Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mua kyl hieman ärsyttää toi Mariannen käytös Teroa kohtaan. Silloin joku muutama viikko sitten se oli niin ettimässä vastauksia Terosta, mutta ei saanut sanotuksi sitä asiaa kunnolla mikä oikeasti vaivasi Terossa. Mun mielestä saapi syyttää ihan itteensä tällä hetkellä.
Nyt kun Tero yrittää jotain sanoa Mariannelle (kännissä kuitenkin), niin M sanoo heti ettei jaksa puhua mistään, tai etenkään asiasta. Muistan vain sen tilanteen, missä M puhui ruokapöydän ääressä kaikkea ja puhui T:stä kaikenlaista sanalla "hän", niin kuin "hän" ei olisi läsnä.

Molemmat selkeesti tarkoittaneet hyvää toisilleen, mutta kommunikaatio mennyt ristiin. Sellaiselle ei voi mitään. Uskon, että molemmat vielä tulee juttelemaan asioista, ellei toinen häädetä ulos.

:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan ihmeellistä käyttäytymistä nikolta. Ilmeisesti tuli mustasukkaseks ku tuli toinen vähemmistön edustaja taloon, tai siltä ainaki näytti, mutta miks ihmeessä se piti marianneen purkaa:confused:? Ei oo kyllä kaikki kotona tuolla "jätkällä". Lisäks marianne alkaa ärsyttää päivä päivältä vaan enemmän. Aivan törkeää käytöstä teroa kohtaan, vaikka kaveri yrittää vaan kehua tyttöä.

Mä vähän luulen, että meni Nikolla Mertsi ja tää uusi tyttö sekaisin, koska molemmilla tumma tukka. Mertsi vain oli siinä vieressä ja sopivasti "tuttu". Ei noista känniflippailuista ikinä voi tasan tarkkaan tietää miks just tolle tyypille, miks just ton takia flippaa. Tyypit ja asiat voi mennä niin sekaisin monen asian takia.....

Mutta, olen kuitenkin sitä mieltä, että väkivaltaisuus ketään henkilöä kohtaan ei ole oikein. Tuossa talossa, tai muutenkaan.

No niin, tilanne näyttää hyvältä. Nikosta päästiin jo, ja Ade lähtee sunnuntaina. Seuraavaks sitten liipasimella on Marianne, sekä Aden kätyrit J-M ja Anniina. Täytyy kattoa, josko noi kätyrit alkais käyttäytyä kunnolla, kun Dr. Evil lähtee. Jos eivät ala, niin ne seuraavaks pois. Muuten Marianne pois märisemästä.

Ja nyt haluaisin kuulla niiden Nikon fanien perustelut sille, että miksi Niko on semmonen tosi sulonen ja ihanan hyväntahtonen höppänä. Tätä sontaa nimittäin on tässäkin threadissä jauhettu kauden alusta lähtien.

Nikosta päästiin, hyvä. Sunnuntaina Ade, vielä parempi. Ja kuhan tosta Mariannestakin päästään, niin näyttää jo paljon paremmalta.
Ihan jees että saatu vähän tappelua ja actionia, mutta tollanen lapsellinen lässyttäminen seläntakana sekä kiusaaminen ottaa jo niin paljon aivoon että hyvä homma kun noista idiooteista päästään. Eiköhän se ryhmähenki ala sen jälkeen kasvaa. Tero ja Chipa sais molemmat voittaa, he on saaneet niin paljon kestää hyljeksintää eräiltä tahoilta.

Maria, Miia, Niko, Ade ja Marianne... kiitos noiden henkilöiden tää kausi muistetaan siitä että yhteishenkee ei ollut lainkaan, puhuivat paskaa ja aiheuttivat ärsyyntymistä niin taloon kuin katselijoille. Toivottavasti saavat nyt ulkomaailmassa kunnolla kuittia tekosistaan.

:kippis1: <- Toi ois kyl hyvä sunnuntaina studiossa kun Ade astuu Vapun tentattavaksi... :)

Vittu miten repesin illalla kun niko avautu päiväkirjahuoneessa :D En oo pitkään aikaan nauranu niin paljon. Olen jo pitkään pannut merkille että nikolla alkaa hermot pettää ja pää hajota. No tässä on tulos.. onneksi ei veitsellä heittänyt ;)

Itse repesin ihan täysin J-M:n syleilyssä olleen Aden "Mulla on niin kauhea koti-ikävä"-itkulle . Se Aden nyyhkytys oli kyllä mielestäni kauden kohokohtia! :hyvä:

Tämä sai kyllä aikaan huutonaurua kotisohvalla. Jos olisin ollut J-M ei ainakaan itselläni olisi pysynyt pokka. Miten se voi oikeasti itkeä noin paljon ja joka asiasta?

Yritiköhän Niko siellä sängyssä tietoisesti esittää ettei muista mitään vai häviskö sillä muisti muuten vaan ihan yllättäen?

Tätä ihmettelen myös itse. Muisti katosin sen jälkeen kun päiväkirjahuoneen ovi sulkeutui. Tuossa kohtaa mulla olisi palanut käämit ja olisin sanonut muutaman valitun sanan sen käytöksestä. Tuntui kuin Adekin olisi vähätellyt tapahtunutta. Viereeni en ainakaan olisi moista hullua päästänyt nukkumaan.

Tätä ihmettelen myös itse. Muisti katosin sen jälkeen kun päiväkirjahuoneen ovi sulkeutui. Tuossa kohtaa mulla olisi palanut käämit ja olisin sanonut muutaman valitun sanan sen käytöksestä. Tuntui kuin Adekin olisi vähätellyt tapahtunutta. Viereeni en ainakaan olisi moista hullua päästänyt nukkumaan.
Vaikka se olikin ihan tossut ristissä niin ei se muisti mun mielestä ihan noin äkkiä kuitenkaan lähde. Kuka siinä Nikon vieressä nukkui, Ade ja joku toinen? Cheri?

Munkin mielestä oli kumma, kun kukaan ei sanonu sille suoraan mitään sen käytöksestä. Ihan kun Niko olis vielä odottanu et joku sanoo jotain kun heitti sitä ".. mua ei saa kattoa kieroon.." settiä.

eips niko mukamas muistanu mitään mutta puhu ittensä pussiin eilen

Niko: mitä oikein tapahtu eilen?
Andereas: heitit lattiaa tai mertsiä päin viinilasin

--Pieni hiljaisuus----

Niko: muistakaa et kukaan ei saa kattoo mua kieroon (eli niko tiesi koko ajan mitä oli tehny)

. Jos olisin ollut J-M ei ainakaan itselläni olisi pysynyt pokka.

Oon aika varma että oisit toiminu ihan samalla tavalla ku jarimatti, eli pokka ois pitäny ja pari kyyneltäkin oisit tirauttanut :rolleyes:

Oikeesti se vaan on niin helppo sanoo asioita täältä ulkoapuolelta ku ei oo itse talossa. Elämä talossa on kuitenkin "sulkeentuneempaa" ja ne ympärillä olevat ihmiset ovat sulle kaikki kaikessa.

Ade ei lähe mihinkään. Laitetaan tero ulos. Se on sellanen KAVERI JOLLA ON VIIHDEARVO NOLLA.

Ade ei lähe mihinkään. Laitetaan tero ulos. Se on sellanen selittelijä josta kukaan ei saa selvää.
Jumalauta! Tommoset puheet heti seis. Ade lähtee sunnuntaina ja sillä selvä. Sitä tekopyhää hinttiä ei siedä sekuntiakaan enää.

Toi kaverihan on niin suoraan pellolta repäisty kuin vaan voi olla. Tais mennä ohjelmat sekaisin kun piti mennä Maajussille morsiamen kuvauksiin.
Niin koska kaikkien pitää olla trendikkäitä stadilaisia jotka puhuu koko ajan kuinka hienoja sedulat on.
Edit. Jos ette huomannu ni sillon ku Niko rupes riehuu ni Johan oli ulkona ja se ei kuullu mitä siel tapahtu. Varmaan sen takia se ei voinu yksinkertasesti sanoa että Niko teki jotain väärin koska se ei tienny mitä siellä oli tapahtunu, oliko marianne esimerkiksi sanonu jotain Nikolla tjsp.

Jumalauta! Tommoset puheet heti seis. Ade lähtee sunnuntaina ja sillä selvä. Sitä tekopyhää hinttiä ei siedä sekuntiakaan enää.

Kummaa väkeä täällä ku haluaa puheliaimmat ja riehakkammat tyypit ulos, jotka järjestävät äksöniä ja riitoja yms. katseltavaa... BB On VIIHDEOHJELMA...
.

Täällä porukka haluais pitää talossa: Teron, Johanin, Ex markon, jarimatin yms..... Näistä kavereista ei oo mitään viihdettä....

Sitte porukka täällä vastaavasti haluaa pihalle: aden, nikon, marian, Miia,Antin jne... Nämä ihmiset järjestävät/järjestivät taloon elämää.

Ihme porukkaa....

Kohta talossa on jäljellä tyyppejä jotka istuvat päivät pitkät sohvilla sulassa sovussa ja juttelevat niitä näitä.... Kuka vittu sellasta jaksaa katsoa ja maksaa siitä?

Kummaa väkeä täällä ku haluaa puheliaimmat ja riehakkammat tyypit ulos, jotka järjestävät äksöniä ja riitoja yms. katseltavaa... BB On VIIHDEOHJELMA...
.
Riehakkaimmat? Mitä riehakasta Ade on tämän puolentoista kuukauden aikana tehnyt? Mä muistan lukuisat itkukohtaukset ja hyperventiloinnit. Jos nämä asiat kuuluu sun elämässä kategoriaan riehakkuus niin sopii ihmetellä mitä kategoriasta ämmämäisyys ja luonteen heikkous löytyy. Koska mielestäni ade menee jälkimmäiseen lokeroon heittämällä.

Mitä viihdettä ade on tuonut taloon?

Manta, mä rakastan sua huuto + mitä muuta?

Joo, mutta kun Ade , Mia, Maria, Niko tekivät tuosta VITUTUSOHJELMAN... em. henkilöt ainakin omalla kohdalla nostivat vitutuskäyrän huippuunsa ja minua ei ainkaan kinnosta vittuakaan katsoa joka ikinen päivä tuota vitun "läyhäämistä"... Nyt kun tuo Niko lähti ja Ade lähtee sunnuntaina, tuota voi ehkä pystyä katsomaankin ilman, että vitutuskäyrä nousee pilviin ja pää meinaa räjähtää....

Riehakkaimmat? Mitä riehakasta Ade on tämän puolentoista kuukauden aikana tehnyt? Mä muistan lukuisat itkukohtaukset ja hyperventiloinnit. Jos nämä asiat kuuluu sun elämässä kategoriaan riehakkuus niin sopii ihmetellä mitä kategoriasta ämmämäisyys ja luonteen heikkous löytyy. Koska mielestäni ade menee jälkimmäiseen lokeroon heittämällä.

Mitä viihdettä ade on tuonut taloon?

Manta, mä rakastan sua huuto + mitä muuta?

Adehan on paskanpuhumisella/kieroilullaan ja yleimeininkillään järjestänyt taloon vaikka kuinka paljon meininkiä: Riitoja, naurua, lystiä... Paljon enemmän ku moni muu... Niko oli yliveto, siis viihteen kannalta, ehdoton kuningas...

Tero,Johan ja jarimatti istuu paskat housussa sohvalla, onko se parempaa viihdettä?

Missä tynnyrissä porukka asuu?

Kyllähän tollasta sohvalla istumista näkee ihan tarpeeks, nyt on kyseessä viihdeohjelma ja en ymmärrä sitä ku täällä on oltu jopa nikoakin laittamassa pois. No nyt se sitte lähti :(

Missä tynnyrissä porukka asuu?

Kyllähän tollasta sohvalla istumista näkee ihan tarpeeks, nyt on kyseessä viihdeohjelma ja en ymmärrä sitä ku täällä on oltu jopa nikoakin laittamassa pois. No nyt se sitte lähti :(

Ihan normi tammitynnyrissä.

En ymmärrä sitä, miten joku haluaa katsoa tuota Nikon kilahtelua, valitusta ja paskanjauhantaa päivästä toiseen ja etenkin, miten joku voi pitää sitä viihteenä... Että mua vitutti se kaveri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom