Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
just. no minä en ymmärrä kyllä jos joku tuota rumaksi sanoo, en todellakaan. epäilen onko tuollaisen kommentin suustaan päästänyt henkilö hetero, oikeasti.
Tuohon Martinan rooliin sen verran, että kyllähän hän leimautuu ihmisten silmissä, vaikka tuo olisikin rooli. Mitenpä sen todistaa tuolta päästyään, ettei oikeasti ole tuollainen ihmisen irvikuva? Todennäköisesti kuitenkin tulee väittämään, että veti roolia - ainakin kun huomaa ihmisten reaktiot.
Tuohon Martinan rooliin sen verran, että kyllähän hän leimautuu ihmisten silmissä, vaikka tuo olisikin rooli. Mitenpä sen todistaa tuolta päästyään, ettei oikeasti ole tuollainen ihmisen irvikuva? Todennäköisesti kuitenkin tulee väittämään, että veti roolia - ainakin kun huomaa ihmisten reaktiot.
Melko hyvä näyttelemäänhän tuo olis, itkukohtauksineen ym. jos se vetäis roolia.
IMO tuotannossa on vaan ollu pelisilmää laittaa tuo ämmä sinne sekaannusta aiheuttamaan, kun ovat tienneet millainen tuo oikeasti on.
Tämä ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta, että se silti saisi summan X päivässä siitä, että on oma ehana itsensä.
Tuli tosta Martinan käytöksestä mieleen, että taitaa muijalla olla kyllä melko paska itsetunto.
Tuomitsee Timon neidiksi (tarkoittaen neitimäinen), mutta kun Timo sanoaa Martinaa huoraksi (tarkoittaen huorahtava) on nokka ihan solmussa. Sitten jeesustelee, että pitää kestää kritiikkiä BLAAH! Timo ei muuten alkanut pulttaan neiti-kommentista, vaan kesti sen kuin neitimäinen mies ikään! (lue: itsetunto kesti kritiikin suht hyvin)
Onhan toi timo monen mielestä varmaan neitimäinen ja onhan se Martina huorahtava monen mielestä, mutta mitä sitte. No big deal.
Eihän se Timo edes kutsunut Martinaa huoraksi? Eiks se käyttänyt sen aiempaa lempirepliikkiä "Ole hiljaa tai mä panen sua ämmä". Joko Martina kuuli ämmän huorana (varmaan on kutsuttu huoraksi niin paljon että voi olla todennäköistäkin) tai sitten luulee että sanat tarkoittavat samaa.
timon ois pitänyt sanoa ettet kai sää nyt tota henkilökohtaisesti ota ja jos otat niin ei se oo mun ongelma, se on sun ogelma.
ois martti saanut maistaa omaa lääkettä
Juu. Mä en siis usko mihinkään muuhun, kuin että se on ihan oma itsensä tuolla, sai se sitten tuolla olosta rahaa tai ei.Mutta Dymond sulkeeko se sen mahdollisuuden pois, että hän saa summan X päivässä siitä, että aiheuttaa talossa konflikteja?;)
En mä ainakaan kuullut mitään huora-sanaa Timon suusta. Taisi Martina vaan kuvitella koko jutun.
Mitäs tää Esko jutteli Extrassa? Pysyykö Timppa ehjänä talosta tulon jälkeen?