Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Ja samalle kaverille seuraavassa kaaviossa +7.06, että plusääniä 7.06 enemmän kuin miinusääniä?

:dance:
ei se oikeesti mitään insinööriä vaadi että noita ymmärtää mitä ne tarkottaa, toisin sanoen just noin ne menee. Prosentit tulee mitä luultavammin kaikkien äänien kokonaismäärästä. Jos et tätä ymmärrä ni sun on ihan turha rupee puhumaan että ääniä olis väärin laskettu.

Edit. oho missasin kokonaisen sivun

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauskaa oli! Kiitos kaikille mukana olleille. Ja en järjestänyt porukkaa yhteen paikkaan, niinku visioin sen eka. Oltiin jonon hännillä, ja eturivi oli ainut tyhjä paikka ja siihenhän sitä sit joutu istuskelemaan.

Ja kyllä, Vapun sääret on upeat. :D

Ja se myötähäpeän määrä... Kun Manta uhitteli Minnalle, sekunnin mietin että tuleekohan tästä kunnon catfight.. Mua ja muuta jengiä nolotti sen skidin takia. Aika noloa, että oma lapsi joutuu rauhoittelemaan äitiään suorassa lähetyksessä.. MUTTA NYT SE ON ULKONA!!!:dance::dance2::dance:

Tossa ylempänä jo mainitsinkin, kuuntelin tämänpäiväisen lähetyksen sivukorvalla ja luulin lopputulosta miinusäänten suhteeksi johonkin. En keksinyt mitään järjellistä, että mihin. Eli tyyliin "tässä plusäänet, ja tässä miinusäänet".
Joo ei mun ollut tarkoitus sua kohtaan mitenkään erityisesti hyökätä. Tuli tuo asia mun puolelta ilmaistua vähän typerästi, sorry :piis:.

Ei mitään, minun huolimattomasta ohjelman kuuntelustahan ihmettely lähti. Vaan olipa tuossa jo varsin mainioitakin kaavaehdotelmia jengillä :)

No joo, ei saa yleistää mutta sanotaan että se alempi sosiaaliluokka on juurikin sitä väkeä mikä näyttää 34-vuotiaana 50-vuotiaalta, tekee lapset 16-18 vuoden iässä vahinkoina, elää sossun tuella

Juuri näin, perus voikkaalaisia stereotyyppiamiksia.

Jotenkin oon kyllä tyytyväinen että toi yks helvetin white thrash bitch pistettii helvettii tuolta. Ei elämä etteikö sellaset sivistyneet ja älykkäät ihmisetkin oisi ehkä tylsiä seurattavia, mutta toi toinen ääripää sinisimpukan älykkyydellä, hyeenan tunne-elämällä ja lapamadon moraalilla varustettu rekkalesbon näkönen pubiruusu on jotain niin :david::itku:

Tosin tollasia on kaikki lähiöräkälät täynnä, sosiaalitoimiston odotushuoneesta löytyy lisää, sanomalehtien mielipidesivuilta ja varsinkin napakat-palstan kirjoittelijoista löytyy noita, ja jokasella luokalla on ne pahimmat idioottihorot jo koulussa, jotka kunnostatuu lastenteolla 16-vuotiaina eikä koskaan tee oikeita töitä. En niin pidä tuosta ihmistyypistä..

e: onneksi mun ei tarvitse myöskään tuollaisia ihmisiä katsella. Suurin syy mulle myös olla äänestämättä demareita ja muita vasureita on se että ne passivoi terveistä ihmisistä jokapojan paskamantoja. Tuntuu fiilispohjalta siltä että pahimmat sosialistit on noissa samoissa stereotyyppipummeissa.

http://www.iltalehti.fi/etusivu/
Päässy Paskaruusu ihan uutisiin asti käyttäytymisellään

Hyvä! :hyvä:

Tykkään kun oikein Iltalehtikin tuomitsee moisen, ei ole pelkästään BB-katsojien mielipide. Hauska huomata että lukijoista 95% äänestänyt Mantan nolanneen itsensä televisiossa :D

Juuri näin, perus voikkaalaisia stereotyyppiamiksia.

Jotenkin oon kyllä tyytyväinen että toi yks helvetin white thrash bitch pistettii helvettii tuolta. Ei elämä etteikö sellaset sivistyneet ja älykkäät ihmisetkin oisi ehkä tylsiä seurattavia, mutta toi toinen ääripää sinisimpukan älykkyydellä, hyeenan tunne-elämällä ja lapamadon moraalilla varustettu rekkalesbon näkönen pubiruusu on jotain niin :david::itku:

Tosin tollasia on kaikki lähiöräkälät täynnä, sosiaalitoimiston odotushuoneesta löytyy lisää, sanomalehtien mielipidesivuilta ja varsinkin napakat-palstan kirjoittelijoista löytyy noita, ja jokasella luokalla on ne pahimmat idioottihorot jo koulussa, jotka kunnostatuu lastenteolla 16-vuotiaina eikä koskaan tee oikeita töitä. En niin pidä tuosta ihmistyypistä...

LOL! Indica! Sä veit sanat mun suusta! :lol2:

Trailerpark-Bitch, White Trash todellakin ja voin kuvitella että Mantalla on vähintään joku leijonakoru kaulassa, fritsuja vielä 34v ikäisenä, joku "Kiitos Isänmaa"-huppari, kulahtaneet 501-levikset ja PUUKKARIT!

Anteeksi kaikille leijonakoruisille, isänmaallisille, puukkareita pitäville jne. Ei tarkoitus moittia jotain tiettyä, nämä vaan kulminoituu niin perkeleen hyvin tuossa Mantassa.

Mitäs tähän vielä heittäis loppukaneetiksi?

No ei muuta kuin haisevat terveiset: PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

Hyvä! :hyvä:

Tykkään kun oikein Iltalehtikin tuomitsee moisen, ei ole pelkästään BB-katsojien mielipide. Hauska huomata että lukijoista 95% äänestänyt Mantan nolanneen itsensä televisiossa :D
Joo, toivottavasti toi ämmä nyt nolataan oikein kunnolla iltapäivälehdissä. Joutuis vähän miettimään touhujaan.

Joo, toivottavasti toi ämmä nyt nolataan oikein kunnolla iltapäivälehdissä. Joutuis vähän miettimään touhujaan.

Toivon samaa. Muuten ei herää todellisuuteen ellei näe tätä monelta kantilta.

Toivon samaa. Muuten ei herää todellisuuteen ellei näe tätä monelta kantilta.
Jep, ja se on vielä niin omahyvänen, että ei se pienestä usko kuitenkaan. Jos sitä ei solvata joka suunnasta, niin se vaan ajattelee, että "mää nyt oon tämmönen, ei kaikki välttämättä tykkää, mut ainakin mulla on rohkeutta olla oma itteni". Sais nyt kunnolla näpeilleen kerrankin.

Trailerpark-Bitch, White Trash todellakin ja voin kuvitella että Mantalla on vähintään joku leijonakoru kaulassa, fritsuja vielä 34v ikäisenä, joku "Kiitos Isänmaa"-huppari, kulahtaneet 501-levikset ja PUUKKARIT!

Anteeksi kaikille leijonakoruisille, isänmaallisille, puukkareita pitäville jne. Ei tarkoitus moittia jotain tiettyä, nämä vaan kulminoituu niin perkeleen hyvin tuossa Mantassa.

Jep,
kiitos.jpg

JA sitte pilottitakki,viininpunanen tai musta, ja sen alla verkkatakki talvella. Lämpimämpänä aikana 1990-lukulaiset nappiverkkarit ja maiharit ja pilotti.

Pahinta mitä tiiän mitä voisi omalle kohdalle elämässä tapahtua on se että jos joskus lapsia saan, niin niistä tulisi tollasia kaikesta kasvatuksesta huolimatta;) Noi ihmiset on niin jotain vituttavaa. Pikkukaupunkien Lidlit on noita tulvillaan kaljaostoksilla arkipäivisin puolestapäivästä eteenpäin. Yksi suurimpia syitä opiskella mulle on se ettei mun isona tarvi ikinä katsella tollasia ihmisiä, mulla menee iho kananlihalle niistä. Se on luojan lykky että toi tippu. Niin vituttaisi jos tollasen ihmistyypin edustajat ikinä voittaa mitään.

Suuriääniset rehvakkaat viinaanmenevät naiset on maailman suurinta turnoffia ikinä, saman tyyppiset saatanan mattinykäset on muutenkin ihmistyyppinä jotain niin kokonaisvaltasen vituttavaa, että pää repeää.

Pitää sen takia itsekin rajoittaa tota alkoholia, koska mä en vaan halua olla mitään tuota, enkä halua olla missään kosketuksissa tuonkaltaisen kansanosan kanssa.. Haukkukaa elitistiksi, mutta mun mielestä älykkyys, sivistys ja jonkinlainen kunnianhimo on vaan niin tärkeää kanssaihmisissä ja itsessäni.

Niko pihalle seuraavaksi, miehen ei mielestäni pidä olla samanlainen kun 14vuotiaat häiriintyneet tytöt.

e: sen jälkeen Andreas, voi hyvää päivää miten arvostelukyvytön vatipäinen tyttö. Mian teiniangstin viel jotenkin ymmärtää, se on nuori, kyllä se toivottavasti siitä aikuistuu.. Mutta voi vittu silti. Tuolla on tänä vuonna Johan, ja muut. Ja muista Cheryll on ihan jees, vaikkakin ihan helvetin horahtava. Loppujengi on anniinaa lukuuottamatta NIIN perseestä. en kertakaikkiaan voisi olla tuolla, ei jaksaisi.

Mitä vittua, ne Zerin kimppuun hyökkää koko ajan. Tuolla on kyllä ihan fiksuja ajatuksiakin välillä. Ja mitä vittua, toi Manta sitten sanoo "Älä korota ääntäs". Itse huutaa koko ajan, helvetin lehmä.

Mitä vittua, ne Zerin kimppuun hyökkää koko ajan. Tuolla on kyllä ihan fiksuja ajatuksiakin välillä. Ja mitä vittua, toi Manta sitten sanoo "Älä korota ääntäs". Itse huutaa koko ajan, helvetin lehmä.
Niimpä:rolleyes: kauheeta jos se nyt tykkää vaihdella vaatteitaan yms...Mantaa vaan ottaa päähän kun on ite niin trash:jahas:

joo on tolla blondilla ihan fiksuakin ajatuksia, saisi ne vaan selvästi tuotua ulos.

kauheeta kinaa tolla blondilla ja miialla. Ei ole kyllä muita asukkaita kuin zeriä näytetty tässä jaksossa.

seri on yksinkertainen ei siitä mihinkään pääse vaan ei kai sitä silti tolleen porukalla tarttis lynkkaamaan alkaa IMO...

Toi on jo aivan perseestä. Vitun junttiporukka hyökkää yhden tytön kimppuun.

edit: joo, taitaa ääniä vaihtua Nikosta Miaan. Vitun teini.

cheryl kysyy ihan oikeutetusti että mikä se syy on, että hän on silmätikku. sillä on yhtälainen oikeus olla tuolla talossa kuin esim. mialla. joten ei ole reilua mialta, että se kohtelee cheriä koko ajan erittäin tylysti (24/7) ja sitten kun cheri asiasta kysyy niin lopputulos on tuo mitä juuri nähtiin.

toivottavasti tän illan koosteessa nähdään mitä tapahtui eilen häädön jälkeen.

cheri on tämän vuoden perttu. se, että joutuu kiusauksen kohteeksi on suomalaisille aika punainen vaate. perttuhan nousi alunperin suosioon juuri samasta syystä. muut dissasi ja naureskeli pertulle, ei pertun kanssa. ja kansa symppasi perttua. toivon, että cherylin perushyvyys voittaa ja se saa tsemppausta siitä, että sitä ei äänestetä katsojien taholta ulos.

edit: oonkohan hiukan herkkä kun itken tuon cherin pk:n jälkeen..... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom