Mun puolesta cheri sais vaikka voittaa koko paskan. Sillä on kuitenkin vaikeinta olla tuolla, kuin kaikki tuntuu olevan sitä vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cheryl kysyy ihan oikeutetusti että mikä se syy on, että hän on silmätikku. sillä on yhtälainen oikeus olla tuolla talossa kuin esim. mialla. joten ei ole reilua mialta, että se kohtelee cheriä koko ajan erittäin tylysti (24/7) ja sitten kun cheri asiasta kysyy niin lopputulos on tuo mitä juuri nähtiin.
toivottavasti tän illan koosteessa nähdään mitä tapahtui eilen häädön jälkeen.
cheri on tämän vuoden perttu. se, että joutuu kiusauksen kohteeksi on suomalaisille aika punainen vaate. perttuhan nousi alunperin suosioon juuri samasta syystä. muut dissasi ja naureskeli pertulle, ei pertun kanssa. ja kansa symppasi perttua. toivon, että cherylin perushyvyys voittaa ja se saa tsemppausta siitä, että sitä ei äänestetä katsojien taholta ulos.
En voisi olla enempää eri mieltä. Cheryllin ja Pertun ero on se, että Perttu oli oikeasti hauska, eikä vetänyt mitään roolia. Perttu oli suoraselkäinen ja rehellinen toisin, kuin tuo tekopyhä Cheryll, joka kerää sääliääniä sillä että se on niin tyhmä, että koko porukan pitää olla vääntämässä sille asioita rautalangasta.
Muutenkin tuo Perttuun rinnastaminen on mielestäni perusteetonta, ei voi verrata keskenään.
:hyvä:ois kyllä kova sanaVidu ku sais tuon Aden "Mä rakastan sua" vuodatuksen kännykkään esim. viestiääneksi :dance2:
Olis ihan helmi. :D
Edit. Joku vois väsätä.
no tästä mä vuorostani olen täysin eri mieltä. cheryl on aito itsensä, sellainen juuri kuin hän on. ei ehkä sun, mian, aden, mantan tai harrin mieleen, mutta silti aito. ja kyllä perttuakin kiusattiin ja sitä pidettiin hölmönä/tyhmänä/yksinkertaisena. että siinä mielessä vertaus on mielestäni ihan perusteltu, vaikkain ihan erilaisia muuten ovatkin. asemaltaan talossa kuitenkin aika lailla samassa jamassa.