Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No oikeesti se on mulle yks paskahailee mitä sitä quotessa lukee :D kunhan halusin vähän pätee
Vitun hyvää tarinaa irtoo tällä hetkellä. Puhe kuulostaa vähän retardilta, pitäs ilmeisesti tuotannoksi tajuta että Ragnar ei ole humalassa kun sössöttää. Mun mielestä toi on vammeisten syrjintää kun toisella on ihan selvästi kehityksessä aukkoja ja sillä perusteella otetaan juomat pois.
Ragnar puhuu aina aika sekavasti mongertaen, se on vaan sen tyyli.
Ainahan se tuntuu hyvältä voittaa! Tykkäät tästä alistumisesta muutenki ni molemmat voitti ;)Mut eiks tunnu hyvälle voittaa? Sait mut alistuu ;)
...
Aika tylsää höpinää BB 24/7 nyt. Ragnar selittää jotain outoa yötarinaa Jellulle ja Danalle. Plaah.
MissEvilEye: Se quote mitä menit näköjään muokkaamaanki oli sitä, että naiset on kateellisia toisilleen ja Jepu sen just vahvisti. Ei teistä kukaan esim. valita Danasta mitään kun siitä ei ole teille "uhkaa". Onneks meillä miehillä on helpompaa
edit: ja pikkusisko juttu johtu siitä, että se on kanssa samanlainen ku useimmat teistä naisista tuntuu olevan
BB-aiheesta taas:
Ragnarilla on hillitön makkara... (Siis penis). Näyttää saamarin isolle alkkareissa, ja kaikki kauhistelleet sitä nyt tossa. Nino totesi että tosi iso muna ja heiluttelee sitä ollessaan kusella, Jellu ja Dana arvioi sitä kanssa Raksulle suoraan ja ihaili (pyysi näyttämäänkin) ja Tuija totesi että tosi iso on, näki sen suihkussa :D
Kuvia kiitos, todistusaineisto esiin.. hahaa =) Käyt täällä kunnon kierroksilla, jatka samaa rataa! Neuvostoliitto taas omalla tutulla linjallaan ;)Niinpä.
"hyi vittu mikä ämmä" kun samaan aikaan joku toinen postaa mulle privaan jotain tulostamiaan papereita jossa on heitetty mällit mun kuville. Toisen roska on toisen aarre. Tämmöstä se elämä on (sen haureuden ja huoraamisen lisäksi) ;)
Ihmettelen silti tuota haloota ragnarin kaamean kokoisesta vehkeestä.
Mielenkiintoista. Tuo Soareshan on ihan söpö tyttö, tosin kun farkut vetää jalkaansa niin käy tuskallisen ilmeiseksi että perse on aivan megalomaaninen. Tulee mieleen Aria Giovanni. Kyllä tosta sänkyhommissa saisi hyvät kiksit, mutta ei sen kanssa kehtaisi julkisesti esiintyä.Mun kauneusihanne kulkee linjalla Joanie Laurer aka Chyna (hyvinä aikoinaan), Andessa Soares, Diana Ball jne...
Kuvia kiitos, todistusaineisto esiin.. hahaa =) Käyt täällä kunnon kierroksilla, jatka samaa rataa! Neuvostoliitto taas omalla tutulla linjallaan ;)
Sama. Tosin jos kuuden tuuman naulan lyö pystyyn aidanseipään kylkeen tai vastaavasti kuusitukin kylkeen. Kummassa se naula näyttää isommalta.
^ Joo, painon ilmoittamisesta. Justiina 78kg, Jellun ilmoitus 70kg. Tainnu kyllä Jellu painaa näppäimistössä yhden napin liian vasemmalta.
BB:stä ei edelleenkään riitä juttua, joten jatketaan offtopicilla edelleen
Mielenkiintoista. Tuo Soareshan on ihan söpö tyttö, tosin kun farkut vetää jalkaansa niin käy tuskallisen ilmeiseksi että perse on aivan megalomaaninen. Tulee mieleen Aria Giovanni. Kyllä tosta sänkyhommissa saisi hyvät kiksit, mutta ei sen kanssa kehtaisi julkisesti esiintyä.
Nuo kaksi muuta onkin sitten tätä -osastoa. Hyvät tissit mieheksi.
Mun mielestä Jellun ilmoitus on suht realistinen. Justiina näyttää sitä isommalta. Toisaalta, ei painon ilmoittamisella ole mtn merkitystä vaikka oikean sanoisi. Pituus, painon koostumus, ruumiinrakenne ym ovat sitten ne ratkaisevat seikat.