Totttaaahhhh joooo... FAIL
Niinpä.
huah...kyl porukal katoaa todellisuudentaju netissä. Kätlin on vitun ruma ja Aso ei oo ikinä reenannu
Huah... kyl porukal katoaa todellisuudentaju netissä. Jellu on vitun ruma ja läski ja... (ei oikeasti ole vaikkei miellyttäisikään, mutta ripaus realismia olisi aina hyväksi.)
Kukaan (???) ei ole sanonut että Kätlin olisi ruma? Missä muka? En ole kertaakaan näin nähnyt. On kyllä sanottu että ei ole erikoinen, tai niin ihana kuin mitä osa hehkuttaa, eikä siinä ole mitään outoa, edelleen, makuja on monia.
Kukaan (???) ei ole sanonut ettei Aso ole IKINÄ reenannu. Joku (???) on voinut sanoa että näyttää menneen hukkaan reenivuodet (lue = ei erikoista kehitystä). Se on ihan realismia, kunnossa ei ole mitään OOH-arvoista mainittavaa.
Jep. Lisäksi Eve kirjoittaa aina pitkästi, joten Lahkeet ampuu huteja.
Älkää dissatko MEE:tä. S**tana! :curs:
Lahkeet ampui niin pahasti hudin että meinasi mennä tätillä sylki väärään kurkkuun ja tulla kuolema naurukohtauksen vallassa. Mutta ei se mitään. On aina hyvä kun netissä tulee puskista joku random kertomaan mikä mun naisihanne ja maku on, se on hyvä tietää itsekin ja tajuta että mähän olen luullut ihan päin vittua viimeiset 15 vuotta, ihailen ihan vääränlaisia naisia!!!
:wtf:
Ja on myös hyvä saada tietää mistä kirjoitustyylini johtuu, kateudesta. Jatkossa muista säkin JoAT että kun multa tulee näitä PERINTEISIÄ maratonivastauksia niin ne on kaikki johonkin kateuteen pohjautuvaa, eivätkä suinkaan johku tyylistäni ja intohimostani käytävään aiheeseen. Kateus se on mikä puhhuuuuuu!!!!
Ja kiitos kun pidät mun puolia noin miehekkäästi... It really turns me on ;)
Asolla on normityypin kroppa ja Kätlini ei ole erikoisen näköinen? Hyvä tietää...
edit: hidaas :D
Tuo on jännä juttu, jo peruskoulusta tuttu. Jos joku tyttö oli pirunmoinen kissa jota kaikki kuolasi, niin heti joku ruma emäntä tuli supattelemaan jotain "ootteko huomannu että sillä on ihmeelliset varpaat", tai jotain muuta yhtä päätöntä. :lol2:
No perhanan D.Yates. Aso on urheilullisen näköinen mutta aikas normijantteri, ja Kätlin... sievä, mutta ei erikoisen näköinen. Edelleen, monia on maut ulkonäön suhteen. Kauneus on katsojan silmissä ja kauheus katsojan pupillissa. Jos omat tavoitteet ja ihanteet kulkee ihan eri ulottuvuuksilla niin...
Vähän sama kuin normikundin mielestä jotkut CBB-kisaajat on toooooooooooooooooooooosi lihaksikkaita. Mitäs sä luulet että tosi isojen lihakasojen fanittajat on CBB-kisaajista mieltä? Just. Eivät näytä juuri miltään...
Jos maku on jotain muuta kuin Kätlin, häntä voi sitten pitää tavanomaisena. Jollain on vaan niin eri mielenkiinnot, ei sille minkään voi (enkä edes tajua miksi pitäisi voida...)
Se mikä tässä on hassua on jotenkin se että miten _ei voi_ tajuta että kaikki eivät arvosta samoja ihanteita ja piirteitä? Vaikka mulle Aso edustaa lihaksiensa kanssa tavista, ja Kätlin kauneutensa osalta perustyttöä, en silti kyseenalaista niitä jotka ovat toista mieltä, mä ymmärrän toisenlaiset mielipiteet loistavasti koska makuja on monia. Edelleen, noin miljoonatta kertaa: Jos esim mun maku olisi universaali totuus (pitäisin sen seulan vielä kaikista tiukimmalla) ja se olisi kaikkia naisia yhdistävä tekijä, Pakkiksen miehistä noin 20kpl sais pillua. Muut jäisivät ihan ilman eikä ikinä sais naista. Jännä juttu vaan mutta näin ei ole. Moni sellainen kelle en ite antais ikinä, on jonkun toisen unelma. Ja ne samat mun mielestä "roskat" kelaa musta että "hyi vittu mikä ämmä" kun samaan aikaan joku toinen postaa mulle privaan jotain tulostamiaan papereita jossa on heitetty mällit mun kuville. Toisen roska on toisen aarre. Tämmöstä se elämä on (sen haureuden ja huoraamisen lisäksi) ;)
Pakko sen verran kommentoida, että kymppi vielä menee, mutta 20 Asollekin lisää niin kyseessä joko kaltsumaha tai sitten kunnon roinalihat, jotka suurimmalle osalle ihmisistä on aivan liian isot. Ason showlihat ovat hyvässä kunnossa, muuta se ei vaan ole halunnutkaan reenata.
Tämä siis vain oma mielipide, sulla se nyt on ihan eri luokkaa ymmärrettävistä syistä, ja varmasti muitakin bodymiehiä täällä on, jotka pitää noita kriteereitä naurettavina. Edit: Olen katsonut tänä vuonna vasta 10 min, joten kommentoin tuota Ason seiskakuvaa.
Niin, se mun +10kg oli ajateltu natureenille, se +20 jollekin muulle, ja +30 mun ihanteelle (siksi niitä hieman erittelin). Olet hyvin hyvin oikeassa, sun kriteerit oli "naurettavat" (en nauranut oikeasti). Tajuan kyllä pointtisi, mutta kun omat ihanteet ja tavoitteet on mitä on niin ei Asolle kunnian kukko laula meikäläisen kohdalla. Tää on just tätä, makuja on monia pla pla pla pla plaa ;)
Ja tosiaan, Aso ei oo noin hyvässä kondiksessa BB-talossa kuin tuossa Mr.Finland-kisan kuvassa.
Edit:
Käytetäänpä samaa logiikkaa mitä monet tuntuvat vastauksissaan suosivan:
Entäs muuten ne naiset jotka dissaa esim Jelenaa tai Tuijaa.. Kateellisia?
Mites te miehet, kun te dissaatte Asoa? Ootteko epävarmoja kun itsestään teitä paremmin huolta pitävä mies vie kaikki naiset?
Jelenaa sanotaan läskiksi koska sillä on siiderimaha ja kaksoisleuka. Mut todellisuudessa KAIKKI naiset on vain aivan törkeen kateellisia sen rinnoista. KAIKKI naiset unelmoi rinnoista 24/7, ja säästävät rahaa silikoneihin. Ja jos joku on hoikempi kuin Jellu niin sen pehmeys aiheuttaa katkeruutta. Eli siis, kateudesta johtuu.
Tuijaa dissataan koska sillä on ihanan seksikäs sänkykamari-ääni, ja se on ihanan laiha. Moni isompi nainen tuntee vain kateutta sen hoikkaakin hoikemmasta rungosta ja Bonnie Tylermäisestä äänestä. Kaikki naiset haluis olla laihoja.
Ason dissaajat haluis olla yhtä lihaksikkaita. Mikäli ovat lihaksikkaampia niin katuvat lihaksiaan ja haluaisivat saada Ason kondiksen. Aso on komeempi (nyppii kulmaKORVIAAN) ja on vitun kovassa tikissä. Katkerat miehet on ne ketkä muuta väittää.
Tää on sitten absoluuttinen totuus. Kaikki johtuu kateudesta. Aidosti kukaan ei voi olla mitään muuta mieltä.