Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan, aluksi pidettiin, mutta sitten kun hänet opittiin tuntemaan, niin tämä käsitys muuttui.
Tiedäppä häntä, voihan näin käydä Cheryllille myös. Itse en arvosta Cherylliä yhtään, toki pitäisi seurata 24/7, jotta voisi vetää henkilöstä perusteltuja johtopäätöksiä. Mutta tekopyhyys on yksi raivostuttavimmista piirteistä ihmisessä ja se on tullut esille koosteissakin.

Cheryll on varmasti oma itsensä tuolla talossa, siinä mielessä hän muistuttaa Perttua. Ainut vaan että en ole kovinkaan ihastunut aitoon Cherylliin. Pohjimmiltaan varmasti mukava ja sydämellinen ihminen...hän ei vain tuo sitä esiin oikealla tavalla, jos hän kehittäisi ulosantiaan, saattaisin jopa saada hänestä jotain irti.
Tällä hetkellä hänellä ei ole mitään annettavaa minulle, eikä minua kiinnosta katsoa hänen edesottamuksiaan pätkääkään.
Ei sympatiaääniä täältä, vaikka joutuukin yksin riitelemään kaikkien muiden kanssa. Sori.

tajusin just, että koosteita katsovan ja 24/7 katsovan ei kannata keskustella asukkaista kovin syvällisesti, koska käsitys tietenkin muokkaantuu aivan erilaseksi. joten kuitti osaltani tähän keskusteluun ja lämpimät suosittelut seurata talon elämää muualtakin kuin koosteista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilu ämmä. ULOS tuolta! :david:

T-O-D-E-L-L-A-K-I-N!

Se on kyl ehkä kaikkien TeiniPissisAngstiKajaaliSilmienKuningatar, mä en vaan enää kestä kohta.

Ikävä kyllä Ade taitaa Mian sijasta lähteä, vaikka ei sekään huono vaihtoehto ole.

tajusin just, että koosteita katsovan ja 24/7 katsovan ei kannata keskustella asukkaista kovin syvällisesti, koska käsitys tietenkin muokkaantuu aivan erilaseksi. joten kuitti osaltani tähän keskusteluun ja lämpimät suosittelut seurata talon elämää muualtakin kuin koosteista.

Totta. Täysin turha vääntää tällaisesta asiasta.
Minä olen saanut sellaisen kuvan Cheryllista jonka tuotanto on minulle halunnut antaa, siihen en voi vaikuttaa. Luultavasti sinun kuvasi on todenmukaisempi.
Paha sanoa...

miks aden väkivallalla "uhkailua" ei näytetty.

oli sanonu että ykskin väärä sana niin tämähtää :D:lol2:

Tulis nyt joku kiroilutehtävä. Vaikka euro aina pois viikkobudjetista, kun joku kiroaa, niin voitas päästä sellaseen normaaliin kielenkäyttöön..

Ja huomioikaa Mian juonittelu lisää. Nimesi useita henkilöitä ketkä ei hänen mielestään ansaitse olla talossa ja kiroili samaan lauseeseen noin 15krt sanan VITTU...

Vittu että mua vituttaa toi vitun uhmainen ja vitun angstinen vitun teinipissis vitun kämänen kaljah..ra vitun Mia vittu...

Mia varmaan arvostaisi tätä mun mielipidettä hänestä, laskeudun vain samalla tasolle, me varmaan kommunikoitais hyvin yhdessä. Vittu.

Mieluummin Andreas ulos nyt, koska häntä tuskin saadaan häätöäänestykseen uudestaan pitkään aikaan, kun taas Mia varmasti on jatkossakin äänestyksessä.

Tulis nyt joku kiroilutehtävä. Vaikka euro aina pois viikkobudjetista, kun joku kiroaa, niin voitas päästä sellaseen normaaliin kielenkäyttöön..

Minusta tuo on täysin turhaa, antaa ihmisten puhua niinkuin sopivaksi näkevät.
Kuten Seppo Rätykin sanoi joskus:
"Jos vituttaa, niin sitten vituttaa"

Siinäpähän yleisö näkee kielenkäytöstä, että kuka tajuaa vähän hillitä ja kuka ei...

joo miian itsekin laittaisin ulos mutta kannattaa muista tää tilanne. miia tulee olemaan häädössä asukkaiden toimesta, kun taas adea tuskin sinne saadaan eli jos siitä haluaa eroon on se tiputettava nyt. paras ois ku 2tippuis sunnuntaina niin päästäis kerralla molemmista.
Mieluummin Andreas ulos nyt, koska häntä tuskin saadaan häätöäänestykseen uudestaan pitkään aikaan, kun taas Mia varmasti on jatkossakin äänestyksessä.
juuri näin

Miia on kyllä helvetin ärsyttävä ja hän ansaitsisi tulla häädetyksi, mutta häädetään Ade nyt ensin. Miian todellinen luonto on tullut talossa esiin, mutta tuskin talon (röökipiirin ulkopuoliset) asukkaat tajuavat kuinka kaksinaamainen juoruämmä tuo ade on. Miia lähtee sitten ensi viikon äänestyksessä.

Joo totta tosiaan. Adea ne ei helpolla ite nimeä koska se ei saa mitään raivokohtauksia toisin kuin Mia. Paras kombo olis tietty että toi teeskentelevä wnb-psykologi itku-iita ja sen agressiivinen kajal-kaveri lähtis yhdessä, ihan vaikka käsikkäin.

Ei saakeli mä jäin koukkuun tuohon Aden rakkaudentunnustukseen, ehkä televisiohistorian jäätävin tunnustus. :D :hyvä:
Nyt oon koittanut etsiä youtubestakin jo jos joku ois vaikka tehnyt pätkän siitä sinne, ei oo vielä ainakaan natsannut. :)

Nyt kyllä pitää toivoa että Mia poistuu talosta ihan vapaaehtoisesti Aden poistuttua.

Joo, ei nyt lähdetä mitään miia sieltä tiputtaan ku se tulee sieltä kuitenkin pois. Ade vittuun nyt kun on saumat.

Voi pikkasen asenne nikolla ja miialla muuttua kun huomaavat, että niiden rinki tiputetaan yks kerrallaan pois. Voi olla nautinnollista katsoa kun ne yrittää päästä muiden suosioon sen jälkeen kun Ade on raahattu mäkeen tuolta.

Vittukun tuo Cheril koko ajan vikisee jostain omista jutuistaan ja kerää huomiota tolta vitun Antilta.

Bimbo muija joka feikkaa jopa itkutkin kun ei vaaleanpunaisessa hattaramaailmassa ole tarvinu itkeä ja mitä se selittää et on tehny kovasti työtä rikastuakseen kun kaikki on tarjottu hopeavadilla eteen tai sitte perintönä saatu, riittävästi pääomatuloja ettei tarvitsisi edes olla talossa saatikka et ansaitsisi edes voittorahoja.
Ensiviikolla se on taas pudotusäänestyksessä.

Joo, ei nyt lähdetä mitään miia sieltä tiputtaan ku se tulee sieltä kuitenkin pois. Ade vittuun nyt kun on saumat.

Voi pikkasen asenne nikolla ja miialla muuttua kun huomaavat, että niiden rinki tiputetaan yks kerrallaan pois. Voi olla nautinnollista katsoa kun ne yrittää päästä muiden suosioon sen jälkeen kun Ade on raahattu mäkeen tuolta.

Nikolla ei ole vaikeuksia. Melkein kaikki tykkää Nikosta kuitenki tuolla, se on hauskaa seuraa, sen jutuille ja koko olemukselle saa repeillä. Niko myös itse on kiinnostunut olemaan kaikkien kaveri, juoruringin mukana menee vaan liian helposti.

Mia sen sijaan ei pysty kaveeraamaan tasapuolisesti muita eikä se ole mitenkään hauskakaan. Uskon että sen jatkuva laulaminenkin pikemminkin ärsyttää muita.

Bimbo muija joka feikkaa jopa itkutkin kun ei vaaleanpunaisessa hattaramaailmassa ole tarvinu itkeä ja mitä se selittää et on tehny kovasti työtä rikastuakseen kun kaikki on tarjottu hopeavadilla eteen tai sitte perintönä saatu, riittävästi pääomatuloja ettei tarvitsisi edes olla talossa saatikka et ansaitsisi edes voittorahoja.
Ensiviikolla se on taas pudotusäänestyksessä.
Terve Mia, miten pääsit talosta nettiin?

edit. ehkä liian vähän v-sanoja kirjoituksessa...

Vittukun tuo Cheril koko ajan vikisee jostain omista jutuistaan ja kerää huomiota tolta vitun Antilta.

Ehh... Whut?

Eiköhän Cherillä ole vähän aihettakin yrittää puida tilannettaan ja saada joltain huomiota. Cheriä kohtaan on kyllä käyttäydytty niin paskamaisesti. Varsinkin Miia, mikä helvetti se "cherillä on juuttunut kultalusikka perseeseen" heitto edes oli. Tuskin tyttö edes tietää mitä tuo sanonta todellisuudessa tarkoittaa vaan on sen mantalta kuullut ja sillon se on cuuli sana. Oha cheri himppa tyhmä ja ehkä vähän todellisuudesta irronnut, mutta ei se siitä niin pahaa ihmistä tee että pitää olla koko ajan vittuilemassa ja ahdistamassa.

Mulla ei vieläkään ihan riitä ymmärrys, että millä perusteilla tonne tuotanto on ottanut porukkaa? Noi kaikki on ihan mielikuvituksettomia väittelijöitä joilla itsetunto lähentelee miinus lukemia. Ihan käsittämätöntä sakkia.

Mites Manta muuten veti extrassa kun ei tullut nähtyä? Onko jossain videota siitä?

Edit: Imo musta tossa voi käydä niin et ku Miia vielä lähtee ni rupee Nikon ja Itkun käytös muuttua.

Meinasin tulla tänne purkamaan sydäntäni, mutta Neutraali olikin jo sanonut kaiken, mitä mulla oli mielessä :hyvä:.
seri on yksinkertainen ei siitä mihinkään pääse vaan ei kai sitä silti tolleen porukalla tarttis lynkkaamaan alkaa IMO...
joo miian itsekin laittaisin ulos mutta kannattaa muista tää tilanne. miia tulee olemaan häädössä asukkaiden toimesta, kun taas adea tuskin sinne saadaan eli jos siitä haluaa eroon on se tiputettava nyt. paras ois ku 2tippuis sunnuntaina niin päästäis kerralla molemmista.
Todellakin pitäkää nyt mielessä tää asia. Miasta päästään kyllä vaikka heti ensi viikolla. Andreaksesta sen sijaan ei päästä ennen finaalia, ellei se tällä viikolla lähde.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom