Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
No eihä se mitää oo laihduttanu rankasti. RANKASTI = 20-50kg ainakin? Se oli joskus lapsena pyöreämpi, nyt aikuisempana aika laiha. Vuosien aikana kun tasaisesti paino vähenee niin ei siinä nyt mtn rupsahduksia tule, ja nuorena jos laihduttaa niin iho kuroo tosi hyvin kiinni.

Toki korjaa jos olen väärässä ja Cherillä on jotain oikeasti rankkoja laihdutuksia takana.

No mä hämärästi muistan jotain sellaista, että sitä ois kiusattu nuorempana ylipainon takia. Sittemmin laihtunut ja rinnat pienentyneet samalla. Sehän voi olla, että ei ole ollut oikeasti lihava koskaan, mutta rinnat olleet huomattavasti suuremmat ja sitten tyhjentyneet. Mä ainakin muistelisin, että sillä oli paljon isommat tissit jossain kuvassa, joka tälläkin foorumilla näkyi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mä hämärästi muistan jotain sellaista, että sitä ois kiusattu nuorempana ylipainon takia. Sittemmin laihtunut ja rinnat pienentyneet samalla. Sehän voi olla, että ei ole ollut oikeasti lihava koskaan, mutta rinnat olleet huomattavasti suuremmat ja sitten tyhjentyneet. Mä ainakin muistelisin, että sillä oli paljon isommat tissit jossain kuvassa, joka tälläkin foorumilla näkyi.

Nii no sillä oli ihan sellainen terve lapsenpyöreys joskus 10-14v ikäisenä pentuna. Ei siitä laihtuminen mitenkään massiivista ole ollut. Mutta joo. KAIKKI TISSIT ON IHANII :D

KAIKKI TISSIT ON IHANII :D
Varmaa ja kaikki ulkoinen paska! Kaiken voi säätää naamasta jalkoihin ulkoa kondikseen mutta sisintä ei ikinä! Uskon että rintoja tylevaisuudessa korjataan ihon poistoilla ja rasva kukudoksen lisäämisellä ns. luonnollisesti, liian ihot eri asia. Ei oikeasti kukaan fiksu mies kiinnitä tuohon asiaan paljon huomiota saati liikaa ulkonäköön jos ok luonne, äly yms. Muutakin roittukaa lihaa voi korjata (penis), tai treenita lihaa tilalle ja liika iho pois tai ihon alle voi tehdä korottavan ratkaisusn sidoksilla ns. verkolla.. Ei fiksulle ja äykkäille mielille tuolla ole mitään merkitystä mutta vain naisen istetunnolle ;) Älä ala tästä nyt sitten.. tiedät mut, vain mielipide ;)

Kyl mä tiedän sut Johan... :)

Tää uus tuntuu just tällasseltiä MissEveilEven suosikilta

Tää uus tuntuu just tällasseltiä MissEveilEven suosikilta

Niinkö? Mikäs siitä tekis mun suosikin? Mun suokkeja on ollu ulkoisesti Minna naisista, ihmisenä taas ehkä... hmm... no jaa, naisista Minna. Luulen että toi Justiina vois olla ihan hauska ja rempsee, en tiedä. Tavallaan se voi olla kyllä hottis... mut en yhtään tiedä luonteesta, ja turhan nuori mun makuun muutoin. Aijai kun on vaikia päättää. Mut oli miten oli, annan rispektiä tollasesta vahvasta tyylistä, mä ihailen ihmisiä keissä on "munaa", oli se sitten fyysistä tai henkistä juttua.

Miehistä, korjaan "miehistä" viihdyn eniten Ninoa seuratessa, sille saa nauraa.

Samanlainen rekkamuija se on ku Minna

Ja mä siis pidän "rekkamuijista"? :rolleyes:

Aika moneen otteeseen muidenkin kuin minun (useammankin aikuisen miehen toimesta + joidenkin naisten) on tullut todettua tuo käsite "rekkis" Minnan kohdalla aivan vituilleen menneeksi. Jos joku on rekkamuija niin Jelena. Mutta joo, en ala siitä kinaamaan.

Et edes vastannut kysymykseeni että MIKSI se Justiina olisi mun suosikki, mutta selkeästi mitään järkevää vastausta en tule saamaan joten säästetään molempien aikaa ja annetaan asian olla.

Ja mä siis pidän "rekkamuijista"? :rolleyes:

Et edes vastannut kysymykseeni että MIKSI se Justiina olisi mun suosikki, mutta selkeästi mitään järkevää vastausta en tule saamaan joten säästetään molempien aikaa ja annetaan asian olla.

En ees muista kysymystä :) ihan sama ku en jaksa enää taistella :haart:

En ees muista kysymystä :) ihan sama ku en jaksa enää taistella :haart:

Luovutit? Se on oikein. Tuntuupa taas hyvälle. Ah ;)

Hehe :D Voitto tuntuu aina hyvältä!

:lol2: Totta...!!!

...

Aiheeseen: Ninolla on helvetin hurjaa juttua tuolla. Hypänny kännissä raivopäissään 80km/h vauhdissa taksista ulos kun suuttui eksälleen. Eksä sai otettua jalasta kiinni ja raahautui hieman taksin mukana. Jotain puukon kanssa heilunut ym, huvittava tapa selittää.

Jotkut on kyllä kännissä ihan friikkejä, ja homot vielä enemmän sellasia mitkä dramatisoi kaikkea ihan helvetisti.

Noniin sinne meni mun mahdollisuudet BB- Justiinaan... Ei kuulemma halua liian skrodea poikaystävää. Hassua että tuon näkee todella monella vaikka niitä 'skrodeja' ei näe kuitenkaan juuri missään. Pari tatuointia on myös ottanut.

Noniin sinne meni mun mahdollisuudet BB- Justiinaan... Ei kuulemma halua liian skrodea poikaystävää. Hassua että tuon näkee todella monella vaikka niitä 'skrodeja' ei näe kuitenkaan juuri missään. Pari tatuointia on myös ottanut.
Vai ei liian skrodea? No eihän se mikään anorektikko ole itsekään:rolleyes: ei mutta ihan makeet noi tatskat.

Toivottavasti Justiina on kunnon viihdettä taloon :) Vaikuttaa suht riuskalta emännältä, erikoinen ja omalaatuinen tyyppi, ja jos sillä on vielä sydän paikallaan niin ME LIKES :haart:
Kyllä mä Eve uskon, että tykkäät Justiinasta. :) Tunnen Justiinan aika hyvin ja sydän on paikallaan. Mukava tyyppi kaikin puolin vaikka tatuoinnit antaakin ehkä hieman erikoisen kuvan.

En aio seurata BB:tä vaikka Justiina onkin talossa, mutta toivon silti Justiinalle voittoa.

Aika outoa sinänsä ku katoin noita subject keskusteluja ni sielä miehet pitää Jelenaa seksikkäänä...

Mmmmmmmitä? ..ai ketkä miehet? Jellu on sen näkönen miltä kukaan ei halua näyttää krapula-aamuna..hän on sitä non-stop. Kaiken lisäks vielä huono itsekuri ja epätasapainoinen persoona.
Rööki-lakko, ulkolenkkejä ja muutakin ruokaa ku makkaraa.

On mun mielipide.

Minna: Näyttää tosi hyvältä meikattuna, ilman meikkiä vähän noitamainen. Hyvä kroppa, tosin pienehköt tissit mun makuun

Jelena: Läski ja ruma naama. Meikattuna lähes ok naama. Tisseissä on kokoa, josta plussaa.

Kätlin: Jos muutaman kiloa siitä tiputtaisi, niin oisi liian laiha. Nyt läskiprosentti on bueno. Tissit sais olla isommat. Tosi nätti tyttö.

Tuija: Promokuvissa näyttää tosi hyvältä naamassa. Talossa näyttänyt lähinnä albiinolta. Siinä ja siinä, että olisi liian laiha. Tosin tosta kropasta ei ole varma, kun ei ole sitä esitellyt tai vähissä vaatteissa ollut(en ole katsellut juurikaan lähetyksiä, joten en ole noita niin nähnyt)

Lotta: Normaalimainen kroppa. Liiaan laihaläski kuitenkin mun makuun. Nätti.

Piru... en jaksa jatkaa mun viiltävää analyysiä, kun en ole tarpeeksi katsellut lähetyksiä :rolleyes:. Jatkan joskus toiste.

En kelpuuttais noista emännistä yhtäkään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom