Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Siis mitä vittua, mä en jostain syystä tajunnut yhtään mitä toi Farbod mussutti päiväkirjahuoneessaa. Mikä sen pointti siis lopulta oli, panetus?

Aivan vitun levotonta läpyskää irtoaa tolta jantterilta. Omalla tavallaan aivan hillitön.
Ja eikös se Rakel tosiaan tule vaan Extraan vieraaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä Farbodista on muotoutunu mulle jonkunlainen suosikki. Noille sen jutuille saa aina nauraa :hyvä:

Harmi vaan, että luultavasti ei pysy talossa kovin pitkään jos saa jonkun suositun kisailijan vastaansa tulevissa äänestyksissä..

Aivan vitun levotonta läpyskää irtoaa tolta jantterilta. Omalla tavallaan aivan hillitön.
Ja eikös se Rakel tosiaan tule vaan Extraan vieraaksi?

Meikä käns tykkää tuosta fabresta :hyvä: Nauran joka kerta kun se aukasee suunsa siellä päiväkirjahuoneessa. Uskon että kaveri pääsee pitkälle, kun siihen ei paljoo kiinnitetä edes huomiota tuolla talossa. Tsemppiä vaan Farbodille:D:thumbs:

Nyt voi olla, että tulee selkein ero äänestettävien kesken mitä on ollut. Jussin eväät on syöty jo ennen sunnuntaita. Jos menee tiukaksi niin sit tiedetään, et BB kusettaa meitä.

Tellu ehkä puhuu suoraan, mut voi herran jestas kun neidillä tuntuu kaikki menevän päin persettä.

Jussin puheenvuoro oli taas dynamiittia...että ni tuota yhteen hiileen pitäis puhaltaa...että ni tuota. porukka meinas nukahtaa.

On toi fabu kyllä uskomaton, eihän noin hyväsydämistä ihmistä voi ollakkaan. Siinä se tulee ihmisen taustat hyvin esille, saattanu olla hivenen toisenlaiset lähtökohdat ponnistaa maailmalle kun meikämanneilla. Olis varmaa joka pojalla aika paljon oppimista tuosta elämänasenteesta ja toisten kunnioittamisesta.

Maralle pinnat. Kuulosti sentään jo ihmiseltä. Yhä pirun laskelmoiva ja itsekäs, mutta olkoon mikä on. Timo onnistui olemaan hauska ja fabbe on ihq.

Sama juttu, täältä tuli myös muutama sympatiapiste sen suuntaan.

Farbodin epäitsekkyys on mua mietityttänyt jo jonkin aikaa, onko hän oikeasti noin hyvä ihminen vai vetääkö se roolia? Välillä se epäitsekkyys menee överiks ja alkaa miettimään tota vaihtoehtoa. En usko, mutta tosiaan noin poikkeava käytös laittaa miettimään noita asioita.

Farbodin epäitsekkyys on mua mietityttänyt jo jonkin aikaa, onko hän oikeasti noin hyvä ihminen vai vetääkö se roolia?

Vetää roolia, mutta kieltämättä hyvin.

Mies totesi muistaakseni pk-huoneessa aiemmin, että "olen huomannut, ettei BB:tä voiteta pelaamalla." Tällä viikolla kuitenkin jakeli nimeämispisteitä Jarkolle ja Saulille aivan päättömin perustein. :D Pääseehän sillä pitkälle talossa, mutta kun äänestäjät hänen kohtalostaan lopulta päättävät.

Jep, Jussi saa mun puolesta lähteä ihan kotiin polttelemaan sitä tupakkia.. voi vittu miten voi ärsyttää sana tupakkia!!!!! sanois körssi,rööki,tupakka, syöpäkääryle mikä vaan, mutta tupakki! vittu! Miten voi yleesä joku olla noin tupakka-keskeinen ihminen? siis tupakka? mitä ihmeellistä ja hienoa siin on? Käyttäis ees nuuskaa. ei ymmärrä

Farbodin epäitsekkyys on mua mietityttänyt jo jonkin aikaa, onko hän oikeasti noin hyvä ihminen vai vetääkö se roolia?

Itse en usko, että vetää roolia. Kaveri tuntuu kyllä aina miettivän ryhmän etua oman edelle. Toisaalta, mitä idemmäs planeetalla mennään, sitä enemmän ryhmän etua painotetaan noin kulttuurin ja uskonnon kautta. Ehkä kaukaa haettua, mene ja tiedä. Jos näyttelee, niin kovan luokan näyttelijä on kyseessä, uskoisin noinkin pitkässä ajassa kämppisten jo haistaneen.

Indica sanoi:
Jep, Jussi saa mun puolesta lähteä ihan kotiin polttelemaan sitä tupakkia.. voi vittu miten voi ärsyttää sana tupakkia!!!!! sanois körssi,rööki,tupakka, syöpäkääryle mikä vaan, mutta tupakki! vittu! Miten voi yleesä joku olla noin tupakka-keskeinen ihminen? siis tupakka? mitä ihmeellistä ja hienoa siin on? Käyttäis ees nuuskaa. ei ymmärrä

Täysin mitäänsanomaton ja tylsä sohvalla makaaja kyllä, ilmeisesti arvostat noita piirteitä vain naisissa.

Farbod on kyllä tosi mukavan tuntuinen jannu, mutta kyllä silläkin voisi olla reality check paikallaan joskus noissa päiväkirjahuoneen jutuissa.

Tiina, ei vittu mikä ämmä, puhuu itse kaikista eniten paskaa selän takana, ja kehtaa ottaa sen esille. Ja se valitus, joko akka on tottunut liian hyvään tai on muuten vaan perusnegatiivinen ihminen.

Ja Mara, hauskasti se ei voi pitää ainuttakaan puhetta, missä ei eeppisesti korostaisi vahvuuttaan, älykkyyttään ja ihmistuntemustaan.

Muistelisin et sanoit lopettavasi kommentointisi tähän keskusteluun..

Nimimerkillä: Pätkiiköni muistini

4642601.jpg

Jussi

Motot:
"Ei siinä mitään, mä oon rosmo."
"Vittu,et tekis mieli tupakkia."

Viimeisiä mahdollisuuksia äänestää Jussia. Jussi on tuonut paljon säpinää taloon, mukaan lukien sohvalla makailun ja tupakin polttelun.

Suositut

Back
Ylös Bottom