Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihmettelinki miks Kätlin on alkanut miellyttää meikäläisen silmää.. kyl pitää vähä mehevä olla :haart:
Sampo ulos, aivan turha jätkä.
Juonittelu saatetaan sallia/sallitaanMitähän ne sitten kehittelee ton slummi/paratiisin tilalle
Pöhöttyneenäkin toi Kätlin on paremmassa kunnossa kuin suurin osa samanikäisistä suomalaisista naisista. Kattokaa noita sen galleria-kuvia:
Voi että kun on kamalan korkea otsa, yök. :urjo:
;)
Luulen että MissEvilEye on vain kateellinen Kätlinille. Mielestäni klassisen kauniit kasvot sekä suuret ja kauniit silmät. Ei tarvitse mitään kumipalloja rintojen tilalle.
Meinasin laittaa linkin MissEvilEyen profiiliin vertailun vuoksi mutta tipahtaisi varmaan bannit suoraan. Anyway, Kätlin voittoon!
No missillä on vaan erilainen naismaku, mikä on ihan ymmärrettävää, onhan hän nainen. Muistaakseni miss kehu jossian vaiheessa Minnaa kauniiks noista. Minnallahan on todella miehiset kasvot ja kroppakaan ei oo mikään naisellisen kaunis. Sen takia jättäisin omaan arvoonsa Kätlinin dissauksen.
Kätlin on ruma ja nykään lihava, joten lopettakaa jo sen hehkuttaminen. Ja tää on totuus.
No kyllä se aika mitäänsanomaton oli, ja nyt lihonneena vähän turn-off. Sen posket "valuu" alaspäin ja saavat sen näyttämään surulliselta bulldogilta. Naamasta totaalisen turvonnut. Ei hyvä.
:lol2:Mä en ole pariin viikkoon kattonut ollenkaan, jotenkin mua on alkanut lähes kaikissa ärsyttää joku piirre.
What the hell, oon vaan kade koko saatanan talolle.
Jotkut täällä sivustolla ottavat ehkä hieman liian tosissaan ko. sarjan katsomisen ja siellä tapahtuneiden asioiden vatkaamisen palstalla.