Big Brother 2007 (EI PALJASTUKSIA!!! = Lue ohjeet aloituspostista!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha!
Sauli halailee ja Jussi istuu paskalla :D

jos on humalainen nainen vastenmielinen, niin kyllä on känninen äijäkin jotain niin oksettavaa että ei helvetti. ei pystynyt tuota jussia edes kattomaan, piti kääntää pää pois. hyi helvetin helvetti.

Martinalla HIEMAN toi omakehu haisee... Mulla on pyöree perse ja muilla suomalaisilla latta? Ja oikein näyttää kuinka Kadillakaan ei ole persettä lainkaan vaikka se on virolainen. Ok. Ääliö. Martinalla ei edes ole mikään erikoinen peppu jota voisi ylenpalttisesti hehkuttaa.

Jussille taas päivän ällötyspisteet. Kuvottavaa tommonen luppana rassukka joka kännissä yrittää jtn ihme juttua, sitten pyörii ympäri kämppää kalsarit roikkuen niin että persvako paistaa, manboobsit ja kylkiläskit hyllyen. Onneksi sentään tajusi mennä vessaan paskalle.

:puistatus:

Jussi ei näyttäny noin löysältä esittelysivulla...

Mut Jarkko on kyllä hauska tilanteessa ku tilanteessa :D

Timppa sanoi, että silikonit on kalliit. Marttiina valaisi heti niiden olevan Virossa tosi halpoja. Voi perkele kun kukaan ei sanonut ettei halvalla saa hyvää. "kattokaa vaikka noita marttiinan perunasäkkejä..." Hillittömän reidet ja hyppyri peppu...öö...siis riisitautiset koivet ja muoviset pallot.

Tolle Kadille kehittyy kyllä vielä oikein kunnon deekuonglema. Pitäis tehdä 10v päästä erikoisjakso "Missä he ovat nyt". Kadi 90kg asuu veneen alla :D

Jarkko kyllä kattaa hyvin suomalaisen miehen. Ihme etteivät saaneet nauhalle kunnon rapapaskaa. Päälle vielä omaan syyliin päätynyt räkäisy-yritys lavuaariin (samalla pääsee vahingossa pieru).

hitto ku ois nauhalla noita bb jaksoja siitä asti ku jussi tuli taloon. sais kyllä niin mahtavan huumori pläjäyksen tehtyä ettei mitään rajaa :lol2:

nyt joku äkkiä hommiin ja tuubiin jakoon. tohon mahoneyn laittamiin "jussi" mottoihin voitas vielä lisätä: - no aaiivan sama:D

Joo Jussi on mitä on, mutta oikeasti, tuli ihan vitun hauskat gonzo-tunnelmat kun katteli sen istumista paskalla :lol2:

Martina iski jälleen: "Nyt mun kroppa on täydellinen." Kaikkia muita kävi sääliksi, paitsi Kadia joka otti persepuheet itseensä, ja Piiaa, joka halkesi kateudesta.

Tuotantotiimi on tehnyt munattomuudensa lisäksi kaksi täydellistä hutia castingissa: Heli ja Jussi. Kaksi täydellistä tylsimystä, joista Jussin jäykkyys meni tosin vähän jo huumorin puolelle.

Surullista, mutta Martiina kaikeissa trailparkmaisuudessaan pelasti sen vähän tästä kaudesta, mitä pelastettavissa oli. Tuli sentään jotain konfliktia ja puhuttavaa. Mara lähtee ens sunnuntaina kotiin, eka hän kerää talossa äänestyksessä 16-18 pistettä ja sitten ennätysmiinukset.

No ei vittu tota TelluaTiinaa vai mikä se itkupilli nyt on nimeltään. Mä en voi dokaa mä haluun himaan enkä osallistu vaan haluan nyt mököttää yhyyyhyyyyy.
Tosta saadaan vielä kunnon Mira 2.0.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom