Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun Niko lähti, niin tunnelma on talossa todella vapautunut. Oli itselläkin ilo katsella jopa Adea, ihan hyviä källejä tuossa lopussa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaisa-Reeta näyttää siltä Simpsoneiden hahmolta joka yrittää aina tappaa Bartia. (Sideshow Bob)

hahah :hyvä: Hyvä heitto, oli muuten tylsä jakso...jättikö Niko tosiaan noin suuren aukon tonne. Saa nähdä, käykö samalla tavalla kuin viime vuonna eli loppua kohti meno väsähti talossa...toivottavasti tää fiilis on ohimenevää, muuten on ollut paras kausi tähän asti mitä olen seurannut (seurannut aktiivisesti ainoastaan BB 2007).

Okei, huomenna toivottavasti nähdään draamaa, hyperventilointia ja ajokoiraitkua. Ajattelin varata laatubisset ja mässyt juhlistaakseni kyynaaman häätöä talosta. :kippis1:

Viimeksi muokattu:
En tiedä jättikö itse Niko sen aukon, mutta se vaikuttaa myös Adeen ja sitä kautta sen käyttäytymiseen. Mun mielestä 2007 vuoden kausi oli aivan mahtava, nyt vaan riidellään ja läyhätään paskaa jne.

Saa nähdä kuka tippuu.

Kyllä viime vuonna oli ihan eri meininki, imo huippu tyyppejä oli niko,jarkko,sauli ja kadi. Nyt ei yhtään sen tasosta.. :(

Kyllä viime vuonna oli ihan eri meininki, imo huippu tyyppejä oli niko,jarkko,sauli ja kadi. Nyt ei yhtään sen tasosta.. :(

Jokavuotinen virsi: "nyt on kaikkien aikojen paskin kausi". Taitaa aika kuultaa muistoja. Myönnetään, että viime vuonna oli ihan hyvä meininki, kunnes sieltä lähti kaikki häröilijät (ml. Timo, Aki ja Tupakki-Jussi) pois. Loppu oli aika kuivaa katottavaa, niillä oli lähinnä vaan kivaa yhdessä. Kuka semmosta jaksaa katella? Tänä vuonna on tapahtunut yhtä sun toista, on ollut skandaaleja ja tehty bb-historiaa - ote on selvästi rosoisempi kuin edellisvuosina.

se miksi ne muut istuu sohvalla/ei tee juuri mitään/aiheuta tilanteita johtuu pitkälti adesta. muu porukka ei uskalla oikein mitään tehdä jos se ei satu aden porukkaa mielyttään niin sitten ollankin häätöäänestyksessä. adesta ja nikosta kun pääsee eroon niin muutkin kyllä alkaa "elään" talossa ku ei tarvi jännittää dominoivia ihmisiä..
Jälleen kerran tulee Neutraalilta täyttä asiaa. Näin se nimen omaan menee.

Kaisa-Reeta näyttää siltä Simpsoneiden hahmolta joka yrittää aina tappaa Bartia. (Sideshow Bob)
:offtopic:
Kuin kaksi marjaa:

Fysiikan professori Syksy Räsänen (CERN)
sideshowbob.jpg

Simpson-hahmo Sideshow-Bob
Syksy_Rasanen.jpg

viime kausi oli keveesti paskin. omasta mielestä tää homma menee näin paremmuus järjestyksessä

2008 eli tää kausi toistaiseksi. on vielä aikaa tunaroida tosin tääkin kausi, mutta onhan tässä tapahtunut aivan helvetisti. oikeestaan vaikea laittaa tän vuoden ja 2006 vuotta paremmuus järjestykseen, mutta mennään nyt näin.

2006, aivan huippu kausi ja pulsu ja kroisos tehtävää ei voi olla unohtamatta, tuskin koskaan saadaan parempaa viikkotehtävää suomen bb historiassa aikaiseksi. eikä sorellan pimppi kipuja kun manki muka rassas häntä ja potkittiin talosta. vääriä henkilöitä häädettiin pitkin kautta, mutta kauhen väännön jälkeen saatiin edes kaarlo takas. mirasta ei meinattu päästä kirveelläkään eroon ja olikin tiukka vääntö comebackista kaarlon kanssa :). lisäksi oli ollin dramaattisia käänteitä ja skoda tehtävän sabotointi, aivan huippua.

2005, ihan ok suomen bb avaus kausi

2007, umpi surkea ja todella tylsä mielestäni. kadi oli suuri inhokkini eikä saulikaan ollut voittaja makuuni. ainoat jotka jäi tolta kaudelta kunnolla mieleen olivat niko ja timo sekä martinan vierailu. aivan ylivoimaisesti huonoin kausi joka tapauksessa.

Ranking (tällä hetkellä):
1. 2006 (ylivoimaisesti parasta viihdettä; parhaimmat asukkaat, parhaimmat viikkotehtävät)
2. 2007 (ihan jees kausi; "sä oot mulle vaan nainen"-aki, farbod, einari ja tupakki-jussi aiheutti repeilyä)
3. 2008 (olihan toi eka jakso räväkkä ja lupasi paljon, mutta maria, ade, mia ja niko sekä heidän liittolaiset alkoi ärsyttämään liikaa. nyt parasta antia on se kun heidät pudotetaan)
4. 2005 (ei ole jäänyt mieleen juuri muuta kuin pertun "keitit hyvät perunat, halataan"-läpät sekä ekaa kertaa seksiä suorassa lähetyksessä)

Joo, mutta kun Ade , Mia, Maria, Niko tekivät tuosta VITUTUSOHJELMAN... em. henkilöt ainakin omalla kohdalla nostivat vitutuskäyrän huippuunsa ja minua ei ainkaan kinnosta vittuakaan katsoa joka ikinen päivä tuota vitun "läyhäämistä"... Nyt kun tuo Niko lähti ja Ade lähtee sunnuntaina, tuota voi ehkä pystyä katsomaankin ilman, että vitutuskäyrä nousee pilviin ja pää meinaa räjähtää....
Sähän ajattelet just samalla tavalla kuin minä!
Komppaan koko tekstiä.

Mun ranking tällä hetkellä:

2005
Paras kausi sen takia, että meininkiä riitti loppuun asti, sillä Lintsi, Antti ja Perttu selvisivät kaikki ihan loppumetreille saakka. Ainut asia joka pilasi vähän meininkiä oli absolutisti-Terhin jatkuva ininä ja pillitys...

2006
Tatu, Monkey, Hena, Kaarlo, Kaki ja kumppanit. Puoleenväliin saakka paras kausi, sääli että Monkey joutui lähtemään pois talosta sen Sorella jutun takia, muuten olisi luultavasti voittanut. Kahden kerroksen väkeä-viikkotehtävä on Suomen BB:n historian paras. Harmi vaan, että yleisö ei ymmärtänyt sitä että ketkä sitä viihdettä tuonne taloon järjestivät, joten meininki latistui loppua kohden.

2007
Homma meni tylsäksi silloin kun Aki ja Timo joutuivat lähtemään...Kuitenkin lopussakin oli vielä Niko pitämässä henkeä yllä, tosin Kadi latisti minun katsomisintoani selkeästi.

2008
Talossa huono henki; riitaa riidan perään. Juhlimiseen tarkoitettu aika käytetään paskan jauhamiseen ja riitelyyn. Harvinaisen ärsyttävä kausi kattoa: Ei yhtään semmoista henkilöä joka pistäis juhlat pystyyn, ei rentoa läpänheittoa, pelkkää tappelua ja huutamista ja "niinq oikeesti tiäxä" -lässytystä.
Ainut mikä tämän kauden voi pelastaa on uusien asukkaiden saapuminen!

Aika kultaa muistot, vai miten se oli :rolleyes:

Vittu, mä en tajua, miksi jotkut valittaa Johanista. Sehän ihan pirun leppoinen äijä. Ei oo vinkumassa kenenkään asioista eikä sekaannu muiden asioihin muutenkaan. Ainoa äijä tosta poruksta.
Nyt Ade helvettiin tuolta!!

Ei perkele vaan se Andreas lähtee tänään niin että kyyneleet vaan lentää!

Ei perkele vaan se Andreas lähtee tänään niin että kyyneleet vaan lentää!

Eiköhän se ade jää taloon ku seurataan äänestyksen kehittymistä. Varjoäänestykset ei anna mitään kuvaa lopputuloksesta niinku ollaan nähty.

Paukutan adelle viimesen 10 minuutin aikana 30-50 + ääntä työpaikan kännyllä tai sitte jos tiukille menee jonkun kanssa niin sille toiselle miinuksia. Ihan sama, firma maksaa.

Joku tossa aiemmin sano että tää keskustelu/talo tulee hiljenemään jos ade lähtee. oon ihan samaa mieltä
Eiköhän ihmiset oo tajunnu sen pikkuhiljaa ja tulleet järkiinsä. Eli Ade jää takuulla taloon ja sillä sipuli.

Eiköhän se ade jää taloon ku seurataan äänestyksen kehittymistä. Varjoäänestykset ei anna mitään kuvaa lopputuloksesta niinku ollaan nähty.

Paukutan adelle viimesen 10 minuutin aikana 30-50 + ääntä työpaikan kännyllä tai sitte jos tiukille menee jonkun kanssa niin sille toiselle miinuksia. Ihan sama, firma maksaa.

Joku tossa aiemmin sano että tää keskustelu/talo tulee hiljenemään jos ade lähtee. oon ihan samaa mieltä
Eiköhän ihmiset oo tajunnu sen pikkuhiljaa ja tulleet järkiinsä. Eli Ade jää takuulla taloon ja sillä sipuli.

Huoh miten tosissaan jotkut jaksavat ottaa:jahas:

Kuvittelenko vain, mutta eikö tuo hetki sitten ollut "20-40" ääntä työpaikan kännyllä?

Edit: Jospa minä paukutan Adelle 100-1000 miinusääntä sitten työpaikan kännyllä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom