Minusta tuntuu, että useat naiset pitävät Kätlini ihan tavallisena korkeintaan vähän sievänä ei mitenkään erikoisena niin talossa, naiskavereitten suusta kuin forumeillakin. MsEvilEvekin sanoi hänen olevan aika tusinatyttö. Mielestäni tämä on peruskateutta, etsitään virheitä ja sanotaan tavalliseksi, kun tyttö vie kaikkien miesten huomion. Miehet kun jkuitenkin järkiään kuolaavat, koska Kätlin on kaunis ja sen lisäksi vielä omaa helvetin hyvän tanssijavartalon. Olen kuullut mitä naurettavempia syitä vikojen etsimiseen hänestä. Tämä ei kuitenkaan tullut yllätyksenä, naiset on todella kovia kritisoimaan toisia naisia, varsinkin sellaisia, joita miehet kuolaa.
Mä en oikein tajua tuota kateuskorttia? Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla uskoakseen aidosti tuohon? :wtf: Sinun mielestäsi siis tilanne jossa joku sun makuun oleva nainen ei ole toisten makuun, niin johtuu kateudesta? WTF?
Tehdäänpä tälläinen absurdi rautalankaesimerkki: Samalla periaatteella voisin sanoa että naiset jotka eivät pidä minun ulkonäöstäni, ovat vain alemmuuskompleksissa. Olenhan huoneeseen astellessa taatusti pisimpiä ja näyttävimpiä, muodokkaimpia naisia, ja muut jäävät siten harmaavarpusina varjooni. Eihän mulla mielessäkään kävisi että kaikki naiset eivät todellakaan halua olla mitään isotissisiä-, ja perseisiä amatsoneja, eivätkä etenkään mustatukkaisia jne. Sen on PAKKO johtua kateudesta! Jos he huomaavat korkean otsani, pottunokkani, hieman omituisen leukani, puhumattakaan sian sikkuralle menevistä silmistäni kun nauran (ja hevosen ikenistä kun hymyilen leveästi), ovat he pikkumaisia, turhia ja kateellisia. Voi voi raukkaparkoja kun eivät tajua minun olevan oikeasti kuuminta hottia! Liian pulskaksikin sanotaan vain siksi kun itsellään ei ole naisellisia muotoja. Kun eivät niitä mistään saa niin yrittävät sitten hulluna kuntoilla ja pitää itseään edes kireinä kun eivät muuhun pysty. Voi kyynel, ihan toisia naisia säälin heidän kateudessaan...
NOT!
En mä ainakaan ole kateellinen Kätlinille, hänen ulkonäkönsä ja vartalotyyppinsä edustaa päinvastaista kuin oma ihanteeni. Hän on oikein sievä, nätti, pirtsakka ja näyttää kivalle, minusta se on jo paljon sanottu, pidän hänen ulkonäöstään. Miksi minun pitäisi valheellisesti oikein suitsuttaa tyttöä joka ei vastaa niitä kauneusihanteita joiden perään aika voimallisesti olen ajanut viimeiset 15 vuotta? Kaikillahan on makunsa, toiset tykkäät muodokkaista, toiset muodottomista, toiset poikatytöistä, toiset naisellisista, toiset lyhyttukkaisista, toiset pitkätukkaisista, toiset pitkistä, toiset lyhyistä jne jne jne. Se että jokaisella on oma makunsa on hyvä ja hieno asia, elämä olisi aika vaikeaa jos olisi olemassa vain yksi määritelmä kauneusihanteelle ja kaikki olisivat siitä samaa mieltä.
Mä löydän kaikista talossa olevista naisista jotain hyvää sanottavaa, ja myöskin jotain huonoa. Kätlin on mielestäni sievä, ja se että huomaan hänen ulkoiset heikkoutensa (kuten huomaan ne muissakin, mutta mitä vitun väliä, tämä ei ole missikisa) ei tarkoita että tahallani vähättelisin hänen ulkoista olemustaan siksi että olisin kateellinen. Talossa ei nyt ole yhtään sellaista naista kenelle olisin kateellinen. Jos sinne astelee joku Andressa Soares tms niin katson että voi vittu
, mutta en mä silti kateellinen olisi edes omalle ihannenaiselleni. Olisin vaan iloinen että on kunnolla silmänruokaa
En mä usko että ihmiset siksi sanoo ettei Kätlin ole erikoinen että se johtuisi kateudesta, tuo on tosi kummallinen ajattelutapa. Tuolla tyylillä jos ajattelee niin mä voin tällä sekunnilla julistaa mun miesmaun universaaliksi totuudeksi, ja ne miehet ketkä eivät sellaisia halua olla, ovat vain kateellisia. Kuullostaa tosi järkevälle, eikö?
Edit:
Eli jos nyt ei vaan ihminen miellytä kaikkia samalla tapaa, on kateellinen?
Voi morjens. Mulle Kätlin on neutraali. Sillä on ihan hauska kroppa, meikkaamattomana varsinkin ei mikään kauheen erikoinen mutta ihan ok söpö, mulle tulee ko ihmisestä lähinnä sellaset "ihan sama" fiilikset. En koe olevani mitenkään kateellinen sille, miksi olisin. Jos joku mulle random tyyppi saa jossain suljetussa tilassa jossa itse ei edes ole, kaikki miehet, niin ihan vitun sama oikeesti.
Propsit siitä, että saa kaikki miehet kuolaamaan, mutta se ei ole noussut ainakaan mitenkään näkyvästi hattuun. Imo.
Mun mielestä Kätlin on normaalin näköinen vaaleatukkainen tyttö. Ei herätä suuria tunteita puoleen eikä toiseen ulkonäöllään. Tämä siis minun rehellinen mielipiteeni. Ihmettelen, jos jonkun pitää olla kateellinen hänen ulkonäöstään. Kuka tahansa voi ruveta tanssimaan, ja saada samanlaisen vartalon, jos tuota vartaloa pitää tavoiteltavana. Naamasta taas ihan perussettiä.
Jes. Mä jo luulin että olen ainoa "täysjärkinen" tässä asiassa. Kiitos :D Jumalauta ei vaan pysty käsittämään...