Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaisa-Reeta näyttää siltä Simpsoneiden hahmolta joka yrittää aina tappaa Bartia. (Sideshow Bob)
Paitsi Tero, tuo kummallinen ja joskus hajamielinen, meidän oma BB-professori. Hieno mies ja toivon todella voittoa hänelle.Mun mielestä 2007 vuoden kausi oli aivan mahtava, nyt vaan riidellään ja läyhätään paskaa jne.
Paitsi Tero, tuo kummallinen ja joskus hajamielinen, meidän oma BB-professori. Hieno mies ja toivon todella voittoa hänelle.
Kyllä viime vuonna oli ihan eri meininki, imo huippu tyyppejä oli niko,jarkko,sauli ja kadi. Nyt ei yhtään sen tasosta.. :(
Kyllä viime vuonna oli ihan eri meininki, imo huippu tyyppejä oli niko,jarkko,sauli ja kadi. Nyt ei yhtään sen tasosta.. :(
Jälleen kerran tulee Neutraalilta täyttä asiaa. Näin se nimen omaan menee.se miksi ne muut istuu sohvalla/ei tee juuri mitään/aiheuta tilanteita johtuu pitkälti adesta. muu porukka ei uskalla oikein mitään tehdä jos se ei satu aden porukkaa mielyttään niin sitten ollankin häätöäänestyksessä. adesta ja nikosta kun pääsee eroon niin muutkin kyllä alkaa "elään" talossa ku ei tarvi jännittää dominoivia ihmisiä..
Kaisa-Reeta näyttää siltä Simpsoneiden hahmolta joka yrittää aina tappaa Bartia. (Sideshow Bob)
Sähän ajattelet just samalla tavalla kuin minä!Joo, mutta kun Ade , Mia, Maria, Niko tekivät tuosta VITUTUSOHJELMAN... em. henkilöt ainakin omalla kohdalla nostivat vitutuskäyrän huippuunsa ja minua ei ainkaan kinnosta vittuakaan katsoa joka ikinen päivä tuota vitun "läyhäämistä"... Nyt kun tuo Niko lähti ja Ade lähtee sunnuntaina, tuota voi ehkä pystyä katsomaankin ilman, että vitutuskäyrä nousee pilviin ja pää meinaa räjähtää....
Ei perkele vaan se Andreas lähtee tänään niin että kyyneleet vaan lentää!
Eiköhän se ade jää taloon ku seurataan äänestyksen kehittymistä. Varjoäänestykset ei anna mitään kuvaa lopputuloksesta niinku ollaan nähty.
Paukutan adelle viimesen 10 minuutin aikana 30-50 + ääntä työpaikan kännyllä tai sitte jos tiukille menee jonkun kanssa niin sille toiselle miinuksia. Ihan sama, firma maksaa.
Joku tossa aiemmin sano että tää keskustelu/talo tulee hiljenemään jos ade lähtee. oon ihan samaa mieltä
Eiköhän ihmiset oo tajunnu sen pikkuhiljaa ja tulleet järkiinsä. Eli Ade jää takuulla taloon ja sillä sipuli.
Huoh miten tosissaan jotkut jaksavat ottaa:jahas: