Deleted member 5830
Mun suosikkini pihalle potkittavaksi on aivan ehdottomasti Jelena. Odotan jännityksellä toteutuuko tämän viikkoinenkin toive.
Toiveet toteutui tälläkin kertaa... Mitäköhän mä seuraavaks veikkailisin! :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun suosikkini pihalle potkittavaksi on aivan ehdottomasti Jelena. Odotan jännityksellä toteutuuko tämän viikkoinenkin toive.
Täytyy nyt sitten jotain kirjoitella.Katsellut olen BB:tä sivusilmällä ja joku sanoikin,että kätlin sellainen "söpö"tyttö joillaisia näkee kadulla jokapäivä.Tämä justiina kyllä miellyttää meikäläisen silmää.Todella ihanat silmät jotka kuikuilevat lasien takaa(lasifetissi?)ja muutenkin tyttö tuntuu olevan sinut itsensä kanssa.Ainoat miinukset minulta tulee liian nuoresta iästä.Jotenkin muut ladyt eivät ole oikein iskeneet hieman vaikuttavat vaisuilta,mutta varmaankin meikäläinenkin olisi kuin Esa.A kun tietää kameroiden käyvän.Miehistä en voi muuta sanoa kuin,että luultavasti tulisin toimeen kaikkien kanssa...hmmm...mitähän viellä?...ainiin kaikki seksi on ok kunhan se tapahtuu kummankin tai kaikkien suostumuksella
Rangaistuksia jostain tammen pelaamisesta...:wtf: Jotenkin tuntuu että oikeus ja kohtuus ei oikein toteudu tuolla...
Ilmeisesti huomenna, jotain sellaista hölötti joku jossain.Milloin noi sitä jenkkifutista sitten pelaa? Nyt ilmeisesti lukevat sääntöjä.
Annetaan niille Haulikko ja muutama panos. Ei ole kukaan vielä tositv.ssä tappanut itseään. Sekin tulee vielä tapahtumaan. ..Läheltä on kyllä jo pitänyt maailmalla.Ilmeisesti huomenna, jotain sellaista hölötti joku jossain.
Nyt testailevat kamoja ja pohtivat hammassuojien keittoa.
Mut miks ihmeessä BB-talossa pitäis olla oikeus ja kohtuus?! Ei kauniissa ja rohkeissakaan oikeus ja kohtuus toteudu. BB:stä vielä moraali ja vastuu pois, ni alkais olee erikoisjännät paikat.
Mun mielestä BB vois keksiä jotain jännää, ja kun tästä kiroilusta on ollut kauhistelua, joka mulle katsojana on yks ja lyst...NIIIN..ni vaikka snadisti sähköjännitystä tietystä kohtaa seinää joka kirosanantullen kaikille muille, paitsi kirojalle itselleen. Tai jotain. Hauskoja rankkuja, toi ruualla kitsastelu tekee ihmisistä yksinkertaisia ja kitiseviä pikkulapsia mataline sokereineen. Sitä näkee ruokakaupassa, telkkuun vois joku minua viisaampi ja nokkelampi keksiä parempaa viihdettä, mitä sokeri-väsymys-kitinä saa aikaan.
:whip:
Luuletko, että sillä on kavereita ulkomaailmassa? :DEikös rangaistus tullut siitä kun Esa A teki taas jotain numeroita ja kirjaimia, että voisi salaa kommunikoida ulkomaailman kanssa?
Annetaan niille Haulikko ja muutama panos. Ei ole kukaan vielä tositv.ssä tappanut itseään. Sekin tulee vielä tapahtumaan. ..Läheltä on kyllä jo pitänyt maailmalla.
Joo, ei varmaan tarvitse enempää omaa näkökantaa näihin ohjelmiin avata..Jatkakaa...:D
No taas nähdään kuinka erimieltä ihmiset on asioistaAmen sillleOlen kyllä Justiinasta toista mieltä. Mielestäni nämä erikoiset lasit, räikeäksi värjätyt hiukset, tolkuton määrä rumia tatuointeja ilman yhtenäistä teemaa ja erikoinen pukeutumistyyli kertovat mielestäni vain ja ainoastaan pentumaisesta huomionkipeydestä.
Annetaan niille Haulikko ja muutama panos. Ei ole kukaan vielä tositv.ssä tappanut itseään. Sekin tulee vielä tapahtumaan. ..Läheltä on kyllä jo pitänyt maailmalla.
Joo, ei varmaan tarvitse enempää omaa näkökantaa näihin ohjelmiin avata..Jatkakaa...:D