Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Sais joku sitten alkaa taistelemaan vastaan, kiitos. Timokin nöyrtyi lopulta.

Mutta eilisen jakson viimeiset sekunnit aivan mahtavat, kruunasi niin hyvin jakson ja siihen oli hyvä lopettaa: "... looking gooood!" :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
just. no minä en ymmärrä kyllä jos joku tuota rumaksi sanoo, en todellakaan. epäilen onko tuollaisen kommentin suustaan päästänyt henkilö hetero, oikeasti.

Tämä kommentti kertoo enemmän Neutraalin älykkyyden puutteesta kuin sisällöstä. Hyvät sulle!

PS. Joku tuossa viittasi niin ei ainakaan minulla ole mitään silikoneja vastaan noin periaatteena, mutta nuo näyttävät siltä kuin ne olisi itse Fiskarseilla ja tiivistemassalla tehty. Kun, kuka nyt olitkaan, mainitsit laatua pojille -topicista niin siellä esillä olevilla naisilla on monilla jollakin tyylillä tehdyt kipot. Noista Martiinan kannuista on laatu kaukana ja sen rumuudesta huomaa. Isotkin silikonit voi tehdä hyvännäköiseksi, tässä tapauksessa liikutaan aivan toisessa ääripäässä.

Tuohon Martinan rooliin sen verran, että kyllähän hän leimautuu ihmisten silmissä, vaikka tuo olisikin rooli. Mitenpä sen todistaa tuolta päästyään, ettei oikeasti ole tuollainen ihmisen irvikuva? Todennäköisesti kuitenkin tulee väittämään, että veti roolia - ainakin kun huomaa ihmisten reaktiot.

Melko hyvä näyttelemäänhän tuo olis, itkukohtauksineen ym. jos se vetäis roolia.

IMO tuotannossa on vaan ollu pelisilmää laittaa tuo ämmä sinne sekaannusta aiheuttamaan, kun ovat tienneet millainen tuo oikeasti on.

Tämä ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta, että se silti saisi summan X päivässä siitä, että on oma ehana itsensä.

Tuohon Martinan rooliin sen verran, että kyllähän hän leimautuu ihmisten silmissä, vaikka tuo olisikin rooli. Mitenpä sen todistaa tuolta päästyään, ettei oikeasti ole tuollainen ihmisen irvikuva? Todennäköisesti kuitenkin tulee väittämään, että veti roolia - ainakin kun huomaa ihmisten reaktiot.

just näin,mutta ilmeisesti julkisuus vaan on niin mielekästä rouvalle että kaikki mitä ns.tarjotaan kelpaa.

Eiköhän BB paljastaisi että Martina on otettu ihan tarkoituksella hämmentämään shoppaan ja ärsyttämään tahallisesti, jos kyse on roolista.

Roolin puolesta puhuu myös Martinan alkava näyttelijänura Salatut elämät-sarjassa... Itse pystyisin myös esittämään tuollaista roolia ja itkemäänkin aidon näköisesti, vaikkei teatteritaustaa ole kuin pari vuotta nuoruudesta.

Mutta, nähtäväksi jää onko leikkiä vai totta...

Tuli tosta Martinan käytöksestä mieleen, että taitaa muijalla olla kyllä melko paska itsetunto.

Tuomitsee Timon neidiksi (tarkoittaen neitimäinen), mutta kun Timo sanoaa Martinaa huoraksi (tarkoittaen huorahtava) on nokka ihan solmussa. Sitten jeesustelee, että pitää kestää kritiikkiä BLAAH! Timo ei muuten alkanut pulttaan neiti-kommentista, vaan kesti sen kuin neitimäinen mies ikään! (lue: itsetunto kesti kritiikin suht hyvin)

Onhan toi timo monen mielestä varmaan neitimäinen ja onhan se Martina huorahtava monen mielestä, mutta mitä sitte. No big deal.

Melko hyvä näyttelemäänhän tuo olis, itkukohtauksineen ym. jos se vetäis roolia.

IMO tuotannossa on vaan ollu pelisilmää laittaa tuo ämmä sinne sekaannusta aiheuttamaan, kun ovat tienneet millainen tuo oikeasti on.

Tämä ei tietenkään sulje pois sitä mahdollisuutta, että se silti saisi summan X päivässä siitä, että on oma ehana itsensä.

Mutta Dymond sulkeeko se sen mahdollisuuden pois, että hän saa summan X päivässä siitä, että aiheuttaa talossa konflikteja?;)

Siinä tapauksessa itkuraivarit pk-huoneessa on mahdollisia, BB on sopinut tietyn määrän päiviä mitä neito viettää talossa ja noista päivistä on luvattu tietty summa.

Martina on kuitenkin jo ihan paskana jo päiviä ennen sovittua päivämäärää ja haluaa pois, yrittää käydä vihjailemassa BB:lle, että hän haluaakin pois. BB ei päästä helpolla ja heittää muutaman oivan kuitin takaisin. Martina päättää vielä yrittää.

En lukitse tätä vaihtoehtoa, mutta pidän todennäköisenä.

Tuli tosta Martinan käytöksestä mieleen, että taitaa muijalla olla kyllä melko paska itsetunto.

Tuomitsee Timon neidiksi (tarkoittaen neitimäinen), mutta kun Timo sanoaa Martinaa huoraksi (tarkoittaen huorahtava) on nokka ihan solmussa. Sitten jeesustelee, että pitää kestää kritiikkiä BLAAH! Timo ei muuten alkanut pulttaan neiti-kommentista, vaan kesti sen kuin neitimäinen mies ikään! (lue: itsetunto kesti kritiikin suht hyvin)

Onhan toi timo monen mielestä varmaan neitimäinen ja onhan se Martina huorahtava monen mielestä, mutta mitä sitte. No big deal.

Eihän se Timo edes kutsunut Martinaa huoraksi? Eiks se käyttänyt sen aiempaa lempirepliikkiä "Ole hiljaa tai mä panen sua ämmä". Joko Martina kuuli ämmän huorana (varmaan on kutsuttu huoraksi niin paljon että voi olla todennäköistäkin) tai sitten luulee että sanat tarkoittavat samaa.

Eihän se Timo edes kutsunut Martinaa huoraksi? Eiks se käyttänyt sen aiempaa lempirepliikkiä "Ole hiljaa tai mä panen sua ämmä". Joko Martina kuuli ämmän huorana (varmaan on kutsuttu huoraksi niin paljon että voi olla todennäköistäkin) tai sitten luulee että sanat tarkoittavat samaa.

Ja jos sanoki huoraks, ni ihan läpällä vaan heitti. Ainaki tota "huorittelua" edeltävä tilanne oli leikkimielinen. Tais pohjalla olla muutama olutki juotuna. Jokaisella pitäs olla sen verran huumorin tajuu et ei tollasest vedä pulttia. Eri asia jos ihan tosissaan alkais toista huoraks väittään. Ja itehän martina sillon paljussaki paasas että, jos timo on sen mielestä neiti ni timon on vaan elettävä sen kanssa. Täähän voidaan kääntää toisinpäin: jos martina on timon mielestä huora, on martinan vaan elettävä sen kanssa eikä alkaa poraan tolla lailla. Muutenki vähän naurattaa toi martinan puuha. Ensin haukutaan muita neideiks, ja ite ollaan valmiita jättään peli kahen päivän jälkeen kesken.

timon ois pitänyt sanoa ettet kai sää nyt tota henkilökohtaisesti ota ja jos otat niin ei se oo mun ongelma, se on sun ogelma:).

ois martti saanut maistaa omaa lääkettä

Sanokaa mulle, että ei tuo M ole oikeasti tommonen. Sanokaa, että sille on maksettu roolin vetämisestä. Sanokaa, ettei kukaan voi olla noin yksinkertainen. Eihän kukaan voi olla tommonen, eihän, eihän...? :itku::itku:

BB heitti aika olan takaa eilen: "...eihän tuosta ota hullukaan selvää..." :hyper:

timon ois pitänyt sanoa ettet kai sää nyt tota henkilökohtaisesti ota ja jos otat niin ei se oo mun ongelma, se on sun ogelma:).

ois martti saanut maistaa omaa lääkettä

Timo: "....huora."
Martti: "Sulla ei ole oikeutta sanoo noin...."
Timo: "Tämä on vain mun mielipide sinusta. En minä hauku sinua Marttina kulta. Minä vain kerron mitä ajattelen. Jos se haittaa sua, niin se on sitten ihan sun oma ongelma, ei mun."

Tuo täti pelasti tämän ohjelman! :dance:

Kohtuullisen huvittaa on se, että Martinan kohdallahan tuo liippaa enemmän kuin läheltä. Sen ainoa ansio julkisuudessa on edelleenkin olla Eremenkon pano, joka sitten vielä rahasti koko jutulla minkä ehti. Eli siis myi itsensä ihan täysin, aivan kuin Fingerroos ja Kuronen.

Toi unitehtävä menee muuten saletisti vituiksi, ihme mämmäröintiä, jengin pitäisi vaan porukalla mennä vaikka pelaan futista kun väsyttää.

Mutta Dymond sulkeeko se sen mahdollisuuden pois, että hän saa summan X päivässä siitä, että aiheuttaa talossa konflikteja?;)
Juu. Mä en siis usko mihinkään muuhun, kuin että se on ihan oma itsensä tuolla, sai se sitten tuolla olosta rahaa tai ei.

En mä ainakaan kuullut mitään huora-sanaa Timon suusta. Taisi Martina vaan kuvitella koko jutun.

Mitäs tää Esko jutteli Extrassa? Pysyykö Timppa ehjänä talosta tulon jälkeen?

En mä ainakaan kuullut mitään huora-sanaa Timon suusta. Taisi Martina vaan kuvitella koko jutun.

Mitäs tää Esko jutteli Extrassa? Pysyykö Timppa ehjänä talosta tulon jälkeen?

Ei kuulunut "huora" sanaa koska ne sensuroi sen, ois Timo nyt ärsyttäny tolla vaa enemmän kun huomaa että Martina ois ottanu ihan hirveet pultit (tosin sillon ois Esko kimpussa kun tulis talosta)

Eikä ollut minusta yhtään paha jos Timo sano leikkimielisesti huora, mutta auta armias jos Aki olisi sen päästäny suustaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom