Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli pitkä esitys, soitti sen yhen biisin minkä ne on tehny :D

Jeah. Meiksikin kattoo juuri. Kiva kun taas jotain eloa siellä :)
Välillä näinkin päin juu. Sitä lahnailua onkin viime aikoina ollut vähän liikaa. Ruoasta ei ainakaan ole tuolla nyt puutetta. Kätlinille lisää massaa ;)

Mitä ihmettä Sami oikein aina kännissä avautuu tolle Sarannalle:wtf: Siis se puhuu ihan sekoja. Esim. sillon kun noi uudet oli just tullut nii Sami selitti siinä rakkauden tunnustuksensa yhteydessä: "Mä tiedän, että mä oon ehkä tuottanut sulle pettymyksiä joskus" ja nyt se taas tänä iltana avautuu tuolla "Mulla on niin ikävä sua". Ihanku se puhuis jollekin exälleen tai jtn. Joko ne tuntee toisensa aiemmin tai sitten Sami menee vaan viinasta niin sekasi, että alkaa kuvitella/nähdä harhoja, entisiä heilojaan, tuolla.

Mitä ihmettä Sami oikein aina kännissä avautuu tolle Sarannalle:wtf: Siis se puhuu ihan sekoja. Esim. sillon kun noi uudet oli just tullut nii Sami selitti siinä rakkauden tunnustuksensa yhteydessä: "Mä tiedän, että mä oon ehkä tuottanut sulle pettymyksiä joskus" ja nyt se taas tänä iltana avautuu tuolla "Mulla on niin ikävä sua". Ihanku se puhuis jollekin exälleen tai jtn. Joko ne tuntee toisensa aiemmin tai sitten Sami menee vaan viinasta niin sekasi, että alkaa kuvitella/nähdä harhoja, entisiä heilojaan, tuolla.

itse mietin ihan samaa! tiedän myös melko varmasti ettei Saranna ja Sami ole tavanneet ennen taloon menoa joten vähän alko huolestuttaa toi Samin psyykkinen vointi..sitähän toi :kippis1: teettää

Eipäs ne mitään uutta keksiny kun tulee taas asukasvaihto... Oma veikkaus on että dana lähetetään sinne aasiaan.

Eipäs ne mitään uutta keksiny kun tulee taas asukasvaihto... Oma veikkaus on että dana lähetetään sinne aasiaan.

Lähettäis mielummin Esan niin sais filippiineillä jengi oikean kuvan suomalaista...tai no eihän se dokaa.

Samihan sinne lähteepi. Toivoisin, että Sampo lähtisi, kun ei sitä ole saatu ulos tuolta talosta muuten, niin lähtis sitte Filippiineille.

Se lähtee joka puhuu parhaiten englantia, todennäköisesti Dana kun Yhdysvalloissa asunut. Nyt saadaan sitten katsoa kun filippiiniläinen on kaiken keskipisteenä pari viikkoa, tyylin Munya.

Se lähtee, joka pärjäsi parhaiten siinä Uncharted 2 pelissä ma luulen.

Esa ihan selkeesti vaihtoon :D Saavat kinukit ihmetelä suomalaista hiljasta pitkätukkaista jättiläistä.

Protein-90 sanoi:

Ei hitto noi kaikki jannut näyttää ihan samalta. :D

Noh toivottavasti lähettää tonne jonku kielitaitosen ettei nolaa itteään tai istu vaa jossai nurkas mököttämäs siel. Toisaalta olis kiva lähettää sinne joku pidempään talossa olleista. Sampo olis hyvä vaihtoehto: osaa todennäköisesti jotenkin englantia ja päästäs siitä pariks viikoks eroo. :D

Toivottavasti eivät ainakaan Samia vie yhtään mihinkään. Menee muuten meno Suomen BBssä turhan tylsäks. Vaikka uskon, että kaikkein edustavin ja sopivin henkilö se kuitenkin näistä ois tollaseen.

Eräässä toisessa ketjussa puhuttiin että tuo Filippiinien kisailija Rica olisi shemale. Samassa ketjussa ehdotettiin että se tänne Suomeen siten että ei saisi paljastaa olevansa shemale, sitten pojille vähän häppää ja sviittiä käyttöön. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom