Aivan, aluksi pidettiin, mutta sitten kun hänet opittiin tuntemaan, niin tämä käsitys muuttui.
Tiedäppä häntä, voihan näin käydä Cheryllille myös. Itse en arvosta Cherylliä yhtään, toki pitäisi seurata 24/7, jotta voisi vetää henkilöstä perusteltuja johtopäätöksiä. Mutta tekopyhyys on yksi raivostuttavimmista piirteistä ihmisessä ja se on tullut esille koosteissakin.
Cheryll on varmasti oma itsensä tuolla talossa, siinä mielessä hän muistuttaa Perttua. Ainut vaan että en ole kovinkaan ihastunut aitoon Cherylliin. Pohjimmiltaan varmasti mukava ja sydämellinen ihminen...hän ei vain tuo sitä esiin oikealla tavalla, jos hän kehittäisi ulosantiaan, saattaisin jopa saada hänestä jotain irti.
Tällä hetkellä hänellä ei ole mitään annettavaa minulle, eikä minua kiinnosta katsoa hänen edesottamuksiaan pätkääkään.
Ei sympatiaääniä täältä, vaikka joutuukin yksin riitelemään kaikkien muiden kanssa. Sori.
tajusin just, että koosteita katsovan ja 24/7 katsovan ei kannata keskustella asukkaista kovin syvällisesti, koska käsitys tietenkin muokkaantuu aivan erilaseksi. joten kuitti osaltani tähän keskusteluun ja lämpimät suosittelut seurata talon elämää muualtakin kuin koosteista.