kuntoon.

Eve: Annappas moderaattorin viitat pois, poista viestisi ja aloita uudella nimimerkillä, niin ei tarvi joutua silmätikuksi(ja sitten ei saa kirjotella hirviästi eikä omata avataria ainakaan). Muuten on turha valittaa, tai valittaa saa toki, mutta se ei mitään auta. Lahkeilla hyviä lainauksia. Kyllä noista musta kateellisuus paistaa läpi :). Itse ainakin olen kateellinen monelle BB-kisaajalle ties mistä jutusta. Ehkä eniten kuitenkin kuuluisuudesta, kait.

Eikös tuo ole ihan perus ihmisen(tai suomalaisen ainakin) käytöstä, että itseään hotimpia ja massasta poikkeavaa arvostellaan? No, ehkä voisi jättää analyysit pois ja keskittyä arvostelemiseen :D

Mutta kun tämän vuoden Minna ON ranskalaisen äijänkäppänän ja shemalen näköinen samoin kuin viime kaudella säkkejään esitellyt Mintsu taas melkotavalla edellä luonnehditun vesinisäkkään kaltainen. Eli tämä pitää paikkansa.

Tämä taas ei.

Edelleenkin: Kyse on makuasioista.

Seuraava väite pitää 100% paikkansa ja on jopa tieteellisesti todistettavissa:

Ihmisillä vaan on erilaiset maut ja se pitäisi jo aikuisena tajuta ettei kaikki tytöt tykkää Teemu Selänteestä eikä kaikkien poikien unelma ole Prinsessa Madeleine.

En kyllä todellakaan allekirjoita tuota, että 13 tusinassa. Pukeutumisen suhteen taitaa aika moni baareissa tai kadulla liikkuva abaut saman ikäryhmän nainen olla, mutta ei ole todellakaan tuolla kropalla ja kasvoilla varustettuja. Tämä siis Kätlinin aiempaan kuntoon.

Eve: Annappas moderaattorin viitat pois, poista viestisi ja aloita uudella nimimerkillä, niin ei tarvi joutua silmätikuksi(ja sitten ei saa kirjotella hirviästi eikä omata avataria ainakaan). Muuten on turha valittaa, tai valittaa saa toki, mutta se ei mitään auta. Lahkeilla hyviä lainauksia. Kyllä noista musta kateellisuus paistaa läpi :). Itse ainakin olen kateellinen monelle BB-kisaajalle ties mistä jutusta. Ehkä eniten kuitenkin kuuluisuudesta, kait.

Eikös tuo ole ihan perus ihmisen(tai suomalaisen ainakin) käytöstä, että itseään hotimpia ja massasta poikkeavaa arvostellaan? No, ehkä voisi jättää analyysit pois ja keskittyä arvostelemiseen :D

Tuosta 13 tusinassa on kirjoittanut moni mieskin. EDELLEEN, kyse on makuasioista. Jos jollekin olisin "kateellinen" niin esim tämä uusi Iida on mun mielestä kasvoiltaan "klassisen kaunis", ei selkeitä virheitä (pottunokkaa, korkeaa otsaa tms mitään mitkä yleensä "virheiksi" luokitellaan).

Sinänsä typerää erityisesti sinulta Weak, minut vuosikausia "tunteneena" ja oletettavasti tarkan naismakuni ja ihanteeni suht hyvin tietävänä heitellä mtn kateuskortteja kehiin. Fine... jos sä olet kateellinen niin ole, mutta kaikki muut eivät ole. Mitä tulee kateuteen, alla aikalailla kaiken kattava posti aiheeseen liittyen:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2626599&postcount=726

Edit: Ja mitä tulee tuohon 9-vuotiaan tytön kroppaan niin totta. Mun vartalo oli about samanlainen kuin Kätlinillä kun olin 9-12 vuoden ikäinen enkä vielä saanut isoja rintoja, lantion kaarta jne. Se että sellaisista vartaloista pitää ei ole millään muotoa väärin vaan hieno ja hyvä asia. Jokaiselle jotakin ja antaa kaikkien kukkien kukkia :love:

Yritän olla menettämättä hermojani... Kommentoin asiallisesti vaikkei sinun postisi perusteella asiallisuutta välttämättä vaadittaisi.

Viimeisen kerran tarkennuksena myös sinulle: Minä EN ole dissannut Kätliniä, olen kertonut oman mielipiteeni [ja nythän kehuin esim. Iidaa], joten mikä hemmetti tässä mättää? Makuja on monenlaisia, ihan totta. Ja helvetin hyvä niin.

Minnaa en ole muistaakseni kehunut "kauniiksi" [tosin todella moni mies on häntä tässä ketjussa kehunut] mutta olen sanonut että ehkä eniten mun mieleen BB-kisaajista, ei hän mikään kaunotar ole.

Jotain rajaa oikeesti näihin juttuihin, en tajua miksi mun asialliset kommentit Kätlinistä tarttuu joidenkin hampaisiin ihan helvetin pahasti ja muiden arvostelut sivuutetaan täysin, ja samalla unohdetaan mitä kaikkea hyvää olen Kätlinistä sanonut...

:rolleyes:

Kyllä sä vähän dissasit, esim. puhe 9-vuotiaan tytön vartalosta. Käsittääkseni kivan muotoinen pieni ja siro peppu b-kupin kiinteillä rinnoilla varustettuna ei ole 9-vuotiaan vartalo.

Totesin vaan et sun naismaku eroaa niin paljon valtavirrasta et sen voi antaa vaan olla. Vielä ku siihen sun erikoislaatuiseen naismakuun lisää sun itsepäisyyden ni turha alkaa kinaamaan sun kanssa tästä asiasta.

Ite en tosiaan tykkää tommosista silikoniblondeista ku toi Iida, ne näyttää jotenki halvalta. Kätlin ainaki taloon tullessaan oli taas semmonen söpön ja vähän viattoman näkönen. Ehkä se sitte vetoo muhun. Näyttäähän sellaset syöjättäret välillä (etenkin kännissä) hyvältä, mut vaimomatskuu on sitte ne vähän tavallisemmat mut äärettömän söpönnäköiset tytöt. Niiden ulkonäköön rakastuu päivä päivältä enemmän, toisin ku niiden ylimeikattujen syöjättärien.

Btw. ei oo kattonu tuntiakaan tän vuoden bb:tä.. Ja mun mielestä mun edellinen kommentti oli ihan asiallinen, vaikka siinä sun naismakua kritisoitiinkin.

Niin no näistä voi olla montaa mieltä, ainoa fakta on edelleenkin: Ihmisillä voi olla erilaiset kauneusihanteet, ja toisen roska on toisen aarre jne. Makuasioista on hieman vaikea kiistellä (ja mielestäni se on todella turhaa, siksi en näitä kateuskortteja ym juttuja ole ikinä ymmärtänyt).

Kyllä sä vähän dissasit, esim. puhe 9-vuotiaan tytön vartalosta. Käsittääkseni kivan muotoinen pieni ja siro peppu b-kupin kiinteillä rinnoilla varustettuna ei ole 9-vuotiaan vartalo.

Ei ole dissausta. Mun mielestä Kätlinillä on urheilullinen ja kiva vartalo, nätit/sievät kasvot, ja se on ennen kaikkea aivan tosi ystävällinen/herttainen/iloinen persoona :) Mä tykkään Kätlinistä tosi paljon! Sitä vaan ei kukaan muista vaikka lähes jokaisessa postissa olen häntä kehunut, sanakin kritisointia niin tulee ruoskintaa oikein kunnolla :lol2:

Totesin vaan et sun naismaku eroaa niin paljon valtavirrasta et sen voi antaa vaan olla. Vielä ku siihen sun erikoislaatuiseen naismakuun lisää sun itsepäisyyden ni turha alkaa kinaamaan sun kanssa tästä asiasta.

Valtavirrasta ei eroa sinänsä että usein miehiä miellyttää muodokkuus (ei toki kaikkia) ja mä kuulun siihen porukkaan että olen ns. "isotissi+persefani". Mutta muuten hieno havainto! Naismaku ei ole kaikilla se tietty :thumbs:

Ite en tosiaan tykkää tommosista silikoniblondeista ku toi Iida, ne näyttää jotenki halvalta. Kätlin ainaki taloon tullessaan oli taas semmonen söpön ja vähän viattoman näkönen. Ehkä se sitte vetoo muhun. Näyttäähän sellaset syöjättäret välillä (etenkin kännissä) hyvältä, mut vaimomatskuu on sitte ne vähän tavallisemmat mut äärettömän söpönnäköiset tytöt. Niiden ulkonäköön rakastuu päivä päivältä enemmän, toisin ku niiden ylimeikattujen syöjättärien.

Tuossa olen periaatteessa samaa mieltä. Ymmärrän pointtisi. En minä nyt Iidaa minään super-upeana pidä, mutta kasvoista (ja rinnoista) miellyttää mua eniten, sen kohdalla voisi siis vaikka sen "kateuskortin" vetää jos jonkun kohdalla olisi pakko.

Ja mun mielestä mun edellinen kommentti oli ihan asiallinen, vaikka siinä sun naismakua kritisoitiinkin.

Tämä koko postisi oli hyvä.

Okei, BB-talossa oleminen on tuonut pientä pöhöä Kätlinille, eikä nykykunto ole sama kuin vaikka kuukausi sitten, mutta jos tuollaisia naisia:

http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?943582

on 13 tusinassa niin minä olen Teemu Selänne.

On kyllä hyvä peppu. Tosta treenatumpaa pebaa mä en mun naiselle ees halua. Pakkotoistolla on ehkä vähän vaarallista sanoa näin ku jotkut tykkää todella treenatuista perseistä ja naisista.

edit. Onhan se dissausta jos sanot tota persettä 9-vuotiaan tytön perseeks. Eikä se oo pelkästään Kätliniä kohtaan (ei kiinnosta pätkääkään puolustaa sitä) vaan lähinnä kaikkia niitä naisia kohtaan jotka ei omista mitään uhqmuhqpersettä. Eli aika helvetin monia kohtaan. Mä satun tykkäämään tollasista perseistä ni tietysti alan puolustaa niitä omaavia.

Tietysti tollaseen kiinnittää huomiota enemmän ku kehuihin. Vähän sama ku puhuisin Minnasta ekaa kaikkea diipadaata et se on ihan mukava ja vaikuttaa tosi iloiselta jne. sit toteisin viestin lopussa et se Minna on täys HUORA. Mihin luulet et porukka kiinnittäis huomiota? Siihen et siellä on kehuja vai tohon yhteen sanaan?

Tässä ny on vähän Evellä paha paikka, kun ei moderaattorina voi myöntää dissanneensa vaikka se kuinka paistais läpi tai jopa haluais myöntää...modethan ei tunnetusti oo koskaan väärässä ;)

edit. Onhan se dissausta jos sanot tota persettä 9-vuotiaan tytön perseeks. Eikä se oo pelkästään Kätliniä kohtaan (ei kiinnosta pätkääkään puolustaa sitä) vaan lähinnä kaikkia niitä naisia kohtaan jotka ei omista mitään uhqmuhqpersettä. Eli aika helvetin monia kohtaan. Mä satun tykkäämään tollasista perseistä ni tietysti alan puolustaa niitä omaavia.

Tietysti tollaseen kiinnittää huomiota enemmän ku kehuihin. Vähän sama ku puhuisin Minnasta ekaa kaikkea diipadaata et se on ihan mukava ja vaikuttaa tosi iloiselta jne. sit toteisin viestin lopussa et se Minna on täys HUORA. Mihin luulet et porukka kiinnittäis huomiota? Siihen et siellä on kehuja vai tohon yhteen sanaan?

En mä sen peppua ole dissannut. Sanoin että vartalo ei ole erityisen naisellinen vaan enemmänkin lapsenomainen [joka voi olla sekin hyvä asia jonkun mielestä, tyttömäisyys rokkaa joillekin ja seKIN on hyvä asia].

En ole sanonut että sillä olisi huono vartalo ja olisi kauheaa olla sellainen ja sitten jotenkin haukkunut. Päinvastoin, paljon on hyvää tullut sanottua koska musta se on nätti tyttö :)

Ja joo, jos huorittelisin ja puhuisin diipadaapaa niin toki ne negatiiviset jäisi paremmin mieleen. Mutta kun niin en ole tehnyt. Edelleen: Olen vain todennut että BB-talon elämäntavat laittoi pöhön päälle [fakta], on hieman korkea otsa [fakta] ja että on tyttömäinen/lapsenomainen vartalo [fakta siinä mielessä ettei ole erityisen naisellinen/muodokas]. Olen myöskin sanonut että on sievä/nätti [makuasia, ei fakta], urheilullinen kroppa [kaiketi suht fakta], ja ihana persoona [aika fakta, ystävällistä, iloista ja positiivista ihmistä ei voi inttää kauheaksi ihmiseksi vaikka muutoin olisi jtn angsteja ks. ihmistä kohtaan].

Tässä ny on vähän Evellä paha paikka, kun ei moderaattorina voi myöntää dissanneensa vaikka se kuinka paistais läpi tai jopa haluais myöntää...modethan ei tunnetusti oo koskaan väärässä ;)

En haluaisi myöntää tietenkään asiaa jota en ole tehnyt. 90% Kätliniä koskevista posteistani pitävät paikkansa ja seison sanojen takana 100%. Siitä onko modet koskaan väärässä voi olla montaa mieltä, mutta MAKUASIOISSA ei kukaan ole oikeassa/väärässä, niin kauan kun ne koskevat ihmisten henkilökohtaisia mieltymyksiä.

:)

Naisellisen kropan ei tarvii olla edelleenkään mikään J-lo-vartalo. Kätlinillä on naisellinen vartalo, on pyöreyttä ja muotoja, tissitkin löytyy. Ymmärtäisin jos sillä olis anorektikon vartalo eli ei rintoja ja langanlaihat jalat. En vaan tajua et miten voi väittää ettei se oo naisellinen vartalo, sittenhän 90% vartaloista joiden perään miehet kuolaa ei oo naisellisia. Vai olisko Kätlinin vartalo naisellinen jos se olis lihavampi, sillonhan siinä olis niitä muotoja enemmän. Mikset voi myöntää et toi sun vartaloa koskeva kommentti oli huono. Eikö mielestäsi esim. tämä vartalo ole naisellinen? Pienet rinnat, pieni ja siro peppu. http://thetrawbros.files.wordpress.com/2007/12/jessica-alba-bikini-07.jpg :pano:

edit. ja en luovuta ennen ku myönnät et toi sun kommentti tosta vartalosta oli asiaton. Loukkasit sillä mua ja kaikki niitä miehiä jotka rakastaa ton kaltasia vartaloita.

Naisellisen kropan ei tarvii olla edelleenkään mikään J-lo-vartalo. Kätlinillä on naisellinen vartalo, on pyöreyttä ja muotoja, tissitkin löytyy. Ymmärtäisin jos sillä olis anorektikon vartalo eli ei rintoja ja langanlaihat jalat. En vaan tajua et miten voi väittää ettei se oo naisellinen vartalo, sittenhän 90% vartaloista joiden perään miehet kuolaa ei oo naisellisia. Vai olisko Kätlinin vartalo naisellinen jos se olis lihavampi, sillonhan siinä olis niitä muotoja enemmän. Mikset voi myöntää et toi sun vartaloa koskeva kommentti oli huono. Eikö mielestäsi esim. tämä vartalo ole naisellinen? Pienet rinnat, pieni ja siro peppu. http://thetrawbros.files.wordpress.com/2007/12/jessica-alba-bikini-07.jpg :pano:

edit. ja en luovuta ennen ku myönnät et toi sun kommentti tosta vartalosta oli asiaton. Loukkasit sillä mua ja kaikki niitä miehiä jotka rakastaa ton kaltasia vartaloita.
Eiköhän Eve tarkoittanut naisellisella vartalolla kurveja - Kätlinillä on melko tasapaksun mallinen sporttikroppa, kun taas naisellinen vartalomalli tuo minulle ainakin mieleen näkyvän vyötärö-lantio suhteen.
http://www.skinnyvscurvy.com/wp-con...kelly-brook-looks-really-good-in-a-bikini.jpg

Miks jengi jaksaa inttää? Kaikki tajus MissEvilEven pointin mut silti pitää vängätä. On se kumma ettei mielipiteitään saa sanoa olematta kateellinen tms.

Makuasioita, kyllä yhdet perustelut pitäisi riittää.

Laittakaa mulle linkki naisellisesta vartalosta ni tiedän sitte jatkossa.

Eve alotti ite sen vänkäämisen, jos se ei olis kommentoinu siihen provoon mitä Roux-en-y:n kirjoitti ni tää keskustelu olis tyssänny alkuunsa. Kateellisuuskorttia en oo tuonu keskuteluun.

Tekis mieli kommentoida tohon Meahin postiin sama mitä Tiki sanoo Teemulle tiki-talk videossa youtubessa..

edit. laitoitkin jo linkkiä, saisko vielä toisen takaapäin kuvattuna. Teidän mielestä siis esim. Jessica Alban kroppa ei ole naisellinen?

Vai olisko Kätlinin vartalo naisellinen jos se olis lihavampi, sillonhan siinä olis niitä muotoja enemmän.

Ei olisi. Ei yhtään pyöreyttä Kätlinille lisää. Muodoilla tarkoitan lantion kaarta, isompia rintoja/pakaroita ja suhteessa hoikempana pysyvää vyötäröä = naisellinen kroppa. Kätlinillä on mielestäni tyttömäinen kroppa, niillä on eroa.

Eiköhän Eve tarkoittanut naisellisella vartalolla kurveja - Kätlinillä on melko tasapaksun mallinen sporttikroppa, kun taas naisellinen vartalomalli tuo minulle ainakin mieleen näkyvän vyötärö-lantio suhteen.

Miks jengi jaksaa inttää? Kaikki tajus MissEvilEven pointin mut silti pitää vängätä. On se kumma ettei mielipiteitään saa sanoa olematta kateellinen tms.

Makuasioita, kyllä yhdet perustelut pitäisi riittää.

AAMEN! Juuri noin. Miten se voi olla niin vaikeaa tajuta ja kymmenen kertaa pitää samaa selittää jos sinäkin tajusit jo yhdestä?

Laittakaa mulle linkki naisellisesta vartalosta ni tiedän sitte jatkossa.

Eve alotti ite sen vänkäämisen, jos se ei olis kommentoinu siihen provoon mitä Roux-en-y:n kirjoitti ni tää keskustelu olis tyssänny alkuunsa. Kateellisuuskorttia en oo tuonu keskuteluun.

En mä ole vängännyt. Mä olen vastannut niihin väitteisiin ja virheellisiin olettamuksiin mitä minun on väitetty sanoneen/tarkoittaneen. Keskustelua vartenhan tämäkin ketju on joten ei sinänsä huono asia ollenkaan. Kateuskorttia sinä et ehkä ole tuonut esiin, mutta hemmetin moni muu ja monta kertaa tämän keskustelun aikana, jos joku on uskaltanut olla eri mieltä näissä makuasioissa. Aina ne on kuitattu "kateudella". Ei ole joidenkin aikuisten pienessä mielessä käynytkään sellainen seikka että makuja tosiaan on monenlaisia. Ihan käsittämätöntä ettei kaikki ihailekaan samaa :wtf:

Edit: En aio linkitellä mitään koska se nyt ei ole millään tapaa tarpeellista BB-keskustelun ja makuasioiden osalta. Mutta näin OT: Meah oma vartalo olkoon vaikka hyvä esimerkki "naisellisista kurveista". Eli suht X-mallinen vartalo isohkot rinnat - kapeampi vyötärö - isohkot pakarat, ja hyvin naisellinen on vaikka hoikka onkin [mun ihanteeseen vielä sitten tavaraa lisää joka kohtaan niin kateuskorttia voidaan vetää esiin] ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom