Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Talon vanhin Maria... Mitä v***ua en oo moista käytöstä nähnyt edes lapselta.
Samaa jo kattelin itekkin.

Edit. Saa nähdä onko pokkaa tulla ens viikolla studio yleisöön. Itsellä ei ainakaa tuollaisen lapsellisen käytöksen jälkeen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä olenko vaan tyhmä, mutta mulle ei ole selvinnyt mistä noin luvut tulee(Räisäsen hihasta oikeasti varmaan).
Jos saisin vaikka 30 plus-ääntä ja 25 miinus-ääntä, niin mikä olisi lopputulos? 5/55= jotain alle 10 prossaa plussalla vai miten? Nyt joku pääsee sivistämään insinööriä.
Juuri noin. Plussaa 30/55=54,55% ja miinuksia 25/55=45,45%, eli lopputulos +9,09%.

Edit: typo

Manta on aivan uskomaton, nolas ja mokas itsensä vielä pahemmin haastattelussa, todella törkeellä tavalla käyttäytyi ja haukkui ihmisiä.
...
Ikävä vaan ettei osaa hävetä koska on tuollaista alempaa sosiaaliluokkaa...
Pitäis ehkä määritellä sosiaaliluokka, mutta mun mielestä mihinkään tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluminen ei sanele yksilön käytöstä.

Jotenkin tosta vaan huokuu ihan silkka tyhmyys ja yksinkertaisuus tosta ämmästä.

Harri alentui tyypilliseen teinipojan käyttäytymiseen: alkoi heittää Cheristä ala-arvoista herjaa, kun Cheri ei ollut hänestä kiinnostunut (tähän törmää ihan liian usein oikeessakin elämässä)
Kohtuullisen "oikeutettuja" läppiä jos nyt miettii miten ko. bimbo on vaihtanut suhtautumistaan Harriin ihan lennosta.

menkää äänestämään gallupiin!
Siis tänne hop hop.

täh? no toihan on ihan normaalia yhteenlaskua missä on miinusmerkkisetkin mukana. jos et muuten hokaa niin kato lämpömittarista.
Mulla ei ole lämpömittaria, mutta viimeksi kun sellaista katsoin niin siinä oli celsiukset absoluuttisina arvoina, ei prosentteina. Lähetyksessä ainakin Vappu puhee prosenteista, tiedä sitten uskoako koska se puhuu muutenkin aika paljon kummallisuuksia siellä.

Juuri noin. Plussaa 30/55=54,55% ja miinuksia 25/55=45,45%, eli lopputulos -9,09%.

Eli mitä enemmän saat plusääniä, sitä enemmän päädyt loppulaskennassa miinukselle? :)

Huomatkaa tosiaan, että kaikki kolme olivat aluksi plussalla ja päätyivät lopuksi miinuksille. Ei tarvitse olla kummoinen tohtori kertoakseen, että omien äänien prosenttiosuuksia summattaessa tämä on mahdottomuus.

Kertokaa joku tosta Marian studio-osuudesta tarkemmin, kun en päässyt tänään telsun ääreen seuraamaan sitä.

Eipä siitä paljoa jäänyt kerrottavaa. Kauheaa myötähäpeää se kyllä aiheutti.

Vapun hiillostuksessa manta ei osannut sanoa oikeastaan mitään järkevää. Ja kun näytettiin ketkä antoivat hänelle pisteitä vastaus oli aina "mä tiesin!"

Ja muutenkin käytös oli sellaista, että tytär etsii varmasti kiveä jonka alle piiloutua.

Viimeksi muokattu:
Kohtuullisen "oikeutettuja" läppiä jos nyt miettii miten ko. bimbo on vaihtanut suhtautumistaan Harriin ihan lennosta.

Ei mun mielestä oo "oikeutettua" missään tilanteessa alkaa haukkua muijan pillua löysäksi ja rumaksi kaikkien edessä.. varsinkaa ku ei sitä ole edes nähny (?)

Juuri noin. Plussaa 30/55=54,55% ja miinuksia 25/55=45,45%, eli lopputulos -9,09%.
Eli jos vaikka A saa 2 plussaa ja 0 miinusta niin hänellä silloin +100%. B:lle voisi tulla 1000 plussaa ja 1 miinus. Tällöin B:llä +99.9% eikä riittäisi vaan A menisi voittoon? Eihän se noin toimi vaan B voittaa +999 vs +2. Se miten tuotanto ottaa noista prosenttiluvut on mystistä.

On toi BB produktio naurettavaa kaksinaismoralismia. Juontaja jeesustelee, että ei saa käyttää rumia sanoja (vittu) suorassa lähetyksessä ja samalla tuotanto näyttää niitä vittuja koosteissaan. Pellejä.

Ei mun mielestä oo "oikeutettua" missään tilanteessa alkaa haukkua muijan pillua löysäksi ja rumaksi kaikkien edessä.. varsinkaa ku ei sitä ole edes nähny (?)
Itse asiassa mä en edes muista mitä ne läpät oli; pointti oli lähinnä se, että sitä saa mitä tilaa.

edit: eikun joo, olikos läpänderit "palkinto lehmä" ja joku rintavarustukseen liittyvä ja sitten se "kaks kertaa tuuppaaminen" :D

edit: Oukei meni noi velhon hihat ohi kokonaan.

Pitäis ehkä määritellä sosiaaliluokka, mutta mun mielestä mihinkään tiettyyn sosiaaliluokkaan kuuluminen ei sanele yksilön käytöstä.

Jotenkin tosta vaan huokuu ihan silkka tyhmyys ja yksinkertaisuus tosta ämmästä.

No joo, ei saa yleistää mutta sanotaan että se alempi sosiaaliluokka on juurikin sitä väkeä mikä näyttää 34-vuotiaana 50-vuotiaalta, tekee lapset 16-18 vuoden iässä vahinkoina, elää sossun tuella tai on töissä matalapalkkaisimmissa ammateissa. Polttaa helvetisti röökiä, juo hemmetisti viinaa. Ei ole pahemmin kouluja käynyt [paitsi sen elämänkoulun tietty mihin kuuluu väkivaltaisuudet jne]. Puhuvat kuin merimiehet eli kielenkäyttö räävitöntä, eivät osaa eivätkä edes ymmärrä hävetä.

Ne on niitä samoja ketkä ovat istumassa [tai säkällä tarjoilemassa] siellä lähiön paskaisimmassa räkälässä, kuten pubiruusumme pieruperse-Manta.

...

Yleensä en näin räävitön ole mutta niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Eiköhän tämä vastaus olisi Mantallekin ok, hän esittäisi asiat varmaan vielä ilkeämmin ja tökerömmin.

Mulla ei ole lämpömittaria, mutta viimeksi kun sellaista katsoin niin siinä oli celsiukset absoluuttisina arvoina, ei prosentteina. Lähetyksessä ainakin Vappu puhee prosenteista, tiedä sitten uskoako koska se puhuu muutenkin aika paljon kummallisuuksia siellä.

no en minä ole mikään meterrro----metrro----metreoll----meterrolooki.... vai miten se oli? eiku matemaatikko.

No joo, ei saa yleistää mutta sanotaan että se alempi sosiaaliluokka on juurikin sitä väkeä mikä näyttää 34-vuotiaana 50-vuotiaalta, tekee lapset 16-18 vuoden iässä vahinkoina, elää sossun tuella tai on töissä matalapalkkaisimmissa ammateissa. Polttaa helvetisti röökiä, juo hemmetisti viinaa. Ei ole pahemmin kouluja käynyt [paitsi sen elämänkoulun tietty mihin kuuluu väkivaltaisuudet jne]. Puhuvat kuin merimiehet eli kielenkäyttö räävitöntä, eivät osaa eivätkä edes ymmärrä hävetä.

Ne on niitä samoja ketkä ovat istumassa [tai säkällä tarjoilemassa] siellä lähiön paskaisimmassa räkälässä, kuten pubiruusumme pieruperse-Manta.

...

Yleensä en näin räävitön ole mutta niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Eiköhän tämä vastaus olisi Mantallekin ok, hän esittäisi asiat varmaan vielä ilkeämmin ja tökerömmin.
Jeah, tolla määritelmällä voidaan kyllä mennä tässä tapauksessa. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom