Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Adehan on paskanpuhumisella/kieroilullaan ja yleimeininkillään järjestänyt taloon vaikka kuinka paljon meininkiä: Riitoja, naurua, lystiä... Paljon enemmän ku moni muu... Niko oli yliveto, siis viihteen kannalta, ehdoton kuningas...
Niin, homopojat aiheutti vitutusta ja sitä huutoa en ainakaan minä lue viihteeksi, koska se vituttaa. Enkä ole läheskään ainoa joka on tätä mieltä.

Onko sun mielestä riitely ja itkeminen parasta viihdettä mitä talosta voi saada irti, käytä vertailupohjana vaikka edellisiä kausia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko talossa ollut yhtiäkään "bileitä" mitkä ei olisi päättynyt riitoihin ja nikon itkupotkuraivareihin tjsp??

Sen takia manipulaattorit, hullut homot ja kitisijä-ämmät hiuksista vittuun, koska alkaa jo harmittaa tuo tulehtunut ilmapiiri talossa. Olin aluksi itekkin sitä mieltä, että konflikteja pitää olla, mutta oikeasti on kivempi katsoa kun jengi on hyvässä hengessä. On sellasta kaverillista meininkiä, mies-miehelle -puhetta, tyttöjen juorutuokioita ja kaikkien yhteisiä keskusteluita. Hyviä läppiä. Välillä voisi nussia ja välillä mokailla kännissä. Sillon tällön ilmaa puhdistava riita.

Ei siellä paskat housussa tarvii istua vaikkei koko ajan tappelisi tai suunnittelisi tappelua ja jauhaisi paskaa muista.

En kyllä ymmärrä, miksi Kuntosalimies haluat palkita jonkun noista pahantahtoisista ja ilkeistä ihmisistä sillä 50 000 eurolla mieluummin kuin jonkun näistä ystävällisistä ja hyväntahtoisista ihmisistä, jotka osaavat käyttäytyä. En minä ainakaan halua, että pahan tekemisestä palkitaan. Eikä minusta ole mukava katsoa sitä, kun muutamaa ihmistä jatkuvasti kiusataan, ja sitten välissä vedetään itkuraivareita ilman syytä.

Kyllä mua ainakin vituttais jos joku ansaitsee 50 tonnia pelkästään itkemällä, paskanpuhumisella ja hyperventiloimalla.

Jos se tekis oikeesti jotain radikaalia, vaikka oliskin noin ärsyttävä, olis tilanne toinen.

Nikosta jäi myös sellainen kysymys, että mikä helvetin biseksuaali se sellainen on, jota ei naiset kiinnosta lainkaan? Kovasti hän ainakin itse kehui bi olevansa, mutta kuitenkin itki kokoajan, että siellä ei ole ketään hänelle ja joku homomies pitäisi saada taloon. Kertaakaan ei tainnut edes yrittää lämmitellä ketään naista, joten aika rajoittunut biseksuaali oli kyseessä :D

Ihan normi tammitynnyrissä.

En ymmärrä sitä, miten joku haluaa katsoa tuota Nikon kilahtelua, valitusta ja paskanjauhantaa päivästä toiseen ja etenkin, miten joku voi pitää sitä viihteenä... Että mua vitutti se kaveri.

Yhdyn täysin tähän tekstiin!

Itse en henkilökohtaisesti myöskään nähnyt mitään huvittavaa Nikossa. Joka päivä samaa paskaa. Sielä se kiljuu kun pikkutyttö milloin Chipalle ja milloin päiväkirjahuoneessa kameralle. Se lipevä pikkuhintti piti itseään niin ylijumalana talossa. Aina kun joku asia ei mennyt niin kuin Niko halusi niin sitten oli taas itkupotkuraivarit päällä ja kun asiasta joku Nikolle huomautti niin välittömästi alkaa uusi itkupotkumegahinttipaska raivari siitä että "Johtuuko tää mun seksuaalisesta suuntautumisesta??" .... ei hyvää päivää. Ei kun vittu ihonväristä.

Onneksi nuo tuotantotiimin undulaatit tajusivat ajoissa laittaa ton pikkupirpanan pois talosta, ennen kuin kotikatsomossa alkaa vanne kiristää siinämäärin päätä että pulpahtelee silmämunat kuopista ulos. :curs:

Yhdyn täysin tähän tekstiin!

Itse en henkilökohtaisesti myöskään nähnyt mitään huvittavaa Nikossa. Joka päivä samaa paskaa. Sielä se kiljuu kun pikkutyttö milloin Chipalle ja milloin päiväkirjahuoneessa kameralle. Se lipevä pikkuhintti piti itseään niin ylijumalana talossa. Aina kun joku asia ei mennyt niin kuin Niko halusi niin sitten oli taas itkupotkuraivarit päällä ja kun asiasta joku Nikolle huomautti niin välittömästi alkaa uusi itkupotkumegahinttipaska raivari siitä että "Johtuuko tää mun seksuaalisesta suuntautumisesta??" .... ei hyvää päivää. Ei kun vittu ihonväristä.

Onneksi nuo tuotantotiimin undulaatit tajusivat ajoissa laittaa ton pikkupirpanan pois talosta, ennen kuin kotikatsomossa alkaa vanne kiristää siinämäärin päätä että pulpahtelee silmämunat kuopista ulos. :curs:
Minä taas yhdyn tähä tekstiin. Eipä sitä Nikoa oikee nähny muuta kuin itku puuhissa, ja huutamassa jollekkin, aivan sairaista syistä, onneksi lens pihalle.

Mun mielestä se kausi jossa oli kaki, olli ja kumppanit oli paras! Ne piti yhtä siellä, välillä tosin huudettiinkin toisille, mutta ei ollu tollasta selkäänpuukottamista ja ainaista omista tämän hetken tunteista puhumista. Helvetin hauskaa katsottavaa oli niitten tempaukset ja juhlat, ollin kusemiset ja hannen oudot öiset itekseen puhumiset.

Voin vaan kuvitella millaset huudot tulis, jos esim. johan tai tero kävis unissaan kusemassa nikon tai aden vaatteiden päälle.. siellä sitten tupakkaringissä puhuttais, että "siis niinku ihan oikeesti, mä siis oikeesti luulen, et se teki sen tahallaan" siin ei pal selittelyt auttais, ku niko siel jo kilahtais! Aikasemmilla kausilla tollasille tempauksille vain naurettiin vielä monien päivienki päästä!!

Mut joo... onneks se sairas homo poistettiin sieltä, toivottavast se pääsis jonnekin hoitoon! Ei meinaan oo ihan normaalia tollanen, edes kännissä IMO...

:offtopic:Tuli mieleen, että saavatko Big Brother asukkaat äänestää?
Luulisi heille järjetettävän mahdollisuus tähän vai mitä luulette?
Muutenhan oppositio kannattaisi aina pistää bb-taloon:offtopic:

Niinkuin nuo salaliittoteoreetikot jossain täällä jo kirjoittelivat, näyttää tosiaankin että Ade kuiskaa Nikolle jotain ennen kilahdusta. Katsokaa vaikka video, Nikohan on ensin pirun hyvällä tuulella ja halattuaan Adea, sitten katsoo Adea halauksen jälkeen, pudistaa päätä ja kilahtaa. Ja sitten näyttää että Ade siinä vielä nyökytteleekin Nikolle jotain. Mene ja tiedä sitten...

Kummaa väkeä täällä ku haluaa puheliaimmat ja riehakkammat tyypit ulos, jotka järjestävät äksöniä ja riitoja yms. katseltavaa... BB On VIIHDEOHJELMA...
.

Täällä porukka haluais pitää talossa: Teron, Johanin, Ex markon, jarimatin yms..... Näistä kavereista ei oo mitään viihdettä....

Sitte porukka täällä vastaavasti haluaa pihalle: aden, nikon, marian, Miia,Antin jne... Nämä ihmiset järjestävät/järjestivät taloon elämää.

Ihme porukkaa....

Kohta talossa on jäljellä tyyppejä jotka istuvat päivät pitkät sohvilla sulassa sovussa ja juttelevat niitä näitä.... Kuka vittu sellasta jaksaa katsoa ja maksaa siitä?
se miksi ne muut istuu sohvalla/ei tee juuri mitään/aiheuta tilanteita johtuu pitkälti adesta. muu porukka ei uskalla oikein mitään tehdä jos se ei satu aden porukkaa mielyttään niin sitten ollankin häätöäänestyksessä. adesta ja nikosta kun pääsee eroon niin muutkin kyllä alkaa "elään" talossa ku ei tarvi jännittää dominoivia ihmisiä..

edelleen olen kaudesta sitä mieltä että tää on tähän mennessä paras kausi näistä neljästä, tähän mennessä. paljon on tapahtunut....

Mä oon alkanu tykkää Tuulista. Se ei nuole kenenkään persettä eikä yritä liittyä tohon juoruämmien kerhoonkaan.. Toisin kun esim. JM ja Anniina

Mä oon ihan innoissaan tästä Annasta :hyper: mukavan olonen tyyppi, fanitan kyllä sitä nyt. Eka asukas joka aiheutti heti tykästymisen, muut on semmosia perus tylsiä. Cheryll on toinen suosikki vaikka jauhaakin välillä ihan ihmeitä. Harmi että Harrikin poistunu talosta, sekin oli mun feivoritti.

hyvä henki. on toi seriki melko kuutamolla,

jaa ja nyt johanki näki että niko heitti muttei osaa valita kenen puolella on. mikä spede!!!

ite en mariannesta dikkaile mutta kai siltä ehkä kannattais kysyä tuosta tilanteesta häneltä eikä keskenään puida, että mitä tapahtui.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom