Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos Vappu huomenna toitottaa perinteiseen tyyliinsä tilanteen olevan todella tiukka ja tappiolla olevan osapuolen kirivän jatkuvasti, en tiedä itkeäkö vai nauraa onnettoman yrityksen johdosta. Jussin hiuksenhieno mahdollisuus toisaalta piilee juuri tuossa onnettomassa värittömyydessä ja jurotuksessa. Se ei varmasti ärsytä kaikkia äänestäjiä samallalailla kuin värikkämpi selvästi värikkäämpi Kadi. Kadi tosin on selvinnyt jo kahdesta? häätöäänestyksestä ja tehnee niin nytkin.se on ainaki varmaa ettei huomenna voi olla tiukka äänestys. jussi lähtee vähintään -90prosentilla talosta.
Jussi
/kuva/
Motot:
"Ei siinä mitään, mä oon rosmo."
"Vittu,et tekis mieli tupakkia."
Mä ajattelen että sen on pakko olla rooli koska kukaan ei tietoisesti varmasti haluaisi koko Suomen kansalle antaa itsestään täysin idioottia, käytöstaidotonta, vittumaista ym kusipäistä kuvaa, ylipäätään siis luoda mahdollisimman negatiivisen kuvan itsestään.
Jos se paljastuu rooliksi ja se onkin oikeasti 'mukava, ystävällinen ja hauska' niin sen ei tarvi hävetä tuota käytöstä eikä se tule kärsimään siitä. Jos aidosti on tuollainen niin...
No, jos se ei ole rooli niin Martinan emämunaus.
Eiköhän se eilisessä lähetyksessä selvinnyt, ettei Martina ole mitään roolia vetänyt. Ollut vaan oma itsensä.
Mutta nythän Martina saa sympatiat, kun puhui avoimesti koko porukan edessä ja vanhat on unohdettu
Se voisi vieläkin olla rooli... Tai sitten ei.
Elän vielä toivossa että tyhmyydellä ja vittumaisuudella olisi joku tieteellinen raja jota ei voi ylittää.
Piialla itsetunto kohdallaan