Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikä toi taikatemppu muuten oli? Osaako kukaan kertoa enempää? Eli kun yrittivät ensin nostaa, toinen on raskas. Sitten ne kädet päällekkäin jne, ja sen jälkeen nousee tosi helposti. Mihin se perustuu, mitä siinä tapahtuu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä toi taikatemppu muuten oli? Osaako kukaan kertoa enempää? Eli kun yrittivät ensin nostaa, toinen on raskas. Sitten ne kädet päällekkäin jne, ja sen jälkeen nousee tosi helposti. Mihin se perustuu, mitä siinä tapahtuu?
Pystytkö selittää yhtään enempää mitä siinä tehtiin? näin vaan yhden kuvan tuosta tempusta, mutta muuta ne ole kuullut/nähnyt.

Edit: Löyty video http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/952862?big_brother

It's magic.

Esa kertoo teille huomisessa lähetyksessä mistä on kyse :D

Pystytkö selittää yhtään enempää mitä siinä tehtiin? näin vaan yhden kuvan tuosta tempusta, mutta muuta ne ole kuullut/nähnyt.

Se video on 24/7 katsottavissa. Mutta siis meni näin:

Aso istui harkon päälle, sitten Dana, Kätlin, Jellu ja Sami meni sen ympärille, kädet yhteen, asetta matkien. Sormet kainaloihin ja polvitaipeisiin ja yrittivät nostaa. Ei onnistu koska painaa sen verran paljon.

Sitten otetaan kädet pois kainaloista ja polvitaipeista, ja ympärillä olevat ihmiset latovat kätensä vuorotellen Ason pään päälle, niin etteivät kädet koske toisinaan. Pinoavat siis ilmaan päällekkäin kädet, ovat ihan hiljaa. Kun viimeinen käsi on laitettu, kädet puretaan käänteisessä järjestyksessä pois.

Tämän jälkeen kädet yhteen takaisin siihen asetta matkivaan muotoon, sormet kainaloihin ja polvitaipeisiin, ja Aso nousi ilmaan kuin höyhen. Erittäin kevyesti.

Kaikki järkyttyi aika paljon, pelästyivät kun ensin painavan oloinen ihminen nousi kuin pelkkää ilmaa. Tekivät saman myös Jellulle, sama efekti.

Esa J. on ylimielisen oloinen.

Kelpaa ollakin kun on helvetinmoinen mulkku, ilmeisesti naisiin vetoavat kasvot ja kroppakin timmi.

No ton videon perusteella eka ajatus on, että Sami ja Kädi on tossa tempussa ne taikurit. Eli ekalla kerralla Sami ja Kädi ei nosta juuri ollenkaan voimalla -> ei nouse koska suurin paino on just siellä Samin ja Kädin puolella.

Tokalla kerralla nostetaan sitten tosissaan -> Dana ja Jellu luulee, että he saivat tämän ihmeen aikaan.

Edittiä: No nyt oon kattonu ton videon varmaan 5 kertaa ja oon aika varma, että tempun salaisuus on Kädin sormien asento ja erilainen nostotyyli kuin ekalla kerralla. Siinä ekalla kerralla kädi pitää sormiaan samalla tavalla kuin muutkin ja nostaa enemmän käsillään. Tulos, ei nouse. Tokalla kerralla Kädi xiittaa ja ei nostakkaan pelkästään etusormilla vaan kaikkilla sormilla ja käyttää apunaan jalkoja nostossa. Eli jännittää kädet omaa vatsaa vasten ja sit punttaa jaloilla ylös. Samalla tavalla saa lapsikin helposti nostettua aikuisen seinää vasten irti maasta.

Eli jos nyt ei vaan ihminen miellytä kaikkia samalla tapaa, on kateellinen?

Voi morjens. Mulle Kätlin on neutraali. Sillä on ihan hauska kroppa, meikkaamattomana varsinkin ei mikään kauheen erikoinen mutta ihan ok söpö, mulle tulee ko ihmisestä lähinnä sellaset "ihan sama" fiilikset. En koe olevani mitenkään kateellinen sille, miksi olisin. Jos joku mulle random tyyppi saa jossain suljetussa tilassa jossa itse ei edes ole, kaikki miehet, niin ihan vitun sama oikeesti.

Propsit siitä, että saa kaikki miehet kuolaamaan, mutta se ei ole noussut ainakaan mitenkään näkyvästi hattuun. Imo.
Tämä just tyyppiesimerkkiä. Vähän ku mun pikkusisko. En ymmärrä miksei naiset voi koskaan olla niinku näin :haart: Paitsi jos on jotai läskikavereita niinku Dana ja Jelena

No ton videon perusteella eka ajatus on, että Sami ja Kädi on tossa tempussa ne taikurit. Eli ekalla kerralla Sami ja Kädi ei nosta juuri ollenkaan voimalla -> ei nouse koska suurin paino on siellä just sielä Samin ja Kädin puolella.

Tokalla kerralla nostetaan sitten tosissaan -> Dana ja Jellu luulee, että he saivat tämän ihmeen aikaan.

No joo, voipi olla. Oletin että kaikille muille homma olisi uusi paitsi Kätlinille. Mä en mihinkään taikuuteen usko, mutta ajattelin että tuohon olisi joku muu selitys.

Edit:

Tämä just tyyppiesimerkkiä. Vähän ku mun pikkusisko. En ymmärrä miksei naiset voi koskaan olla niinku näin :haart: Paitsi jos on jotai läskikavereita niinku Dana ja Jelena

Siis wtf? Mä en ymmärtänyt nyt ollenkaan tota sun Jepulta quottaamaa juttua ja vastinettasi siihen. Kuka on ku sun pikkusisko? Millaisia naiset on ku ne on näin :haart:?

Mikä ihmeen LÄSKIkaveri Dana? Jelenalla on siiderivatsaa hieman ja kaksoisleuka, se on jo todettu, mutta missä helvetin vaiheessa normaalivartaloinen/hoikka Danakin muuttuu LÄSKIKSI? Ei hyvää päivää. Nyt selitä tämä järkevästi tai olet todellakin "tumuissa". Eihän tässä touhussa ole kohta yhtään mitään järkeä.

Tuijakin on varmaan aika läski btw... :rolleyes:

On Danakin sellanen mukavan pullukka pikkutyttö. Sellainen laihaläski. Kätlin tai Minna taasen ovat laihoja/normaaleja. Tämä on siis oman kauneusihanteen mukaan rankattu, ei ihmisten keskiarvoihin liittyviä.

Mee: Oletko miettinyt tuota sinun omaa kauneusihannetta siitä valosta, että itse et ole ikinä ollut siro, laiha ja "tissitön" ? Voiskohan se siitä johtua, että "ite olen just täydellinen" ja kaikkien pitäs näyttää sulta?

Kätlinin tapaisia tyttöjä on joo tosiaan aika paljon ainakin baareissa sunmuissa paikoissa, missä tämän tyyppiset tyypit liikkuu, mutta ei se sitä faktaa poista, että tosi nätti(kuumakin) tyttö on kyseessä. Jelena nyt on inhottavan löysä vaikka muka perse tiukka olisi. Inhottava kroppa, tissitkin näyttää läskitisseiltä, eikä mukavan kiinteiltä isoilta tisseiltä. Tosin, on niissä silti kokoa!

Kaikki järkyttyi aika paljon, pelästyivät kun ensin painavan oloinen ihminen nousi kuin pelkkää ilmaa. Tekivät saman myös Jellulle, sama efekti.
Olisin voinut lyödä vetoa, että viestissä olisi voinut lukea näin:

"Tekivät saman myös Jellulle, ei toiminut." :D

Editoin muuten tohon edelliseen viestiini myös toisen vaihtoehdon tempun salaisuudesta.

Me muuten kokeiltiin tota "temppua" intissä, niin ei siinä kyllä sellanen 9kymppinen kaveri noussu ilmaan. Siinä oli 4 sellasta normijamppaa nostamassa. Vähän kevyempi kaveri taasen nousi helposti.

MissEvilEye: Se quote mitä menit näköjään muokkaamaanki oli sitä, että naiset on kateellisia toisilleen ja Jepu sen just vahvisti. Ei teistä kukaan esim. valita Danasta mitään kun siitä ei ole teille "uhkaa". Onneks meillä miehillä on helpompaa

edit: ja pikkusisko juttu johtu siitä, että se on kanssa samanlainen ku useimmat teistä naisista tuntuu olevan

On Danakin sellanen mukavan pullukka pikkutyttö. Sellainen laihaläski. Kätlin tai Minna taasen ovat laihoja/normaaleja. Tämä on siis oman kauneusihanteen mukaan rankattu, ei ihmisten keskiarvoihin liittyviä.

Mee: Oletko miettinyt tuota sinun omaa kauneusihannetta siitä valosta, että itse et ole ikinä ollut siro, laiha ja "tissitön" ? Voiskohan se siitä johtua, että "ite olen just täydellinen" ja kaikkien pitäs näyttää sulta?

Kätlinin tapaisia tyttöjä on joo tosiaan aika paljon ainakin baareissa sunmuissa paikoissa, missä tämän tyyppiset tyypit liikkuu, mutta ei se sitä faktaa poista, että tosi nätti(kuumakin) tyttö on kyseessä. Jelena nyt on inhottavan löysä vaikka muka perse tiukka olisi. Inhottava kroppa, tissitkin näyttää läskitisseiltä, eikä mukavan kiinteiltä isoilta tisseiltä. Tosin, on niissä silti kokoa!

Dana pullukka? Sillä on tosi korkeet poskipäät mutta sehän on jostain Siperiasta tms missä se kuuluu ks. ihmisten luontaiseen ulkonäköön. Danan pituus 168cm ja paino 62kg. Bmi 22, 18,5 - 24,9 normaali paino. Ainoa millä ton tajuan on se että se on sun kauneusihanne (sama ku mun kauneusihanne ei ole normaali). Ihmisten keskiarvo ja TODELLISUUS on kuitenkin eri asioita.

Minna on hoikka, samoin Kätlin. Ei mun mielestä laihoja (Tuija on laiha).

Tää nyt menee aika helvetin :offtopic: mutta mistä sä luulet etten ole ollut siro, laiha ja tissitön? Ok. Olen aina omannut rinnat, alkoivat kasvamaan nopeasti silloin kun pitikin. Siro ei kai voi olla ellei ole myös lyhyt ja hentorakenteinen? Mä olen tiimalasivartaloinen X-malli, eli en kaiketi siro ellei sitten lapsena? Mutta laiha mä olen kyllä ollut, parhaimmillani (siis pahimmillani) tuosta Minnasta vielä 20kg pois.

Ja kyllä, olen miettinyt omaa kauneusihannettani monelta kantilta, enkä ole tavoitteissani, en siis ole täydellinen, en lähellekään (haluaisin vieläkin isommat tissit, vähemmän rasvaa, enemmän lihaksia jne jne). Mun kauneusihanne kulkee linjalla Joanie Laurer aka Chyna (hyvinä aikoinaan), Andessa Soares, Diana Ball ;) jne... Mistä sä Weak revit että kaikkien pitäis näyttää multa? WTF? Siis ei MISSÄÄN NIMESSÄ pitäis näyttää multa! Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan, mulla on omat ihanteeni. Jos sä käsitit noi jotkut aiemmat viestit väärin niin ne oli siis sarkasmia, vitsejä, sitä että jos kaikki ajaisivat sitä omaa makuaan täytenä totuutena niin eihän siitä mitään tulis. Tajuan oikein hyvin että makuja on monia, sitähän mä tässä just olen toitottanut.

MissEvilEye: Se quote mitä menit näköjään muokkaamaanki oli sitä, että naiset on kateellisia toisilleen ja Jepu sen just vahvisti. Ei teistä kukaan esim. valita Danasta mitään kun siitä ei ole teille "uhkaa". Onneks meillä miehillä on helpompaa

edit: ja pikkusisko juttu johtu siitä, että se on kanssa samanlainen ku useimmat teistä naisista tuntuu olevan

Emmä ole muokannut mitään. En tajua nyt mistä puhut.

Mitä tarkoitat ettei kukaan valita Danasta? Mä olen valittanut siitä että liian pörröinen ja pitkä tukka, pitäis käydä kampaajalla. Olen ihmetellyt miksei oikein "ehosta" itseään, ja olen sanonut että tosi ärsyttävä tapa puhua. Olen myös ihmetellyt miksei se ole noussut miesten suosikiksi, yleensä tuon tyyppiset on suht kuumaa kamaa.

Jos pitää kehua ettei nyt kukana luule kateudeksi niin upeasti se tukka on kasvanut ja hyväkuntoinen iho. Ihan mukava vartalo. Dana on varmaan talon ulkopuolella hottis, tuolla ei nyt pääse loistoonsa. En tiedä. Ei mun ihanne. Mulle on iskenyt eniten Minna (kasvoista ehkä Kätlin). Vaikea sanoa, vittu nää mitkään missikisat ole.

Dana pullukka? Sillä on tosi korkeet poskipäät mutta sehän on jostain Siperiasta tms missä se kuuluu ks. ihmisten luontaiseen ulkonäköön. Danan pituus 168cm ja paino 62kg. Bmi 22, 18,5 - 24,9 normaali paino. Ainoa millä ton tajuan on se että se on sun kauneusihanne (sama ku mun kauneusihanne ei ole normaali). Ihmisten keskiarvo ja TODELLISUUS on kuitenkin eri asioita.
Perkele, sekotin Lotan ja Danan. Dana nyt on aika pitkälti normi mun mielestä. Ps: BMI on ihan vitun perseestä.

Tää nyt menee aika helvetin :offtopic: mutta mistä sä luulet etten ole ollut siro, laiha ja tissitön? Ok. Olen aina omannut rinnat, alkoivat kasvamaan nopeasti silloin kun pitikin. Siro ei kai voi olla ellei ole myös lyhyt ja hentorakenteinen? Mä olen tiimalasivartaloinen X-malli, eli en kaiketi siro ellei sitten lapsena? Mutta laiha mä olen kyllä ollut, parhaimmillani (siis pahimmillani) tuosta Minnasta vielä 20kg pois.
Siro voi olla jos on laiha ja lihaksiton. X-malli taasen ei välttämättä kerro siroudesta mitään. 20kg pois minnasta... ei kai se voi edes olla mahdollista? :D. Mutta ok, olet ollut laiha nuorena tytöntyllerönä.

Ja kyllä, olen miettinyt omaa kauneusihannettani monelta kantilta, enkä ole tavoitteissani, en siis ole täydellinen, en lähellekään (haluaisin vieläkin isommat tissit, vähemmän rasvaa, enemmän lihaksia jne jne). Mun kauneusihanne kulkee linjalla Joanie Laurer aka Chyna (hyvinä aikoinaan), Andessa Soares, Diana Ball ;) jne... Mistä sä Weak revit että kaikkien pitäis näyttää multa? WTF? Siis ei MISSÄÄN NIMESSÄ pitäis näyttää multa! Kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan, mulla on omat ihanteeni. Jos sä käsitit noi jotkut aiemmat viestit väärin niin ne oli siis sarkasmia, vitsejä, sitä että jos kaikki ajaisivat sitä omaa makuaan täytenä totuutena niin eihän siitä mitään tulis. Tajuan oikein hyvin että makuja on monia, sitähän mä tässä just olen toitottanut.[/SIZE]
Isot tissit + vähän ylimäärästä päälle = aattelin, että meinaat itses kaltasta kroppaa. ps: Diana Ballin tissit ei näytä hyviltä! :D

MissEve: kyllä sä sinne kysymysmerkin heitin quoteen mitä mä en ole kirjottanut. Emmä kyl jaksa enää kinastella.. Sanotaanko niin että kaikki on talossa mahtavia, kunhan niitä ei päästetä sieltä pois

Perkele, sekotin Lotan ja Danan. Dana nyt on aika pitkälti normi mun mielestä. Ps: BMI on ihan vitun perseestä.

Siro voi olla jos on laiha ja lihaksiton. X-malli taasen ei välttämättä kerro siroudesta mitään. 20kg pois minnasta... ei kai se voi edes olla mahdollista? :D. Mutta ok, olet ollut laiha nuorena tytöntyllerönä.

Isot tissit + vähän ylimäärästä päälle = aattelin, että meinaat itses kaltasta kroppaa. ps: Diana Ballin tissit ei näytä hyviltä! :D

No niin, nyt ymmärrän! Mä olin jo ihan ihmeissäni että mitä hemmettiä :D Dana on ihan normaalivartaloinen (bmi on perseestä, oli vain pakko ottaa esille kun en tiennyt miten oikein tuoda totuus esille). Lotta on pyöreä, päärynävartaloinen (isompi alakerta ja pienempi yläkerta). Mun mielestä se on silti ihan ok vaikkei kyllä omaa ihannettani vastaa :)

Ja vastaukseni :offtopic:

Olen ollut laiha ja lihakseton, mutta olin leveäharteinen ja lanteinen, joten en koe olleeni siro. TytönTYLLERÖ en ollut siinä kondiksessa :D Nyt mä oon tyllerö. Isot tissit + vähän ylimääräistä päälle ei ole mä. Iso perse, enempi ylimääräistä lisää, paksut reidet ja jonku verran lihaksia lisää ni se oon mä. Se että se ois mun ihanne, ois vähän vähemmän rasvaa, enemmän lihaksia, ja ehkä vähän vielä isommat tissit (siihen on matkaa, katellaa parin vuoden päästä) :D

BB-aiheesta taas:

Ragnarilla on hillitön makkara... (Siis penis). Näyttää saamarin isolle alkkareissa, ja kaikki kauhistelleet sitä nyt tossa. Nino totesi että tosi iso muna ja heiluttelee sitä ollessaan kusella, Jellu ja Dana arvioi sitä kanssa Raksulle suoraan ja ihaili (pyysi näyttämäänkin) ja Tuija totesi että tosi iso on, näki sen suihkussa :D

MissEve: kyllä sä sinne kysymysmerkin heitin quoteen mitä mä en ole kirjottanut. Emmä kyl jaksa enää kinastella.. Sanotaanko niin että kaikki on talossa mahtavia, kunhan niitä ei päästetä sieltä pois

Sori, menen korjaamaan. Olen hieman flunssainen. Mun piti kirjoittaa siihen mun vastaukseen kysymysmerkki, laitoin sen vahingossa sun tekstiin.

heh :hyvä: älä turhaan korjaile

Korjasin jo. Tietty korjaan virheeni jos olen tehnyt jotain väärin. Olit oikeassa, sori siitä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom