Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Tota ajatusmaailmaa en tosin tajua että sängyssä saisit hyvät kicksit mutta julkisesti ei kehtaisi esiintyä? Kummallinen ajattelutapa. Mä en ikinä edes menisi sänkyyn ihmisen kanssa ketä häpeäisin

Sä oletkin nainen. Naiset ei kostu ellei vastapuoli ole komea/iso/omaa hyvän sosiaalisen statuksen/jne.
Joku mies voi pitää esim Lottaa ihan viehättävänä jne, mutta ei välttämäti haluaisi että se avaa suunsa kun ollaan kokkareilla edustamassa. Mies voi myös maksaa huoralle seksistä, mutta ei vie sitä vihille. Tai thaikulle käsihoidosta. Jos sä ihastuisit jostain syystä kynismieheen ja panisit sitä (lujasti alistaen, of course), veisitkö sen kavereillesi näytille ja nolottaisiko edes vähän?

Jos menen joskus BB:hen, tunnistatte mut siitä että leijun koko ajan lerssi esillä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sä oletkin nainen. Naiset ei kostu ellei vastapuoli ole komea/iso/omaa hyvän sosiaalisen statuksen/jne.
Joku mies voi pitää esim Lottaa ihan viehättävänä jne, mutta ei välttämäti haluaisi että se avaa suunsa kun ollaan kokkareilla edustamassa. Mies voi myös maksaa huoralle seksistä, mutta ei vie sitä vihille. Tai thaikulle käsihoidosta. Jos sä ihastuisit jostain syystä kynismieheen ja panisit sitä (lujasti alistaen, of course), veisitkö sen kavereillesi näytille ja nolottaisiko edes vähän?

Jos menen joskus BB:hen, tunnistatte mut siitä että leijun koko ajan lerssi esillä :D

Hahaha :lol2: Toivottavasti haet BB ja myös pääset sinne!

Mä muuten luin ettei naiset kostu ellei vastapuoli omaa hyvää sotilaallista statusta (totta sekin kai on...?) :D En mä usko että isoperseisyys on asia mitä pitää hävetä, on mutkin mielletty unelmaminiäksi ;) Kehdattu näytellä ihan kylilläkin vaikkei tietty ihan äkkiä uskois :D (Ehkä se on se kauneusihanne-juttu tässäkin)...

Tohon sun leikkiin voin lähteä sillä mielellä että ok, kuvitellaan että mulla ois joku hetkellinen mielenhäiriö ja mulla olis joku alistuva kynismies leikkikaluna (en oikein innostu alistuvista miehistä) niin totta vitussa mä veisin sen kavereille näytille :hyvä: Onhan sekin aikamoinen meriitti ja toisenlainen Trophy kuin iso lihaksikas mies. Kolikolla on siis toinenkin puolensa.

Alkaa hävettää ihan tää :offtopic: määrä... Täytyy kai laittaa 24/7 pyörimään että saisi siitäkin jotain tänne kirjoiteltua. Mun veikkaus tänään lähteväksi on Tuija tai Jellu.

Mun suosikkini pihalle potkittavaksi on aivan ehdottomasti Jelena. Odotan jännityksellä toteutuuko tämän viikkoinenkin toive.

Mun suosikkini pihalle potkittavaksi on aivan ehdottomasti Jelena. Odotan jännityksellä toteutuuko tämän viikkoinenkin toive.

Mä tavallaan toivoisin Jellun jäävän, siitä voisi olla viihdettä (kilareita, vittuuntuneisuutta, mulkoilua ym). Tuijan kähinä, pillujutut ja muu sekoilu alkaa jo riittämään.

Tän viikon pudotus on paha, kaksi ärsyttävää ja kaksi mitäänsanomatonta joista tietää sen verran, että eivät jatkossakaan tule repäisemään. Taidan kallistua Ragnariin.

Itse toivoisin että ulos joutuisi joko Raksu tai Kätlin, molemmat on vaan niin tapettia eikä niillä ole oikein mitään annettavaa ohjelmalle. Tuijalla ja Jelenalla on sentään olemassa kilahduspotentiaali, vaikka Tuijan jutut kaikista sairauksistaan ovat todella vastenmielisiä.

Mutta kun kansan tietää niin eihän tämä toive tule toteutumaan.

Ainakin omalla kohdalla Jelena saa vitutuskäyrän sen verta korkeaksi, että toivottavasti lähteepi. Kätlin on ainakin kaunista katteltavaa ja raksuki ny menee siinä sivussa, ei ärsytä mua millään lailla.

On tuo kyllä niin tajutonta paskaa että en voi ymmärtää miten sitä joku jaksaa katsoa (okei kulunut mutta oli pakko sanoa...)

On tuo kyllä niin tajutonta paskaa että en voi ymmärtää miten sitä joku jaksaa katsoa (okei kulunut mutta oli pakko sanoa...)

Just hyvää kohellusta tenttikirjan lukemisen taustalle. En mä tota pelkkää kirjaakaan jaksa katsoa.

Ainakin omalla kohdalla Jelena saa vitutuskäyrän sen verta korkeaksi, että toivottavasti lähteepi. Kätlin on ainakin kaunista katteltavaa ja raksuki ny menee siinä sivussa, ei ärsytä mua millään lailla.

Joo mutta kun talossa ei oikeastaan ole ketään joka olisi oikeasti huvittava, paitsi Nino välillä, niin onhan se hyvä että siellä on edes jotain ärsyttäviä tyyppejä. Kaikki jos olisi tuollaisia Raksuja tai vastaavia, joiden sanot menevän siinä sivussa, niin tuossa ohjelmassa ei olisi sitäkään vähään katsottavaa.

Monesti vain nuo ärsyttävimmät kaverit lähtevät ensimmäisinä talosta, niin se menee. Ehkä BB historian suurin virhe aikoinaan oli Henan äänestäminen talosta. :) Itse olin silloin myös tuon ulostamisen kannalla, mutta jälkeenpäin vasta tajusin kuinka tärkeä pala kaveri oli ohjelman viihteellisyyden kannalta.

Toivottavasti tämä slummihomma ei todellakaan jatku koko kautta, todella flekua menoa on jos jatkuu. Olisivat vaan jatkaneet niinkuin aikaisemmin ja antaneet viikkotehtäviä, mielenkiintoisempaa seurattavaa sekin oli.

Voisivat järjestää paratiisilaisille viikkotehtäviä, joissa palkintona jotain luxusta. Kuitenkin semmosia tehtäviä, joiden ohessa pystyisi nauttimaan paratiisin antimista.

Mulla ei toimi mitkään kamerat... Voi pylly :( Noita valmiita videoita pystyn katselemaan mutta DC1, DC2 jne ei näytä kuin mustaa...

Mediaplayerin toiminnoissa havaittiin virhe. Käynnistin uusiksi ni johan alkoi pelaamaan.

Tuli eilen katotuttua ensimmäinen jakso tätä kautta. Aikasemminkaa en kyllä oo nähny ku ehkä kaks jaksoa. Jotenkin vaan on kusisen olonen ohjelma, eikä varmaan pahemmin tuu seurailtua vaikka sitä Mensa-miestä oli kyllä hauska kattoa. Muut elämöi ku hullut ku pääs paratiisiin ni tää vaa istuu, kattelee ympärilleen et mitä vittua ja pitelee korviaan :D

mut kiljua ei saa. tai saa jos laittaa marjoja sekaan. jos ei laita niin sakko ja häkkiä.

No tuosta kiljun laittomuudesta/laillisuudesta on montaa versioo. Ite olin siinä uskossa, että kiljun tekeminen on laillista jos sen alkoholipitoisuus pysyy alle 14%. Kiljun myyminen ja jalostaminen pontikaksi on tietenkin laitonta kaikissa olosuhteissa, mutta kyllä sitä pitäis kotikäyttöön saada tehdä.

Edit: Pienellä googletuksella kyllä puhuttais aika paljon tosta, että kun marjoja lisätään sekaan vähintään puolet sokerin painosta niin silloin se olisi laillista (kotiviiniä). Joku joka tietää asiasta enemmän saa kyllä kertoa.

Edit2: No jooh, luovutan. Pelkästään tollasena "sokerivellinä" valmistettuna tuo on laitonta. Pitää olla mukana niitä marjoja, jotta se olisi laillista. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19941344 ja sieltä 2 luku Valmistus 5 §

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom