Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Farbod tuli tilittää BB:lle kuinka sitä panettaa.On se epeli.

Ärsytti toi Kadi kun kuunteli noita Timon juttuja. Ne oli ihan hauskoja jopa, mut Kadi ei edes hymyillyt, väkisin imi hymyä. Lapsellista touhua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sääli ettei Kadin puheita arkussa näytetty. "Kerran poltin puolikkaan tupakan, kun piti opetella polttamaan pilveä", "en polta, koska tykkään viinasta enemmän, ja säästän rahani mieluummin siihen" yms ;)

Farbod tuli tilittää BB:lle kuinka sitä panettaa.On se epeli.

Ärsytti toi Kadi kun kuunteli noita Timon juttuja. Ne oli ihan hauskoja jopa, mut Kadi ei edes hymyillyt, väkisin imi hymyä. Lapsellista touhua.

Täysin saman huomasin, on se perkele kun ei periaatteen vuoksi naura.

Martinalle taitaa olla ylipääsemätön juttu että asukkaat kohtelee sitä kuin ketä tahansa muutakin.

Siis mitä vittua, mä en jostain syystä tajunnut yhtään mitä toi Farbod mussutti päiväkirjahuoneessaa. Mikä sen pointti siis lopulta oli, panetus?

No,ei siinä mitään mä oon rosmo...sanois nyt vähän ees vastaan.

Mitäs toi Suvi puukottaa tuolla?Nehän oli niin paita&perse Kadin kanssa.

Timol alkaa olee silmät aika paketissa:lol2:

Ja miks tuo Kadi alotti taas samanlaisen jankkaamisen kun sillon surullisen kuuluisana heikot hanget -yönä?

Hyvä Tellu, kerrankin joku jäädytti ton Maran.

Mua mietityttää, et miten toi Jussi hoitaa tiukat paikat ovella...Ei siinä mitään, mä oon rosmo, mä mokasin...auktoriteetti jyllää.

oon kyllä ollu tosi pettyny tuohon jussiin. ei tullut miehestä akin seuraajaa vaikka niin kovasti toivoin.
sunnuntaina jussi lähtee. ja selvällä ääni erolla

oon kyllä ollu tosi pettyny tuohon jussiin. ei tullut miehestä akin seuraajaa vaikka niin kovasti toivoin.
sunnuntaina jussi lähtee. ja selvällä ääni erolla

...joka vielä johtaa hetki ennen äänestyksen ratkeamista, mutta lopussa muut kirivät ohi ;) eiks se näin mene :D

Jeesus mikä nössö toi jussi on.. Ei voi EvilEvekään varmasti olla eri mieltä, vaikka mehustelee isojen kaljujen ukkojen perään ja pitää muunlaisia "epämiehinä":D Tiina on ihan floppi. Ei oo pokkaa jäädä puhua kunnolla asioista suoraan vaan parempi valitella selän takana Piian ja Suvin kanssa... Jotka ovat myös pahimpia seläntakana marisioita. Vaikka Martina onkin aika käärme ja psyko, niin pojot suorapuheisuudesta lähtee hänelle.

Jeesus mikä nössö toi jussi on.. Ei voi EvilEvekään varmasti olla eri mieltä, vaikka mehustelee isojen kaljujen ukkojen perään ja pitää muunlaisia "epämiehinä":D

Jussi on aika vetelä tyyppi. Kuten Piiakin sanoi heti kun Jussi tuli taloon, niin se on liian kiltin näköinen, ja totta, myös liian kiltin oloinen. Vässykkämäinen, liian 'joojoo-mies'.

Ja vaikka Jussi on isokokoinen, hän ei varsinaisesti ole roteva/harteikas/miehekäs, enemmänkin semmoinen 'perunasäkki'. No, tämä ei pahalla, ihan ok tyyppi varmasti mutta aika mitäänsanomaton tuohon ohjelmaan.

Hän ei siis todellakaan kuulu tähän 'isojen kaljujen ukkojen' joukkoon joita mehustelen :evil:

Sinne saisi ensi vuonna mennä joku jäätävä kaappi juuri kuurin päätteeksi, sitten katsottaisiin kun se parissa kuukaudessa kuihtuu 20 kiloa treenaamatta ja syömättä.

Tiina Jussin jälkeen pihalle, ei vittu tuota paskanpuhumista.

Repeilin muuten aika hyvin, kun ennen lähetystä se kuuluttaja kommentoi jotain tähän tyyliin:
Mitä jää jäljelle, kun taloon laitetaan Martina, otetaan yöunet vähiin ja tupakat pois? Selkäänpuukottamisen sm-kisat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom