Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmettelinki miks Kätlin on alkanut miellyttää meikäläisen silmää.. kyl pitää vähä mehevä olla :haart:

Sampo ulos, aivan turha jätkä.

Haha, luin vaan ton sun kirjottaman tekstin ja ajattelin samalla et indica on taas vauhdissa. Yllätys oli suuri ku joku muu oliki kehunu ennen niin söpön Kätlinin pöhöttymistä..

Kätlin on mielestäni niin söpö, aito, herttainen, suloinen, nätti ja kiltti tyttö. Toivon, että Kätlin voittaa koko roskan. Onhan hän vähän pyöristynyt, mutta so. Ihana tyttö!

Pöhöttyneenäkin toi Kätlin on paremmassa kunnossa kuin suurin osa samanikäisistä suomalaisista naisista. Kattokaa noita sen galleria-kuvia:

http://irc-galleria.net/user/katu1987/picture/82084949

Voi että kun on kamalan korkea otsa, yök. :urjo:
;)
Luulen että MissEvilEye on vain kateellinen Kätlinille. Mielestäni klassisen kauniit kasvot sekä suuret ja kauniit silmät. Ei tarvitse mitään kumipalloja rintojen tilalle.
Meinasin laittaa linkin MissEvilEyen profiiliin vertailun vuoksi mutta tipahtaisi varmaan bannit suoraan. Anyway, Kätlin voittoon!

No missillä on vaan erilainen naismaku, mikä on ihan ymmärrettävää, onhan hän nainen. Muistaakseni miss kehu jossian vaiheessa Minnaa kauniiks noista. Minnallahan on todella miehiset kasvot ja kroppakaan ei oo mikään naisellisen kaunis. Sen takia jättäisin omaan arvoonsa Kätlinin dissauksen.

Btw. ei sellanen vähän muodottamasti muhkumpi perse ei oo valtaosan mieleen vaikka pakkiksella monet semmosia ehkä kehuukin. Ilman housuja näyttäis ehkä ihan ok:lta, mut housut jalassa ei todellakaan.

Noissa galleria-kuvissa Kätlin ei mun mielestä oo yhtä nätti ku oli livekuvassa siinä alkuun. En vaan liian noin tällätyistä naisista ja sitä Kätlin on noissa irc-gallerian kuvissa.

Pöhöttyneenäkin toi Kätlin on paremmassa kunnossa kuin suurin osa samanikäisistä suomalaisista naisista. Kattokaa noita sen galleria-kuvia:

Voi että kun on kamalan korkea otsa, yök. :urjo:
;)
Luulen että MissEvilEye on vain kateellinen Kätlinille. Mielestäni klassisen kauniit kasvot sekä suuret ja kauniit silmät. Ei tarvitse mitään kumipalloja rintojen tilalle.
Meinasin laittaa linkin MissEvilEyen profiiliin vertailun vuoksi mutta tipahtaisi varmaan bannit suoraan. Anyway, Kätlin voittoon!

Yritän olla menettämättä hermojani... Kommentoin asiallisesti vaikkei sinun postisi perusteella asiallisuutta välttämättä vaadittaisi.

Nimeni EI ole MissEvilEye, vaan Eve, eikä OMA ulkonäköni liity mitenkään kenenkään muun arvosteluun [sama asia kuin pitäisi käsikirjoittaa elokuva ennen kuin saisi sellaista arvostella]... Eli äly hoi älä jätä :jahas:

Kuka on puhunut kumipalloista rintojen tilalle? Ei kukaan. Vai viittaatko että minulla on kumipallot ja koska Kätlin on aika pienirintainen/rinnaton vaatisin häneltä sellaista? Nyt oli kyse vain ja ainoastaan siitä että lyhyessä ajassa on siis tullut kova turvotus/pöhötys kasvoihin jota uskalsin/kehtasin kommentoida... Ei mistään muusta.

Miksi ylipäätään MINUN profiilini pitäisi linkittää minnekään "vertailun vuoksi"? Mitä vertailtaisi? Kätlinin tissittömyyttä ja mun tissejä? Mun pullaposkia ja Kätlinille sopimatonta pöhöä (siellä ei varmaan ole BB-pöhökuvia Kätlinistä)? Molempien korkeita otsia? Otettaisiko joku kisa että kenen mielestä toinen on kauniimpi vai mitä helvettiä?

Miksi et linkitä niiden kymmenien miesten ja naisten kuvia ketkä ovat sanoneet mitään negatiivista Kätlinistä? Niitä kyllä löytyy tästä ketjusta reilustikin... Minä olen sanonut Kätlinin olevan sievä ja nätti tyttö, ulkonäössä ei ole mtn vikaa [paitsi liian muodoton/lapsenomainen vartalo joka ei ole minun makuuni, tosin se ei suoranaisesti ole VIKA, sekä korkeahko otsa. Lapsena näytin itse tosi paljon Kätliniltä koska meillä on sama malli kasvoissa, korkea otsa + nököleuka = en mun ihanne todellakaan]... Muutoin olen vain ja ainoastaan kehunut Kätliniä, sieväksi, nätiksi, herttaiseksi, ystävälliseksi jne.

Viimeiseksi: Heitä nyt vittuun toi kateuskortti. Aina jos jotain koskaan uskaltaa kritisoida niin on vain kateellinen? Ei tullut mieleenkään että oma kauneusihanteeni on ihan päinvastaisen näköinen nainen...? Sellaisille ihailemilleni voisinkin olla "kateellinen" mutta en nyt kateudessa ylipäätään näe mitään järkeä.

Yleisesti, postisi oli täysin :david:

No missillä on vaan erilainen naismaku, mikä on ihan ymmärrettävää, onhan hän nainen. Muistaakseni miss kehu jossian vaiheessa Minnaa kauniiks noista. Minnallahan on todella miehiset kasvot ja kroppakaan ei oo mikään naisellisen kaunis. Sen takia jättäisin omaan arvoonsa Kätlinin dissauksen.

Viimeisen kerran tarkennuksena myös sinulle: Minä EN ole dissannut Kätliniä, olen kertonut oman mielipiteeni [ja nythän kehuin esim. Iidaa], joten mikä hemmetti tässä mättää? Makuja on monenlaisia, ihan totta. Ja helvetin hyvä niin.

Minnaa en ole muistaakseni kehunut "kauniiksi" [tosin todella moni mies on häntä tässä ketjussa kehunut] mutta olen sanonut että ehkä eniten mun mieleen BB-kisaajista, ei hän mikään kaunotar ole.

Jotain rajaa oikeesti näihin juttuihin, en tajua miksi mun asialliset kommentit Kätlinistä tarttuu joidenkin hampaisiin ihan helvetin pahasti ja muiden arvostelut sivuutetaan täysin, ja samalla unohdetaan mitä kaikkea hyvää olen Kätlinistä sanonut...

:rolleyes:

Kätlin on ruma ja nykään lihava, joten lopettakaa jo sen hehkuttaminen. Ja tää on totuus.

Kätlin on ruma ja nykään lihava, joten lopettakaa jo sen hehkuttaminen. Ja tää on totuus.

No ei kai se sentään ruma ole? Eikä lihavakaan. Pöhö on nyt päällä aiempaan verrattuna ja se kyllä häviää kun tuolta lähtee...

Mutta joo, hakatkaa Elcaco. Se on homo ja katkera jostain. Paska naismaku ym. Pitäis linkittää Elcacon kuvat "vertailuksi" ;)

No kyllä se aika mitäänsanomaton oli, ja nyt lihonneena vähän turn-off. Sen posket "valuu" alaspäin ja saavat sen näyttämään surulliselta bulldogilta. Naamasta totaalisen turvonnut. Ei hyvä.

Jotkut täällä sivustolla ottavat ehkä hieman liian tosissaan ko. sarjan katsomisen ja siellä tapahtuneiden asioiden vatkaamisen palstalla.

No kyllä se aika mitäänsanomaton oli, ja nyt lihonneena vähän turn-off. Sen posket "valuu" alaspäin ja saavat sen näyttämään surulliselta bulldogilta. Naamasta totaalisen turvonnut. Ei hyvä.

Joo. Oot kateellinen + homo + katkera ja sun kuvat tosiaan pitäis linkittää tähän. Voidaan jättää sun dissaus täysin omaan arvoon kun sulla ei selkeestikään ole hyvä naismaku!!!11yks

:hyper:

NOT!

Ja sitten vakavasti: Ok. Niin. Miten helvetissä uskallat sanoa Kätliniä sun mielestä "mitäänsanomattomaksi"? Mä kun sanoin että Kätlin on perustyttö ja 13 tusinassa eli ei mun mielestä herätä huomiota, niin olin lähinnä kateellinen/katkera jne. Jännä juttu että ihmiset unohtaa täysin että makuja on monenlaisia, ja jos muistaakin että makuja on monenlaisia niin se toisen maku on "huonompi" ja arvostelun tästä omasta mielestään upeasta voi jättää täysin omaan arvoonsa. Hip hei ja jee jee vaan :rolleyes:

Surullinen bulldog on aika osuva määritelmä. Katsoin itse silloin kun yllätyin muutoksesta että posket ikäänkuin valahtaneet alaspäin, ja tietty nököleuka [joidenkin mielestä söpö asia, eli tämä EI ole haukku] korostaa sitä poskien pöhöä. Mun mielestä kyllä aiemmin ollut ihan nätti mutta toi turvotus ei ole mun makuun koska luontaisesti ei niitä pulleita poskia omaa... Tietty huomasin tuon ehkä paremmin kun olin parisen viikkoa seuraamatta koko BB ja sitten koosteesta näin.

Pitäis alkaa taas katselemaan mutta ei oikein kiinnosta... Ehkä toi huomenna tapahtuva muutos sais mut taas innostumaan, nyt on jäänyt viikkokausia pimentoon. Ninon lähdön jälkeen olen paristi vaan katsellut.

Saranna on tällä hetkellä nätein noista talon naisista vaikka muuten vaikuttaakin hieman nyrpeältä. Tosin tyly vaikutelma saattaa johtua siitä, että se on vähän ujo. Pohjimmiltaan uskoisin että ihan jees ja mukava tyyppi.

saranna on sen näköinen että on koko aika ihan paniikissa. Jotenki ahdistaa katsoa sitä vaikka nätti onkin.

Mä en ole pariin viikkoon kattonut ollenkaan, jotenkin mua on alkanut lähes kaikissa ärsyttää joku piirre.
What the hell, oon vaan kade koko saatanan talolle.

Jotkut täällä sivustolla ottavat ehkä hieman liian tosissaan ko. sarjan katsomisen ja siellä tapahtuneiden asioiden vatkaamisen palstalla.

Näiden ihmisten kirjoitukset (Jotka ottavat sarjan liian tosissaan ja vatkaavat siitä vaahtoa.) ovat helvetin paljon mielenkiintoisempia seurata, kuin itse sarjaa. Sarjaa en seuraa, mutta tätä ketjua kylläkin, jotta voin olla päivän polttavissa puheenaiheissa mukana kahvipöydässä.
Tiettyjen henkilöiden syväluotaavat analyysit kyllä jaksavat kiinnostaa, koska teksteistä näkee, että näitä asioita on todellakin pohdittu, eikä vain heitetty ensimmäisenä mitä mieleen tulee. Tapelkaa, rakastelkaa ja pohdiskelkaa, sillä siitä tämä palsta elää!:haart:

Kyllä se vaan niin on että dissataan kaikki porukalla elämänilosta ja kaunista Kätliniä! Suositaan ennemmin negatiivisia ihmisiä. Hyvä suomalaiset. Hyvä Suomi!

Täällä sitten pari kurahousua haukkuvat Kätliniä hurraa, pari kiloa on tullut kuten kaikilla kisaajilla.

Kätlin kyllä näyttää paremmalta kevyessä meikissä, kuten parin viime päivän slummilook. Kropassa ei ole mitään valittamista, MissEvilEven pikkutyttö- vertaukset jätän nyt pois laskusta jos naisihanne on mallia Chyna. Kätlinin tyylisiä takapuolia näkee myös todella harvoin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom