Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No oli kyllä pienimuotoista änkyttämistä havaittavissa terolta, mutta voi kyllä johtua siitä, että ei sitä ikinä kukaan kuuntele kun sillä olisi jotain asiaa.

Teron pitäs vaan joskus ottaa ja karjasta "NYT KUUNTELETTE S*ATANAN IDIOOTIT MITÄ MÄ SANON!"
Hiljenis se porukka edes järkytyksestä vähäks aikaa.
Mutta Tero taitaa olla liian hyvätapainen tekemään mitään tuollaista, harmi.

Näyttää tänä vuonna kaikki tuntevan toisensa jollain tapaa. Mertsillä ja tuolla flanellipaitaisella Olli kakkosella oli luultavasti jotain "säpinää" ennen bb:tä.

Joo olin lukevinani jostain samaa.

Ei näytetty mun mielestä sitä pinkkipaita kommenttia.

Teron pitäs vaan joskus ottaa ja karjasta "NYT KUUNTELETTE S*ATANAN IDIOOTIT MITÄ MÄ SANON!"
Hiljenis se porukka edes järkytyksestä vähäks aikaa.
Mutta Tero taitaa olla liian hyvätapainen tekemään mitään tuollaista, harmi.

Nähtiinhän se kun Tero yritti räjähtää Nikolle silloin makkarissa. "Nyt hiljaa!Et sano enää yhtään mitään." Aiheutti ainoastaan myötähäpeää. Ei taida kuulua Teron luonteeseen.

Mistä muuten tulee toi lempinimi Kiki?

Mietin aivan samaa. Eihän se ees liity sen nimeen mitenkään? Jännä juttu.

Ade sen on varmasti keksinyt ja eiköhän juonna juurensa jostain Teron negatiivisesta puolesta. Jauhaa ainakin paljon Teron hullusta katseesta.

Kertokaa joka tietää.

Huvittavaa, että se oli Tuuli, joka talutti kilahtaneen Nikon päiväkirjahuoneeseen. No, ei kai Nikon siirtäminen hirveesti voimaa vaadi mutta...

Kandee kattoo sama youtubesta, ellette te ole jo katsonut http://www.youtube.com/watch?v=WfUOyfBPHC0 Vähän enemmän matskuu. Mä en tajunnu tota Johanin "en ole kuullut, nähnyt enkä tiedä mitään"-asennetta. Kädet pystyssä ja Marianne avautuessa laittoi Teron naaman eteen käden, "talk to my hand". Tämä siis youtubessa, mutta leikattu pois päivän koosteesta. :wtf:

Jep, töykeetä se hanskan pitäminen naaman edessä. Piti vielä tarkoituksella sitä erityisen pitkään siinä. Ei tulis itsellä ekana mieleen käydä jauhamaan jotain ei kuulu mulle-sontaa tollaisessa tilanteessa. Marianne oli kuitenkin selkeästi järkyttynyt. Noi sen silmät on tossa tapauksen jälkeen lievän isona:D.

Ja Tuuli oli todella topakkana, hyvä homma.

Huvittavaa, että se oli Tuuli, joka talutti kilahtaneen Nikon päiväkirjahuoneeseen. No, ei kai Nikon siirtäminen hirveesti voimaa vaadi mutta...

Kandee kattoo sama youtubesta, ellette te ole jo katsonut http://www.youtube.com/watch?v=WfUOyfBPHC0 Vähän enemmän matskuu. Mä en tajunnu tota Johanin "en ole kuullut, nähnyt enkä tiedä mitään"-asennetta. Kädet pystyssä ja Marianne avautuessa laittoi Teron naaman eteen käden, "talk to my hand". Tämä siis youtubessa, mutta leikattu pois päivän koosteesta. :wtf:

Toi tuuli on ihanan temperamenttinen tytsy :kuola::haart:

Mistä muuten tulee toi lempinimi Kiki?
Mä luulen että se on gigi, koska teron lempibiisi oli joku Gigi D`Agostinon ralli.

Tero on aika komistus :haart:. Oli outoa kun Tuuli kerrankin otti tilanteen topakammin haltuun ja näytti hieman temperamenttia. Mariannea kävi hieman sääliksi myös ;/.

Terosta on tullu mun suosikki tuolla...sillä on lehmän hermot ja hyvä luonne:rock: Ja sitä kroppaakin katselee ihan mielellään (vrt. J-M);)

Noh noh! J-M on ihan normaali tavallisen suomalaisen ihmisen näköinen ja kokoinen!! :)

Toi kaverihan on niin suoraan pellolta repäisty kuin vaan voi olla. Tais mennä ohjelmat sekaisin kun piti mennä Maajussille morsiamen kuvauksiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom