Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niimpä, jaot olivat alunperinkin perseestä. Aso ois kyl todennäköisesti vaihtanut slummit ja paratiisilaiset päittäin, tosin jääden itse paratiisiin. Tämän tyylinen jako oli odotettavissakin.
Tosin bb:n rangaistus ois voinut olla kovempi, vaikka tekemällä jaon itse, esim. hajottamalla parit, ja jättäen Tuulin slummiin. Se ois aiheuttanut vihaa ja vitutusta.
Oho, tarkoitin siis Tuijaa.Kuka on Tuuli? Tuija kuuluu ehdottomasti slummiin ku ei osaa ku puhua piparistansa ja itkeä.
Oon ihan samaa mieltä.. BB oikeen etti jotain mistä rangaista ja nyt se löyty. Eri asia olis ollu jos joku slummilainen olis voittanu päällikkökilpailunkyllä Dana homman kusi mutta eiköhän tää ollu suunniteltu jo valmiiksi, piti vain saada joku "syy". Tää on tälläinen kaikkia tyydyttävä kiva ratkaisu, ihan perseestä. Siinähän olis ollu ideaa kun osa olis päässy slummista pois ja osa olis jääny itkemään sinne vielä omaa kohtaloaaan muutamaksi viikoksi.
Onhan Tuija ja Jelena ihan vitun ärsyttäviä, mutta Ragnar ja Kätlin on muuten vaan ihan turhia tuolla eivätkä saa mitään aikaseksi. Uskon että Tuijan ja Jelenan kilahteluilla on paljon enemmän annettavaa, kun Kätlinin ja Ragnarin turhanpäiväisellä hengaamisella.Aika outoa sinänsä ku katoin noita subject keskusteluja ni sielä miehet pitää Jelenaa seksikkäänä, Esa J:tä inhotaan, Kätlin halutaan slummiin ja Ragnarin halutaan tippuvan.
Jos tollasia ihmisiä on paljonki, en edes ihmettele vaikka Kätlin tai Ragnar tippuis sunnuntaina. W*tun friikit sanomma. :evil:
Tarinaa Justiinasta...